2017-09-13, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cleolin
TS, är inte han massör? Har för mig att någon sagt det. Och att de två skulle ha varit ett par någon gång innan men inte då, har stått någonstans här. Enda jag kan komma på i alla fall.
TS hade PR aldrig sett Helena med. Jag frågade specifikt om TS.
Senast redigerad av divadnil 2017-09-13 kl. 23:06.
Citera
2017-09-13, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Ja ok, den som vet är väl UA i så fall, om ingen annan här kan hjälpa till. Ingen mariestadsbo som vet? Fast det har frågats om detta förr och inget namn har kommit upp som jag vet.

Många frågor som aldrig får något svar.
Citera
2017-09-14, 07:08
Medlem
Citat:
TS, är inte han massör? Har för mig att någon sagt det. Och att de två skulle ha varit ett par någon gång innan men inte då, har stått någonstans här. Enda jag kan komma på i alla fall.

Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Kom på att han väl är sjukgymnast.
Senast redigerad av cleolin 2017-09-14 kl. 07:30.
Citera
2017-09-14, 08:43
Medlem
Jag har funderat på hur Helena tog sig till stallet före festen i Töreboda.
Ulrika, hur tog hon sig till PW följande morgon när hon skulle hämta plånboken.
Hade nån av systrarna egen bil, eller hade föräldrarna två bilar?
Citera
2017-09-14, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Serephina
Det där har jag också undrat över många gånger. Hade de en bil kvar hemma när föräldrarna hade åkt iväg i sin?

Det där med plånboken borde man antagligen fråga PW om, det svarar hon kanske på. Någonstans bland all information i media och här tycker jag mig ha sett eller hört att PW hade plånboken med sig när hon kom till Anderssons på söndagen. Inte säkert att det som står i tidningen är rätt alltid (här expressenartikel) som vi alla vet. Borde kollas noggrannare i alla fall så det blir rätt. Har funderat flera gånger på att själv kontakta PW men tvekar. Någon som redan har en kontakt med henne kanske vill fråga?
Citera
2017-09-14, 09:32
Medlem
Citat:
Det där har jag också undrat över många gånger. Hade de en bil kvar hemma när föräldrarna hade åkt iväg i sin?

Det där med plånboken borde man antagligen fråga PW om, det svarar hon kanske på. Någonstans bland all information i media och här tycker jag mig ha sett eller hört att PW hade plånboken med sig när hon kom till Anderssons på söndagen. Inte säkert att det som står i tidningen är rätt alltid (här expressenartikel) som vi alla vet. Borde kollas noggrannare i alla fall så det blir rätt. Har funderat flera gånger på att själv kontakta PW men tvekar. Någon som redan har en kontakt med henne kanske vill fråga?

Jag kan fråga henne, vi har haft kontakt förut.
Citera
2017-09-14, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Serephina
Varför har alla fått för sig att UA åkte och hämtade den? Har inte PW vid något tillfälle nämnt att hon tog med sig den till Mariestad när hon åkte dit?
Citera
2017-09-14, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DisappointedTuna
Varför har alla fått för sig att UA åkte och hämtade den? Har inte PW vid något tillfälle nämnt att hon tog med sig den till Mariestad när hon åkte dit?

Jag inväntar svar från PW, så förhoppningsvis reder vi ut det en gång för alla.
Citera
2017-09-14, 12:50
Medlem
Angående PR's död så finner jag det lite märkligt att ingen antydan om vad som hänt finns att läsa på sonens instagram. Bara en massa hjärtan och att vara stark. För mej tyder det på att PR valde att avsluta sitt eget liv. Hade det varit sjukdom hade det drällt in kommentarer som "fuck cancer" osov. Vid olycka borde det också skrivits om det.

Nä, det lyser självmord om detta.

Finns ju en del i tråden som verkar ha väldigt personliga band till honom... Var han deprimerad?
Citera
2017-09-14, 13:10
Medlem
Rudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salta_killen
Angående PR's död så finner jag det lite märkligt att ingen antydan om vad som hänt finns att läsa på sonens instagram. Bara en massa hjärtan och att vara stark. För mej tyder det på att PR valde att avsluta sitt eget liv. Hade det varit sjukdom hade det drällt in kommentarer som "fuck cancer" osov. Vid olycka borde det också skrivits om det.

Finns ju en del i tråden som verkar ha väldigt personliga band till honom... Var han deprimerad?
Det känns inte riktigt riktigt och jag håller med dig.

"Någon" vill dessutom tysta detta här i tråden med hänvisning till RESPEKT för honom och sönerna. En respekt som inte funnits här innan eftersom han inte ingav just det.

Denna tråden lever vidare och frågan om vad som hände Helena ska väl inte styras av att helt plötsligt ej få omnämna PR. Misstankarna dog inte och detta får mig också att undra än mer.... Är det respektlöst?

Anser att det är respektlöst mot trådens huvudperson att även här tystna pga att en misstänkt filur gått bort.
Man behöver ju inte vara med och spekulera om man inte vill det men då ska man ju heller inte säga sig se med öppna sinnen.

Få vet vem som verkligen tog Helenas liv. Kan man svära någon fri från skuld så kanske man ska berätta vad man vet, inte prata respekt för "döda busar"

RIP PR
Citera
2017-09-14, 13:22
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Rudge
Det känns inte riktigt riktigt och jag håller med dig.

"Någon" vill dessutom tysta detta här i tråden med hänvisning till RESPEKT för honom och sönerna. En respekt som inte funnits här innan eftersom han inte ingav just det.

Denna tråden lever vidare och frågan om vad som hände Helena ska väl inte styras av att helt plötsligt ej få omnämna PR. Misstankarna dog inte och detta får mig också att undra än mer.... Är det respektlöst?

Anser att det är respektlöst mot trådens huvudperson att även här tystna pga att en misstänkt filur gått bort.
Man behöver ju inte vara med och spekulera om man inte vill det men då ska man ju heller inte säga sig se med öppna sinnen.

Få vet vem som verkligen tog Helenas liv. Kan man svära någon fri från skuld så kanske man ska berätta vad man vet, inte prata respekt för "döda busar"

RIP PR

Jag håller i stort sett med er. Det känns lite konstigt med en naturlig död som Prinzezzan skrev vid 49 års ålder. Han är registrerad som avliden 2017-09-05. Dock hittar jag ingen dödsannons. Har någon sett dödsannonsen och kan länka till den? Nu är det väl inte säkert att det sätts in en annons, och begravningen kan mycket väl ske i kretsen av de närmaste.

Givet att vi får nämna PR och fortsätta att diskutera honom.
Senast redigerad av Ugglan. 2017-09-14 kl. 14:20.
Citera
2017-09-14, 13:24
Medlem
Stryknings avatar
Citat:

Personer av hans sort tenderar att ha icke naturliga dödsorsaker. Håller med dig i att det är mycket troligt att det är så även denna gång.

Vidare så funderar jag ofta över om Prinzezzan är i tråden för PR:s skull eller för Helenas skull... Det senare verkar vara av mindre vikt än det första av någon anledning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in