Citat:
Vad är det egentligen hon menar med detta dravel? Att hon är en sån stark och tuff SUPERWOMAN att inget biter på henne så därför kan hon ta straffet - hon fixar det ändå?Kan inte riktigt förstå vitsen med att överklaga domen? Hon borde ju tacka TR för denna säkerhetsåtgärd där de t.o.m bjöd på livstid.
Vart fasen har hon fått fem år ifrån. Har hon rabattkuponger?
"Jag sitter ju hellre i fängelse i fem år än att ha maffian efter mig i hundra år"
Hon babblar om mordet på sin far, men det låter väldigt inövat. En slags kombo ihop med Superwomantänket:
"Nej, jag kommer gå upp i rätten och säga att jag tar straffet. Så tänker jag säga."
"Jag säger i rätten att jag tar mitt straff."
"Fattar du inte, jag kan sitta inne för det här. Det spelar ingen roll för jag har ändå inget liv."
"Nej, men det är inte det för jag har ändå inget liv."
"Jag säger ju det, jag kan sätta mig i fängelset, det spelar ingen jävla roll. "
"Jag tar straffet."
"Det är jag som person, jag kan stänga av, jag kan överleva det mesta. Jag har övat länge kan jag säga så jag skulle fixa ett straff, fängelse."
"Jo, jag kommer ta på mig det här. Ni kan sätta mig i fängelse nu."
"Jag är en sån person. Jag skulle fixa och sitta i fängelse. "
"Jag kommer inte säga (gråt). Vänta lite, jag som person, jag klarar det mesta. Jag har överlevt det mesta, förstår du. De som har gjort det här kommer inte överleva. De har en framtid, de har ett liv. Jag kan lika gärna sitta i fängelse för det här."
"Ni får…jag kan ta straffet för jag fixar det. Jag som person, ni kan sätta mig i fängelse, det spelar inte mig någon roll för jag vet att mina barn har det bra. Jag kan ta det, fattar du? (gråter)"
Vart fasen har hon fått fem år ifrån. Har hon rabattkuponger?
"Jag sitter ju hellre i fängelse i fem år än att ha maffian efter mig i hundra år"
Hon babblar om mordet på sin far, men det låter väldigt inövat. En slags kombo ihop med Superwomantänket:
"Nej, jag kommer gå upp i rätten och säga att jag tar straffet. Så tänker jag säga."
"Jag säger i rätten att jag tar mitt straff."
"Fattar du inte, jag kan sitta inne för det här. Det spelar ingen roll för jag har ändå inget liv."
"Nej, men det är inte det för jag har ändå inget liv."
"Jag säger ju det, jag kan sätta mig i fängelset, det spelar ingen jävla roll. "
"Jag tar straffet."
"Det är jag som person, jag kan stänga av, jag kan överleva det mesta. Jag har övat länge kan jag säga så jag skulle fixa ett straff, fängelse."
"Jo, jag kommer ta på mig det här. Ni kan sätta mig i fängelse nu."
"Jag är en sån person. Jag skulle fixa och sitta i fängelse. "
"Jag kommer inte säga (gråt). Vänta lite, jag som person, jag klarar det mesta. Jag har överlevt det mesta, förstår du. De som har gjort det här kommer inte överleva. De har en framtid, de har ett liv. Jag kan lika gärna sitta i fängelse för det här."
"Ni får…jag kan ta straffet för jag fixar det. Jag som person, ni kan sätta mig i fängelse, det spelar inte mig någon roll för jag vet att mina barn har det bra. Jag kan ta det, fattar du? (gråter)"
Eller, menar hon det plus att hon "offrar" sig för sina "skyldiga" barns skull. Huvudsaken är att "hon vet" att de har det bra, de har ju "hela livet framför sig"? Låter nästan som det när hon säger:
"Ni får…jag kan ta straffet för jag fixar det. Jag som person, ni kan sätta mig i fängelse, det spelar inte mig någon roll för jag vet att mina barn har det bra. Jag kan ta det, fattar du?"
Vad menar mördarhyenan egentligen i dessa självömkande rader där hon ändå beskriver sig så tuff, stark och så månande om sina barn?