Citat:
Ursprungligen postat av
salta_killen
Angående PR's död så finner jag det lite märkligt att ingen antydan om vad som hänt finns att läsa på sonens instagram. Bara en massa hjärtan och att vara stark. För mej tyder det på att PR valde att avsluta sitt eget liv. Hade det varit sjukdom hade det drällt in kommentarer som "fuck cancer" osov. Vid olycka borde det också skrivits om det.
Nä, det lyser självmord om detta.
Finns ju en del i tråden som verkar ha väldigt personliga band till honom... Var han deprimerad?
Det känns inte riktigt riktigt och jag håller med dig.
"Någon" vill dessutom tysta detta här i tråden med hänvisning till RESPEKT för honom och sönerna. En respekt som inte funnits här innan eftersom han inte ingav just det.
Denna tråden lever vidare och frågan om vad som hände Helena ska väl inte styras av att helt plötsligt ej få omnämna PR. Misstankarna dog inte och detta får mig också att undra än mer.... Är det respektlöst?
Anser att det är respektlöst mot trådens huvudperson att även här tystna pga att en misstänkt filur gått bort.
Man behöver ju inte vara med och spekulera om man inte vill det men då ska man ju heller inte säga sig se med öppna sinnen.
Få vet vem som verkligen tog Helenas liv. Kan man svära någon fri från skuld så kanske man ska berätta vad man vet, inte prata respekt för "döda busar"
RIP PR