Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-18, 15:57
  #7885
Medlem
symers avatar
Försökte registrera en ny användare på FS men verkar som att den ligger nere igen.
2017-09-18, 18:18
  #7886
Medlem
Madiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av symer
Försökte registrera en ny användare på FS men verkar som att den ligger nere igen.

Varit så senaste veckan för mig... Hoppas de öppnar igen snart.
2017-09-18, 21:56
  #7887
Medlem
Nån som kan logga in på FS? Försökt sen i förmiddags. Fixat funkar.
__________________
Senast redigerad av King Devil 2017-09-18 kl. 22:13.
2017-09-19, 09:48
  #7888
Medlem
FaNirs avatar
Min förra beställning på Stilnoct från Lawless kom på 24 timmar! Gjort en till nu och hoppas på lika snabb leverans
2017-09-19, 16:24
  #7889
Medlem
De går att göra insättningar nu, trots att de står tvärtom.
2017-09-19, 16:25
  #7890
Medlem
killenmedkexs avatar
Smokersdelight har perfekt stealth, leveranstid och kvalité. Rekommenderas
2017-09-19, 17:08
  #7891
Medlem
MrWalldemars avatar
Som många andra kan inte jag heller skapa en ny användare eller logga i på FS för den delen.
Vad händer?!!!
2017-09-19, 17:32
  #7892
Medlem
FeedMyInfections avatar
Någon som köpt tjack av bluemagic?

Inte fått ett skit.. Tror jäveln försöker blåsa mig.
2017-09-19, 21:45
  #7893
Medlem
alexdahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t3x5
Någon som testat Ecstasy eller MDMA som illusionen säljer på FS? Det var riktigt bra priser, frågan är hur det är med kvalitén?

Citat:
Ursprungligen postat av weedommm
Tja har köpt sånt där "mixpaket" med ecstasy från Illusionen.Fick gröna heineken,lila MAX, rosa louis vuitton,gråa väderkvarnar och gula nintendo.

Har stor erfarnhet på mdma och ecstasy.


Vet att man kan be om blandad påse eller bara enskild sort eller favorit.Har testat dem alla och det finns en ÖVERLÄGSEN vinnare i påsen.

LILA MAX!!! Sjukt billigt pris kontra kvalité på dessa. Köpt gula snapchat av en annan vendor och dessa lila max är som 2 st av dessa snapchat och dessa gula snapchat var minsann inte dåliga.

Ha kul och njut

Angående illusionens mdma kan jag inte uttala mig men du har en ärlig beskrivning av dennes ecstasy i vart fall!


Mvh


En polare testade de där gråa väderkvarnarna och det visade sig vara enbart DXM(kolsvart ez-test) inte ett spår av lila(mdma). Testade du verkligen alla?
2017-09-20, 00:37
  #7894
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alexdahl
En polare testade de där gråa väderkvarnarna och det visade sig vara enbart DXM(kolsvart ez-test) inte ett spår av lila(mdma). Testade du verkligen alla?

När jag testade gråa väderkvarnen så hade jag tagit 1st lila MAX och cirka 2 timmar senare dubbeldroppade jag 1st gråväderkvarn ihop med en grön heineken så kan inte uttala mig om just gråväderkvarnen då den inte intogs varken först eller ensamt då den dubbeldroppades som sagt.

Kicken fortsatte iallafall som om jag var E:ad men det kan ju varit den gröna heineken som gjorde jobbet.Hade enbart en märkbar hallucination under hela min kick och det var i form av en ponny som stod i mitt kök. Vet inte hur man blir på DXM så kan inte uttala mig där heller


Mvh!
2017-09-20, 05:58
  #7895
Medlem
FeedMyInfections avatar
Ingen som vet något om BlueMagic ? Hittar noll på fs forum.
2017-09-20, 17:06
  #7896
Medlem
Tomatns avatar
Bästa utländska shoppen? använde alphabay förut men nu liggen de ju nere

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback