2017-09-15, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SystemResearch
Om flera, oberoende av varandra, pratar om den, då finns den nog. Underförsått att du vill se den.

Det här har säkert behandlats tidigare men om du tycker det är så fruktansvärt töntigt, vad gör du i den här tråden?

Finns den så kollar man ju på den, det gör ju dom flesta, men inte betyder det hela världen för mig om den finns eller inte. Sedan så har jag inte sagt att det är töntigt. Men jag har rätt. dom flesta kan inte slåss i firmorna, och många ser ju inte ut att vilja slåss alls. Det finns några som kan slåss i firmorna, thats it. Kolla bara senast. Fb mot kgb vara 30 sekunder. Hur fan kan man kalla det för en fight? över hundra pers som är med och man springer efter 30 sekunder? Jag och polarna höll 5 gånger så länge när vi boxades som 13åringar.
Citera
2017-09-15, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Har man sett avrättningar från mellanöstern så ser man knappast era videos när ni jabbar i 1min som våld. Hälften av er kan inte ens slåss. Haha.

Oj jävlar du kollar avrättningsvideor? Hardcore.
Om alla är så dåliga på slåss så ter sig din besatthet av scenen ännu märkligare.
Och ja, jag menar besatthet när du följt den här tråden slaviskt i flera år, gör topplistor, staplad styrkor och svagheter hos alla ligor och kommenterat matchform efter varje video som du tagit del av.
Citera
2017-09-15, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panonios
Oj jävlar du kollar avrättningsvideor? Hardcore.
Om alla är så dåliga på slåss så ter sig din besatthet av scenen ännu märkligare.
Och ja, jag menar besatthet när du följt den här tråden slaviskt i flera år, gör topplistor, staplad styrkor och svagheter hos alla ligor och kommenterat matchform efter varje video som du tagit del av.

Topplistor erkänner jag att jag la upp, fast det var ju ett par år sedan nu eller?. Stapla styrkor och svagheter hos alla ligor kommer jag inte ihåg, men du har ju tydligen lika mkt koll på mig som jag har på tråden tydligen, så du vet nog om det är sant. Och nej alla är inte dåliga på att slåss som jag sa, det finns en del som kan slåss. Men dom flesta kan inte slåss det tror jag att du kan hålla med om själv. Faller fronten så löper alla andra som knappt utdelat ett slag.
Senast redigerad av salad 2017-09-15 kl. 23:46.
Citera
2017-09-16, 07:28
Avslutad
http://www.gp.se/nyheter/västsverige/stort-slagsmål-i-borås-1.4639273

Blåvitt ultras gör en överraskningsattack med cirka 40 man (hälften SG, hälften UG) mot YF i Borås. Två st till sjukhus.

Väldigt tråkigt att YF inte vågar gå ur bussen och köra. Inte ens när era kamrater som blivit utdragna ur bussen och åker på storstryk vågar ni inte ta er ut för att hjälpa till. Har ni ingen soldaritet i er gruppering?
Citera
2017-09-16, 12:11
Medlem
Doodis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panelmannens
hur kunde kgb åka på stryk? är det inte dom man hört om när dom va 5 st och jagade bort 50 st firman boys osv. dom kan komma försöka sno en tröja från mig så ska jag skjuta sönder deras ben, är dom fattiga behöver dom kläder?
När menar du att någon har påstått att det har hänt? Är det någonting som har hänt nyligen?

Den enda gången som jag vet om när det var extremt ojämnt antal mot aik, där vi fick dem på språng, var "tredje ronden" under höstderbyt 2004. Då var vi tre stycken Bajen, som blev kvar på backen från rond två, som reste på oss och tjurrusade in i tiotalet firman grabbar. Jag minns inte om det var två eller tre av dem som vi tryckte upp mot väggen och kunde stå och mata slag helt ostört eftersom resten av dem faktiskt sprang. Sen dröjde det väl inte mer än tio-femton sekunder innan vi alla blev nermejade av polisens batonger och dessutom filmade av TV4-nyheters kameror. Det var inga stolta samtal jag hade med vissa familjemedlemmar dagen efter.

