Citat:
Det är något med Björkman som är konstigt, han ger mig kalla kårar.En sista kommentar innan jag återgår till chipsÅdip för tillfället:
Den del av "IB" som var mest rouge och verkade styrd av främmande makt enl. bl.a bröderna P. m.fl., gällde avancerad export av elektronik (data-saab=>högteknologiförordningen). En del tyder på att Björkman arbetade med detta. (Har inte faktan här och nu i kväll, men vill bara stryka under att Björkman förtjänar att synas i sömmarna, säkert ingen ful fisk men kanske "spooky" underarbetstid under MOP, och det kan ju vara viktigt,
ikväll får dessa simmiga minnen dock hänga i luften. Men mer ljus på AB alltså...och Kartago bör förstöras...)
Den del av "IB" som var mest rouge och verkade styrd av främmande makt enl. bl.a bröderna P. m.fl., gällde avancerad export av elektronik (data-saab=>högteknologiförordningen). En del tyder på att Björkman arbetade med detta. (Har inte faktan här och nu i kväll, men vill bara stryka under att Björkman förtjänar att synas i sömmarna, säkert ingen ful fisk men kanske "spooky" underarbetstid under MOP, och det kan ju vara viktigt,
ikväll får dessa simmiga minnen dock hänga i luften. Men mer ljus på AB alltså...och Kartago bör förstöras...)
Vittnet Christina V uppmärksammade honom när hon kommit över på östra sidan Sveavägen. Han bara stod där och verkade oberörd. Hon fick känslan att han visste något.
Detta bara sekunder efter mordet. Vad hände sen? Det verkar som han stod kvar där i infasningen till Dekorima, utan att göra minsta ansats till att vilja hjälpa till. Möjligen ett tecken på chock, men väldigt underligt. Tog han kontakt med polisen när dom kom? Jag har hört att han hittades av en polis som tog upp förhöret. Det var ju flera minuter senare.
F.ö är det ingen som sett honom gå strax bakom det var ju bara tre personer där. Han bar dessutom toppluva neddragen i pannan och mörkblå höftlång täckjacka.
om det var skandiamannen som sprang? Det verkar inte som något vittne både sett skotten och flykten och det som hände sekunderna däremellan.