2017-09-17, 19:36
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Inget sm-guld till dif, skönt.
Det kommer och skulle aldrig hänga på att MFF möter ett bottenlag med 7 omgångar kvar, men du kan ju intala dig det om det känns bättre!
Citera
2017-09-17, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Det kommer och skulle aldrig hänga på att MFF möter ett bottenlag med 7 omgångar kvar, men du kan ju intala dig det om det känns bättre!
Även om vi spelar som ett ibland är ju inte vi ett bottenlag i år, men ett malmö i kass form skulle mycket väl kunna tappa avståndet till er.

Nu har ju ni förvisso en garanterad förlust mot oss kvar i vanlig ordning så du har nog delvis rätt i att ni tappade inte guldet här. Ni hade väl i stort sett behövt gå rent resterande matcher.
Citera
2017-09-17, 19:43
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Även om vi spelar som ett ibland är ju inte vi ett bottenlag i år, men ett malmö i kass form skulle mycket väl kunna tappa avståndet till er.

Nu har ju ni förvisso en garanterad förlust mot oss kvar i vanlig ordning så du har nog delvis rätt i att ni tappade inte guldet här. Ni hade väl i stort sett behövt gå rent resterande matcher.
Tabellen visar ju annorlunda dock men vi får väl se vart det slutar när tabellen är avrundan.

Vi ses nästa söndag, välmött!
Citera
2017-09-17, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Tabellen visar ju annorlunda dock men vi får väl se vart det slutar när tabellen är avrundan.

Vi ses nästa söndag, välmött!
Precis, och tiondeplacering är väl knappast att räknas som ett bottenlag? Eller menar du att ungefär halva tabellen består utav bottenlag?

Att vi ofta spelar som ett bottenlag är en annan fråga.
Citera
2017-09-17, 19:52
Medlem
simonvps avatar
Rätt match att göra säsongens sämsta insats på.

I övrigt absolut ingenting positivt med Bajen just nu. Varningsklockorna ringer rejält.
Citera
2017-09-17, 19:57
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Rätt match att göra säsongens sämsta insats på.

I övrigt absolut ingenting positivt med Bajen just nu. Varningsklockorna ringer rejält.
Hur är Tankovic? Killen skulle ju göra kaoz med Allsvenskan enligt egen utsago
Citera
2017-09-17, 19:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson

Fullständigt värdelös var han ikväll i alla fall.
Citera
2017-09-17, 20:04
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson

Dålig idag, ok första 15 mot aik, bra mot ÖSK, kass mot AFC. Måste såklart steppa upp.

Hamad behöver dock steppa upp ännu mer. Idag var han parodiskt svag. Han som snackat om höjd kravbild måste såklart leverera själv, annars framstår man som väldigt platt.
Citera
2017-09-17, 20:21
Medlem
hobokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Det svänger fort märker jag. Vad hände med "nya Bajen"?
Citera
2017-09-17, 20:29
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoboken
Det svänger fort märker jag. Vad hände med "nya Bajen"?

Materialet finns ju, men då ska man inte vara såhär taktiskt skeva i 135 minuter, låt vara att det är två av seriens bästa lag vi möter. Vi ska göra mycket bättre insatser, oavsett hur många spelare vi saknar. Uselt!
Citera
2017-09-17, 20:37
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Nu börjar en del lag checka ut för i år, Sirius, Halmstad och Hammarby.

Fint att se AIK i första halvlek i år, vi har inte spelat bra på slutet men haft lite felstuds och marginaler på fel sida. Cred till HBKs målvakt dock som höll nere siffrorna rejält.

Jag satt och slöglodde på er match och ärligt talat tror jag inte det var ni som var bra, Halmstad var fullständigt urusla. Dom hade liksom inga markeringar i straffområdet, dom gav er bollen i samma straffområde osv osv.. Dom spelade verkligen uruselt av det jag såg.
Citera
2017-09-17, 20:39
Medlem
landofmoronss avatar
Vad tänker ni om Bajen- Ifk nästa vecka? Två lag som verkligen inte fått ut något vettigt i denna säsong. Tänker 1-1. Men upp till huvudstaden åker jag ändå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in