2017-09-13, 01:57
Medlem
Rudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twiggygirl
Detta skrevs 2008, och redan då hade polisen med säkerhet "pilot" som skyldig som vi vet.
"Han hade familj redan då". Det betyder att man har barn. En sambo kan inte räknas som "familj".
Och han bor kvar i stan 2008 iaf, men även i nutid enl. radio skaraborg. Och medhjälparen har flyttat. Hur många av de misstänkta här hade barn och familj 92? Och hur många bor kvar? Lätt att svara på, för det finns bara en.
BB hade familj liksom PK, (och RA/T?)för att nämna ytterligare nämnda i tråden som hade familj. Finns säker fler... Och så får man inte glömma att det finns dem som ej kommit på tals än som finns i Helenas bekantskapskrets.
Citera
2017-09-13, 02:06
Medlem
Twiggygirls avatar
Jag ifrågasätter starkt denne Lars Johansson utredningsteknik. Han verkar va fullständigt inkompetent för sitt arbete. Enl.Leif GW.Persson så har L,J begått stoora misstag i både Helena och Lisa Holm-fallen
Det är så illa att han tror Nerius är oskyldig. Han var en utmärkt person att skjuta skuld på, med utplanterade dna o.s.v. Väldigt lösa boliner, dålig utredning. Precis samma med Helena. Dags att byta ut honom om han inte kan sköta sitt jobb. Varför får han hålla på tro? Komplett värdelös.
Citera
2017-09-13, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudge
BB hade familj liksom PK, (och RA/T?)för att nämna ytterligare nämnda i tråden som hade familj. Finns säker fler... Och så får man inte glömma att det finns dem som ej kommit på tals än som finns i Helenas bekantskapskrets.
Och PU som inte heller minns något precis som pilot..
Citera
2017-09-13, 02:11
Medlem
Twiggygirls avatar
Citat:

B.B räknar jag inte alls. Men p.k då. Jag var osäker där. Då kan ni väl dra en repa med honom också. Då är ju han tänkbar pilot för er menar jag. Förutom att han inte passar för han flyttade från stan. Men medhjälpare kan han ju vara.
Citera
2017-09-13, 02:20
Medlem
Rudges avatar
Citat:
B.B räknar jag inte alls. Men p.k då. Jag var osäker där. Då kan ni väl dra en repa med honom också. Då är ju han tänkbar pilot för er menar jag. Förutom att han inte passar för han flyttade från stan. Men medhjälpare kan han ju vara.
Ärligt så vet jag ej om BB hade barn kvar hemma då, tror det men de hade passerat blöjålder för länge aedan iallafall och du har rätt om PK. Han flyttade väl till Skövde? Har bott där omkring iallafall.
Tänkte faktiskt inte på det.
Man kan inte veta men PK tror inte jag på som pilot eller gm. Jag är nog bara lite besvärlig 😁
God natt Twiggy girl!
Citera
2017-09-13, 04:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zahara99
Vet inte om uppgifter lämnats i tråden, ber om ursäkt om jag missat isåfall. Men PR är sedan drygt en vecka tillbaka avliden. Detta enligt en nära familjemedlem i sociala medier där det beskrivs att "igår tändes en ny stjärna på himlen..." etc. Någon som vet något mer?
Som någon annan skrev: En länk eller annat, tack!
Citera
2017-09-13, 04:41
Medlem
Citat:
Jag ifrågasätter starkt denne Lars Johansson utredningsteknik. Han verkar va fullständigt inkompetent för sitt arbete. Enl.Leif GW.Persson så har L,J begått stoora misstag i både Helena och Lisa Holm-fallen
Det är så illa att han tror Nerius är oskyldig. Han var en utmärkt person att skjuta skuld på, med utplanterade dna o.s.v. Väldigt lösa boliner, dålig utredning. Precis samma med Helena. Dags att byta ut honom om han inte kan sköta sitt jobb. Varför får han hålla på tro? Komplett värdelös.
Aldrig hört att LGWP tror N Bilevicius är oskyldig. Har du någon hänvisning till där detta står?
Vet att LGWP var mycket skeptisk till utredningarbetet i början av Lisa Holm-fallet men att han senare gav dem beröm. Hans farhågor besannades inte.
Att jag frågar är för att det skulle säga lite om ditt omdöme.
Lars Johansson har inte haft hand om Helena-fallet från början så det känns synd att skylla på honom utan att ha något på fötterna. Hur kompetent han är har jag ingen aning om. Man får nog ha jobbat med honom för att kunna uttala sig om det.
Citera
2017-09-13, 07:27
Medlem
zahara99s avatar
Citat:
Om det var i sociala medier så kan du väl vänligen bekräfta med källa.
Någon nämnde detta tidigare men då avfärdade iallafall jag det som dumhet men om du har källa så får jag tänka om....

Om PR:s äldsta son skriver (6 oktober) i sin egen kanal på Instagram (låg öppet så sent som igår), vågar vi väl lita på uppgiften? Bild och text publicerad.
Citera
2017-09-13, 07:28
Medlem
zahara99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleolin
Som någon annan skrev: En länk eller annat, tack!

Annat: äldsta sonen, Instagram, bild och text finns där.
Citera
2017-09-13, 08:24
Medlem
Rudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Och PU som inte heller minns något precis som pilot..
När ynglade han av sig? Mitt minne (som är pyttelite bättre än hans) hade helt blockat ut att han hade barn då. Jag har nog förträngt det. Men nu så, sambon tog ju barnet med sig bort den dagen pga renovering....
Han levde iallafall inte som den ordinära familjefadern, det vet jag. Vilka initialer har den lycklige modern? Har hon sagt sitt om denna dag och natt?
Senast redigerad av Rudge 2017-09-13 kl. 08:28.
Citera
2017-09-13, 08:27
Medlem
Rudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zahara99
Om PR:s äldsta son skriver (6 oktober) i sin egen kanal på Instagram (låg öppet så sent som igår), vågar vi väl lita på uppgiften? Bild och text publicerad.
September.....
Många beklagar!
Citera
2017-09-13, 08:33
Medlem
BlurryFace69s avatar
Citat:
September.....
Många beklagar!

Ja, det var tråkigt.
Känns hemst att fråga, men det vore skönt att få veta om det var en
naturlig död så det inte var något självmord.
Känns inte behagligt att fråga men tror fler förstår varför jag frågar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in