2017-09-15, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lollipo
Du är så jävla dålig, att du ens orkar? Du är inte kgb. Sluta få dig att framstå som att du har fett koll när alla dina inlägg bara är patetiska. Du har noll jävla koll. Jag kommer inte länka ett skit till någon. Horknullarn. Jag skriver detta till dig nu. Om du så gärna vill ta reda på sanningen fråga dina bajen vänner om filmen de borde inte ha några problem att visa dig eftersom du är fett äkta här på Flashback. Så sluta runka efter att få tag den av mig för det får du inte. Dom som vet, dom vet. Du vet absolut ingenting. Jävla pajas

Älskar det där orden, "dom som vet dom vet"

Inte jag som hävdat att det finns en film ute där 20 Kgb misshandlar 2 fb och sedan ändrar mig och helt plötsligt så räknar du till 8 st Kgb.

Du behöver inte länka till något, du har redan bevisat för de flesta vilken osanning du far med....

Och jo, jag har lite bättre insikt inom bajen än vad du har, men vem fan orkar mäta kuk på flashback
Citera
2017-09-15, 11:34
Medlem
Jag får det till 5-6 vs 2, sen att folk runt omkring med iq 60 skriker "SÅJA VAA TROOR NI" 1000x och hejar på är en annan femma.
Citera
2017-09-15, 11:46
Medlem
Varför e man så jävla efterbliven som ens filmar en sån här attack? Fast detta är ju Bajen så de skriker om de, minns efter attacken mot Dif där man va vadå 80 mot 20? Florera även då bilder på utslagna Dif på sociala medier signerat stolta Hammarbys ligister
Citera
2017-09-15, 12:26
Medlem
Ja det förvånar ju inte när det gäller Bajen. Hyenor, fular sig i grupp för att under lika villkor fly hals över huvud.
Men sånt där slår alltid tillbaka, tyvärr brukar det dock gå ut över de som faktiskt är bra. Kanske därför alla grabbar av någorlunda värde i kgb tröttnar efter ett par år.
Citera
2017-09-15, 12:31
Medlem
Finns det film eller inte? Annars så kanske man borde sluta prata om det.
Citera
2017-09-15, 13:26
Medlem
Tandkolls avatar
Matchdag är det ju game on. Nummer spelar väl ingen roll. Kan fatta att det e segt i grusgrop om man bryter överenskommelser med nummer, men inte på match.
Citera
2017-09-15, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Finns det film eller inte? Annars så kanske man borde sluta prata om det.

Hahaha nu vaknade den där våldsgluttaren också
Citera
2017-09-15, 13:52
Bannlyst
Vad ar det med DFG och Gambianer?!
Citera
2017-09-15, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panonios
Hahaha nu vaknade den där våldsgluttaren också

Har man sett avrättningar från mellanöstern så ser man knappast era videos när ni jabbar i 1min som våld. Hälften av er kan inte ens slåss. Haha.
Citera
2017-09-15, 15:07
Medlem
Citat:
Har man sett avrättningar från mellanöstern så ser man knappast era videos när ni jabbar i 1min som våld. Hälften av er kan inte ens slåss. Haha.
Är du redan packad? Förstår inte vad du vill ha sagt. Du ber om att få se en video, sen säger du: "... så ser man knappast era videos när ni jabbar i 1min som våld. Hälften av er kan inte ens slåss. Haha.".
Citera
2017-09-15, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SystemResearch
Är du redan packad? Förstår inte vad du vill ha sagt. Du ber om att få se en video, sen säger du: "... så ser man knappast era videos när ni jabbar i 1min som våld. Hälften av er kan inte ens slåss. Haha.".

Jag sa inte att jag ville se filmen. Jag frågade om den fanns eller inte. Det är ju det folk skriver om nu. Någon film som finns tydligen. Jag bryr mig inte så mkt om den personligen. Och när det gäller det andra, så var det svar på tal eftersom att han kallade mig våldsgluttaren som att det vore något specielt med att kolla på en huligan video där 10 pers står och jabbar i fronten och resten står och puttar på. Vill jag se en underhållande fight kollar jag på gamla pride fighter som alla andra inte en huligan fight.
Citera
2017-09-15, 16:30
Medlem
Citat:
Jag sa inte att jag ville se filmen. Jag frågade om den fanns eller inte. Det är ju det folk skriver om nu. Någon film som finns tydligen. Jag bryr mig inte så mkt om den personligen. Och när det gäller det andra, så var det svar på tal eftersom att han kallade mig våldsgluttaren som att det vore något specielt med att kolla på en huligan video där 10 pers står och jabbar i fronten och resten står och puttar på. Vill jag se en underhållande fight kollar jag på gamla pride fighter som alla andra inte en huligan fight.
Om flera, oberoende av varandra, pratar om den, då finns den nog. Underförsått att du vill se den.

Det här har säkert behandlats tidigare men om du tycker det är så fruktansvärt töntigt, vad gör du i den här tråden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in