2017-09-19, 22:34
Medlem
Blev felskrivning.
Ska stå fredagar.
Citera
2017-09-19, 22:49
Medlem
LaScalas avatar
[quote=SingSing|61832515]Undrar om de välkomnas av ambassaden?
För på frekdagar har ambassaden stängt.[/QUOT

Dom vågar sej inte dit när ambassaden är öppen!
Citera
2017-09-19, 22:56
Medlem
Aviarts avatar
Var det någon som grävt lite i var pengarna som swishas går någonstans? En viss *lexander *ejdemo påstår sig sitta i styrelsen på det numera nerlagda och vilande "Ung i Sverige" vilket är det enda registrerade som finns med det namnet.

http://dissidenter.com/2017/09/vilka-ligger-bakom-ung-i-sverige/

*=A , N

Citera
2017-09-19, 22:57
Medlem
[quote=LaScala|61832682]
Citat:
Ursprungligen postat av SingSing
Undrar om de välkomnas av ambassaden?

Varför inte? Ambassadpersonal hjälpte ju Mahmoud till sjukhuset så att han kom in för vård lite snabbare när han blev rejält sjuk.

#vistårinteut
#skickamejistället

Rymdkram.
Citera
2017-09-19, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Nu ska de ut och demonstrera igen.

Den 22/9 ska de marschera till den afghanska ambassaden under parollen "inga resehandlingar till döden":
https://twitter.com/nabizadehse/status/910209424635174913

Förljugen bild för övrigt. En bild där huvuddelen av de som går i demonstrationståget är svenskar. Varje gång de har demonstrerat har det varit tvärtom. 90 procent afghaner och av dessa 98 procent män.

Det döljer inga handhjärtan.
Först blev jag väldigt glad. Tyckte det stod att dom skulle promenera till Afghanistan. Skulle så gärna velat att "ambassad" inte stod med.
Citera
2017-09-19, 23:21
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Så härligt!!! Nu får hon vatten på sin kvarn (Vår Malala) . Fatemeh, grattis! Vik dig inte för nazister och rasister.

#vistårinteut
#låtdeungastanna

Rymdkram.

Kan inte du lägga ner ditt batikhäxeri? "Vår Malala".. Malala kämpar för att flickor ska kunna studera, hon kämpar inte för att vuxna hazarer ska kunna komma in i Sverige och fortsätta våldta Svenska flickor/kvinnor. Att du ens kan jämföra dessa....
Citera
2017-09-19, 23:27
Medlem
Var inte han sjuk häromdan ? nu står han med sin megafon och har fräckheten att fråga oss om vi kan sova bekvämt i värmen i vårat hus när vi vet att ensamkommande fryser i det fria, det blåser, de har suttit mer än fyrtio dagar, de blir sjuka, ambulansen kommer, men Löfvén kommer inte hit, Ribbenvik kommer inte hit, VI SKA ALDRIG GE UPP ! bla bla bla tjatigt värre

https://www.facebook.com/pg/ungisverige.nu/posts/?ref=page_internal

Nej vi sover inget vidare när vi ser att vårt land går åt helvete pga folk som inte har här att göra
Citera
2017-09-19, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antidemokretin
Var inte han sjuk häromdan ? nu står han med sin megafon och har fräckheten att fråga oss om vi kan sova bekvämt i värmen i vårat hus när vi vet att ensamkommande fryser i det fria, det blåser, de har suttit mer än fyrtio dagar, de blir sjuka, ambulansen kommer, men Löfvén kommer inte hit, Ribbenvik kommer inte hit, VI SKA ALDRIG GE UPP ! bla bla bla tjatigt värre

https://www.facebook.com/pg/ungisverige.nu/posts/?ref=page_internal

Nej vi sover inget vidare när vi ser att vårt land går åt helvete pga folk som inte har här att göra

Jag känner skammen att vi inte ger amnesti. Det är vår skyldighet. Dom fryser och kommer fortsätta till Fritzon och Ribbenvik ändrar sig. Tänk om någon dör på norra bantorget. Måste någon dö innan amnestin? Det gräver inombords och jag kan inte sova efter hans starka tal. Det gör ont i hjärteroten min vän. Sjukskriver mig imorgon.

#vistårinteut
#låtdeungastanna

Rymdkram.
Citera
2017-09-19, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Jag känner skammen att vi inte ger amnesti. Det är vår skyldighet. Dom fryser och kommer fortsätta till Fritzon och Ribbenvik ändrar sig. Tänk om någon dör på norra bantorget. Måste någon dö innan amnestin? Det gräver inombords och jag kan inte sova efter hans starka tal. Det gör ont i hjärteroten min vän. Sjukskriver mig imorgon.

#vistårinteut
#låtdeungastanna

Rymdkram.

Tror du har ont i stjärteroten praktarslet.

Spark där bak
Citera
2017-09-19, 23:43
Medlem
[quote=LaScala|61832682]
Citat:
Ursprungligen postat av SingSing
Undrar om de välkomnas av ambassaden?

Precis så. De vill framstå som de som besegrar både svenska och afghanska myndigheter med sitt mäktiga patos, men i själva verket är de inte ens med på banan när det gäller, allt är bara en show för mobilkameror, twitter och DN.

"Vi bygger landet" Hahaha.

Grandstanding kallas sådant här på engelska - att posera som modig gentemot en fiende som inte ens är på samma plats eller är upptagen med annat.
Citera
2017-09-19, 23:54
Medlem
jesuijuliusceasars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silveriller
De bryter mot sitt demonstrationstillstånd varje dag genom att:
- Demonstrera utanför den tillåtna tiden 8.00-22.00
- Sätta upp tält större än 1 st 3x3 m som de har tillstånd för

Ändå beviljar polisen dem förlängt tillstånd gång på gång på gång...

varför gör ingen detta för de svenska utslagna/hemlösa?

ja menar i första hand svenska etniska hemlösa..ledsna ,kalla där sittandes på gatan med en lapp att de behöver sovsäck och tält skulle lätt få en av mej.

vore bra med fler tältläger i storstäderna speciellt av våra egna sjuka ,gamla och hemlösa te x.
istället för andra länders medborgare hur fan blir det snart när miljoner fattiga letar sig hit vi klarar inte ens dessa.

förstahand-skyldiga är politikerna i 7klöver, sedan haveristerna på miggverket,hur många är de anställda som beslutar??säkert 5-10 k anställda samtliga måste utredas för sina mutbrott och landsförädderi mot sverige.

fy fan vilka svin. nacka boenden är bara toppen på isberget det finns sjukt många tusentals 4fruar äktenskap ,ännu mera falskt skilda araber och massvis med barnäktenskap. swedistan EU´s sinnesjuka stackars projekt.

fuck bilderberg,soros 7klöver och dess lakejer..hei juncker! hei merkel! hei soros!
Citera
2017-09-20, 00:04
Medlem
fittslems avatar
Denna regering måste gå till historien som den mest tafatta sådan någonsin. Valet är inte direkt svårt.
1. Låt dom stanna.
2. Skicka hem dom.

Istället väljer man att i ren feghet och i klassisk "neutral"-Svensk anda inte göra nånting.
Man vill ju inte trampa någon på tårna, det är ju trots allt val om ett år.

Under tiden har vi ett gäng stackare sovandes utomhus som blir allt mer desperata, fara för sig själva, det Svenska folket och är dessutom en enorm kostnad för samhället.

Hoppas ni som röstade på denna röda röra till regering är nöjda över deras svaga agerande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in