Denna händelse finns dessutom inspelad på film, men aldrig upplagd på dator, iallafall inte vad jag vet. Det enda var stillbilder, tagna från filmen, som lades upp på dåtidens Sthlm-södra. Nyhetsinslaget finns även med på någon black army-film, men jag har inte en aning om vilken.

Men det här är alltså för nästan tretton år sedan, så det kan väl inte vara den här händelsen du syftar på? Men oavsett vilket så är den situationen (för oss som vet att det är sant) ett bevis för att osannolika händelser kan ske, har skett och kommer att fortsätta att ske i framtiden.

Citat:
Ursprungligen postat av Lollipo
Du är inte kgb.
Han är nog inte aktiv KGB idag, men han har varit en av de mest aktiva grabbarna som den svenska scenen har haft. Med andra ord så är han ett original-KGB, som var med från den första början. Jag har inte en aning om vem du är, men jag tror inte att jag har fel när jag säger att han har mer koll än de flesta i den här tråden, än idag. Dvs. Inklusive en sådan baddare som dig själv.
Citera
2017-09-16, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doodi
Han är nog inte aktiv KGB idag, men han har varit en av de mest aktiva grabbarna som den svenska scenen har haft. Med andra ord så är han ett original-KGB, som var med från den första början. Jag har inte en aning om vem du är, men jag tror inte att jag har fel när jag säger att han har mer koll än de flesta i den här tråden, än idag. Dvs. Inklusive en sådan baddare som dig själv.

Att mina skor ligger på hyllan stämmer bra.
Fanns ju de som var lite mer aktiva, fan jag missade ju trots allt 4-5 box under min "karriär".

Som sagt, pallar inte mäta kuk med en mytoman likt Lollipo.

PS, och inte med någon annan heller, och jag kommer inte berätta för någon via Pm vem jag kan tänkas vara
Doodi vet, det räcker så..
Senast redigerad av Horknullarn 2017-09-16 kl. 16:01.
Citera
2017-09-17, 08:11
Medlem
Här uppdateras det dåligt.

Bröndby tog ännu en skalp när man klådde upp djurgårdens yngsta igår.
U21 tydligen.
Danskarna imponerar.
Citera
2017-09-17, 09:12
Medlem
Dfg/dy är så jävla dåliga.

Pissluffare
Citera
2017-09-17, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pragmatiska
Dfg/dy är så jävla dåliga.

Pissluffare

Dom ska ha cred att de kör iaf och håller scenen levande.. Att de sen torskade har ingen större betydelse.
Citera
2017-09-17, 16:47
Medlem
Ok, har sätt filmen alla pratar om.

1. Jag får det till 5-6 st vs 2 st fb. Inte några jävla 20-25 st....

2. Nej, igår när jag såg filmen låg den inte ute på te.x Youtube eller liknande, där kom faktafel nummer två! Dvs, den är inte UTE.
3. Konstigt att inte sverigescenen isf skulle basunerat ut antalet till 20-25? Det gör dem inte då de också vet att det finns en film som Inte är ute för allmänheten ännu och det lär den inte bli heller (om jag inte missat något Instagram / Facebook konto).

Som det redan nämnts så har dessa 2 herrar i Firman Boys i n t e blivit bestulna på tröjor.

2 st emot 5 alltså.

Tack och hej.

Försvarar absolut inte det som hänt, dessa 2 herrar ifrån aik är långt ifrån nybörjare.
Tyvärr är det sådant som förekommer under högrisk matcher och här ser man vikten av att inte tappa bort sin liga under matchdag när man är utanför arenan som ligist.

Tycker personligen inte att sådant skall förekomma, men sedan är jag ju inte aktiv längre och överlåter utvecklingen åt de som är aktiva...
Senast redigerad av Horknullarn 2017-09-17 kl. 17:24.
Citera
2017-09-17, 22:13
Medlem
tuggishs avatar
Sverigescenen anger att boxet sist var 80vs80. Andra källor anger 120 AIK vs 80 Bajen.

Vad stämmer?
Citera
2017-09-18, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuggish
Sverigescenen anger att boxet sist var 80vs80. Andra källor anger 120 AIK vs 80 Bajen.

Vad stämmer?

Spelar det verkligen någon roll hur många som ingick i de olika konstellationerna?

Var det sagt 80vs80 så givetvis spelar det roll, men var det sagt 80vs80 eller liga vs liga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in