2017-09-12, 13:07
Medlem
aggamogs avatar
Jag tränar själv på F&S i Äholm regelbundet, å visst har det trillat in en del "barn med skägg" de senast åren och majoriteten e ju skötsamma. När det inte är bemannat så kommer "gossebarnen" i grupper om 5-10 pers och för ett jävla liv. Utan att ha ordentligt belägg för mitt påstående, utan bara observerat dom, så är detta en uppgörelse om droger eller nån kamel. Jag vet även att det dealas tjack på F&S.
Citera
2017-09-12, 13:24
Avslutad
Har hört att bråket ska ha börjat med diskussion angående en träningsmaskin eller något liknande och slutade med knivhuggning i omklädningsrummet.

Den ena ska ha bott på gamla hotell Amadeus och den andra på ett boende på Thulingatan. Vet inte om dessa är boende för s.k. "ensamkommande"... Hur som helst undrar jag varför man mördar någon p.g.a. en träningsmaskin...?
Citera
2017-09-12, 13:33
Medlem
aggamogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Har hört att bråket ska ha börjat med diskussion angående en träningsmaskin eller något liknande och slutade med knivhuggning i omklädningsrummet.

Den ena ska ha bott på gamla hotell Amadeus och den andra på ett boende på Thulingatan. Vet inte om dessa är boende för s.k. "ensamkommande"... Hur som helst undrar jag varför man mördar någon p.g.a. en träningsmaskin...?

Nja, det e möjligt att tjafset började om nån maskin, men det bottnar nog i annat. Jag tycker nog att jag har ganska bra koll på gossarna, och vet vilka som låter och beter sig, så jag ser framemot att få ett ansikte på GM.
Citera
2017-09-12, 13:33
Medlem
Bikefits avatar
Det här kommer inte bli r för Friskis och Svettis, inte nog med att medlemmar lämnar utan det kommer bli svårt att rekrytera frivilliga värdar/ledare.
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
"Friskis & Svettis tänker nu förstärka bevakningen under den kommande veckan och återigen ansöka om kameraövervakning, något som tidigare avslagits. Det har även installerats en personsluss i entrén för att öka tryggheten ytterligare".

Det är dagens Friskis och Svettis.
Ingen reagerar, det är liksom normalt.
Citera
2017-09-12, 13:43
Medlem
Ser fram emot när man går till gymmet, där kommer upp en kille och säger "Ey brosch brosch, jag ska ha maskinen, fattar du?". Då är det bara välja mellan knivhugg i omklädningsrummet eller att köra benträning, jag väljer det senare.
Obs. Glöm inte torka av svetten från maskinen.

Men skämt o sido, det är absurt om det händer pga en diskussion om träningsmaskiner. Det är dock det vettigaste ryktet hittills.
Senast redigerad av FTW_Yes 2017-09-12 kl. 13:45.
Citera
2017-09-12, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
"Friskis & Svettis tänker nu förstärka bevakningen under den kommande veckan och återigen ansöka om kameraövervakning, något som tidigare avslagits. Det har även installerats en personsluss i entrén för att öka tryggheten ytterligare".

Det är dagens Friskis och Svettis.
Ingen reagerar, det är liksom normalt.

Har för mig att det var mer uppståndelse och skriverier när en "misstänkt bög" misshandlades av några böss* i omklädningsrummet på SATS Odenplan i Stockholm för några år sedan. Då vill jag minnas att SATS fick gå ut och förklara sig och bedyra sin satsning på värdegrundsarbete etc. Tvivlar dock på att Friskis kommer att få några jobbigare frågor om hur de kunde agerat annorlunda för att det här knivmordet skulle ha kunnat undvikas.

(* vilka aldrig beskrevs närmare i rapporteringen)
Senast redigerad av Bud Fox 2017-09-12 kl. 14:13.
Citera
2017-09-12, 14:27
Medlem
Det kan inte handla om en rasistisk konflikt? Afrikaner, araber och centralasiater brukar ha svårt att hålla sams sinsemellan.
Citera
2017-09-12, 14:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FTW_Yes
Ser fram emot när man går till gymmet, där kommer upp en kille och säger "Ey brosch brosch, jag ska ha maskinen, fattar du?". Då är det bara välja mellan knivhugg i omklädningsrummet eller att köra benträning, jag väljer det senare.
Obs. Glöm inte torka av svetten från maskinen.

Men skämt o sido, det är absurt om det händer pga en diskussion om träningsmaskiner. Det är dock det vettigaste ryktet hittills.

Är det inte då man låter han ta maskinen för att sedan, prison-style hugga han i halsen medans han lyfter axelpressen?
Citera
2017-09-12, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zaqxswc
Fitness24seven har 18-årsgräns så dit kommer inga ensamkommande som påstår sig vara under 18 i alla fall

Ensambarn blir ju äldre.

Dessutom släpper man in sina kompisar på obemmanade gym?
Citera
2017-09-12, 14:55
Medlem
shbous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeppaKaKa
Ensambarn blir ju äldre.

Dessutom släpper man in sina kompisar på obemmanade gym?

Nä, där går deras gräns.
Citera
2017-09-12, 15:05
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmokyBacon
Är det inte då man låter han ta maskinen för att sedan, prison-style hugga han i halsen medans han lyfter axelpressen?

Tror inte de har maskiner inne i omklädningsrummet.
Citera
2017-09-12, 15:05
Medlem
Hazarer förpestar hela den svenska stadsbilden.

Någon som har namn på den döda 25plus-aren?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in