Citat:
Ursprungligen postat av
Panelmannens
hur kunde kgb åka på stryk? är det inte dom man hört om när dom va 5 st och jagade bort 50 st firman boys osv. dom kan komma försöka sno en tröja från mig så ska jag skjuta sönder deras ben, är dom fattiga behöver dom kläder?
När menar du att någon har påstått att det har hänt? Är det någonting som har hänt nyligen?
Den enda gången som jag vet om när det var extremt ojämnt antal mot aik, där vi fick dem på språng, var "tredje ronden" under höstderbyt 2004. Då var vi tre stycken Bajen, som blev kvar på backen från rond två, som reste på oss och tjurrusade in i tiotalet firman grabbar. Jag minns inte om det var två eller tre av dem som vi tryckte upp mot väggen och kunde stå och mata slag helt ostört eftersom resten av dem faktiskt sprang. Sen dröjde det väl inte mer än tio-femton sekunder innan vi alla blev nermejade av polisens batonger och dessutom filmade av TV4-nyheters kameror. Det var inga stolta samtal jag hade med vissa familjemedlemmar dagen efter.
Denna händelse finns dessutom inspelad på film, men aldrig upplagd på dator, iallafall inte vad jag vet. Det enda var stillbilder, tagna från filmen, som lades upp på dåtidens Sthlm-södra. Nyhetsinslaget finns även med på någon black army-film, men jag har inte en aning om vilken.
Men det här är alltså för nästan tretton år sedan, så det kan väl inte vara den här händelsen du syftar på? Men oavsett vilket så är den situationen (för oss som vet att det är sant) ett bevis för att osannolika händelser kan ske, har skett och kommer att fortsätta att ske i framtiden.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lollipo
Du är inte kgb.
Han är nog inte aktiv KGB idag, men han har varit en av de mest aktiva grabbarna som den svenska scenen har haft. Med andra ord så är han ett original-KGB, som var med från den första början. Jag har inte en aning om vem du är, men jag tror inte att jag har fel när jag säger att han har mer koll än de flesta i den här tråden, än idag. Dvs. Inklusive en sådan baddare som dig själv.