Citat:
Ursprungligen postat av
FedupFlorence
Med anledningen av kritiken mot Lars Johansson. Det ligger alltid nära tillhands att kritisera utredningar vid kända våldsbrott. Allmänheten har inte den information eller insyn som krävs för att förstå de prioriteringar som görs och hur utredningsarbetet kommer fram till sina slutsatser.
Jag drar en parallell till min egen bransch där cancersjuka inte får operation av svensk sjukvård, anhöriga rasar i AB, startar privat insamling på Facebook för en operation i Tyskland tex. Ingen i sjukvården vill uttala sig. Att den sjuke inte får en operation i Sverige är för att en operation i så fall inte förlänger livet för den sjuka.
Vi vet inte allt när vi rasar.
Och plantering av DNA tror jag inte en sekund på.
Ni som anser att Lars Johansson är inkompetent, tänker ni också att han tilldelats Helenafallet för att det aldrig ska lösas?
Tragiskt! Min gamla tjej strök med i somras, endast 41 år gammal, knark och sånt blev hennes öde, snygg som f-n var hon men det hjälpte inte tydligen.. Själv slängde jag ut henne i tron om att det skulle hjälpa för sisådär tio år sen men det gick inte.
Jag gjorde allt jag kunde men det sket sig ändå så vad f-n! Vad f-n ska man göra?
Jag kan med gott samvete säga att jag gjorde allt! Så därför mår jag bra idag trots allt. Skiter i alltihop.. När liksom inget funkar..Vad ska man göra? (Hade hon levt idag så skulle hon vart miljonär men det är en annan story) handlar om dåtida investeringar..