2017-09-10, 19:14
Medlem
MCHapss avatar
Lägg ner diskussionen om Yasin är känd eller inte, bara en jävla tomte skulle säga att varken Yasin eller Jaffar Byn är kända. De är inte kända för er eftersom ni rör er i andra kretsar och tar del av andra medier. Idag kan man vara skitkänd utan att man varken marknadförs eller spelas i mainstreamkanaler.

Ni som påstår att dessa grabbar inte är kända lever kvar i det förra årtusendet.
Senast redigerad av MCHaps 2017-09-10 kl. 19:57.
Citera
2017-09-10, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UgLyBastard
du är ju helt efterbliven.
jag tänker inte droppa namn din clown.
men jag känner reggae-eliten i Sverige.

har hon verkligen flera hundra miljoner visningar på yt?
isånafall för att det sitter 500 wannabes o niggers som dig och lyssnar om och om.

Det är en stor skillnad på majoriteten och "ingen"..
majoriteten visste knappast vem det var.
Inte ens majoriteten som skriver i DEN HÄR TRÅDEN visste vem det var innan hon blev pissad i munnen.

"jahhhffeeerrr buuuun" (som dom säger i videon) rappar helt jävla skandalöst dåligt, helt fruktansvärt.
jag har hela tiden hävdat att det inte är för hennes musik som hon blev pissad i käften för, men när jag tänker efter så kan det nog vara så att dom ville tvätta ur skiten ur munnen på henne.

knappast nån som gått ut högstadiet som tycker att jahhhffeeerrr buuun är bra.
skräp texter, inget flow, bara stakar sig fram på rinkeby-svenska och åldern på hennes genomsnittsfans är 11,4 år.

Instämmer helt i allt du säger. Tittar man bara på Spotify kan man se att dessa wannabe gangsters har hundratusentals även miljontals lyssningar, det är helt bisarrt hur tondöva Sveriges generation Y har blivit. Känns inte som att riktig musik har lika stor uppskattning som förr, allting handlar mest om social konformism och att vara så mainstream som möjligt.

Att detta hände Jahhffa Buuhn nöjer mig eftersom det lär dessa kids att inte lyssna på vilken artist som helst, även än se dessa varelser som förebild. Jag som andra generation invandrare skäms över hur dessa mentalt instabila parasiter har en sån stor inflytande på dagens kids, samma sak händer i Frankrike, Tyskland, Nederländerna osv. där man rappar om ett kriminellt liv men knappast lever upp till beskrivningen och ger barn fel tolkning av hur man ska egentligen leva.
Citera
2017-09-10, 19:25
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CashMan-
För det första e jaffar än han .
Sluta bete dej som en jävla efterbliven idiot .

Ja sammanlagt . Han har ju massa låtar å gästar osv .
Om han har över 1 miljon på en låt .. Kan du väl fatta va jag menar .

Sen skiter jag om du känner reggae eller hiphop eliten . Vem fan bryr sej . Svensk reggae suger ju redigt mycket .

Så hållkäft nu din tönt
du frågade, jag svarade.
en p12 som har utegångsförbud och en pappa som slår dig.
knarkar lite brunt lyssnar jahffer och spelar hård yeey.
flera hundra miljoner, nej inte en chans.
det enda du vill är att smaka jahffers lans.

getto enough, småland?
Senast redigerad av UgLyBastard 2017-09-10 kl. 19:28.
Citera
2017-09-10, 19:56
Medlem
CashMan-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UgLyBastard
du frågade, jag svarade.
en p12 som har utegångsförbud och en pappa som slår dig.
knarkar lite brunt lyssnar jahffer och spelar hård yeey.
flera hundra miljoner, nej inte en chans.
det enda du vill är att smaka jahffers lans.

getto enough, småland?

Yes har utegångsförbud dygnet runt å röker crack med jaffar på helgen . Vi hänger i Småland , getto Enough ?
Citera
2017-09-10, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av last1
Foad Faridian sitter du här och rasistar igen din äckliga jävla iranier?

Vet inte vem personen du associerar mig med är. ''Rasistar'' det var något nytt. Iranier är till skillnad från dig begåvade i att integrera sig i ett samhälle, jämfört med att vara en bidragstagare som ''chillar'' på centrumet varje dag som en arbetslös parasit och begår försäkringsbedrägerier till och från.

Varför drar du inte dit där du hör hemma, om du vill så gärna förstöra ett samhälle som tog emot dina föräldrar med öppna armar? Du är ingen gangster, det är dina föräldrar som fick gå igenom eländet ifrån hemlandet. Äckliga lilla avskräde.
Citera
2017-09-10, 21:45
Medlem
Ingen video på yasin/biggie juke? Isf länka.
Citera
2017-09-10, 23:00
Medlem
Vart har alla detektiver tagit vägen??
Citera
2017-09-11, 00:09
Medlem
Vad har hänt med tråden?

Sist jag var inne var det intressanta diskussioner och det kändes som vi var nära hela sanningen.

Lått oss återgå till diskussionen.
Citera
2017-09-11, 00:49
Medlem
BennyBandanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-thrust
Vad har hänt med tråden?

Sist jag var inne var det intressanta diskussioner och det kändes som vi var nära hela sanningen.

Tycker vi borde alla hjälpas åt att göra några låtar till "Golden Shower" albumet.

1. Guldregnet
2. Versace Boysen
3. Albino Hobbyturken
4. Team Kalles Kaviar
5. Jan Banan Tangenbordskrigaren
6. SFI
7. Studiobanditer
8. Södermalms Stjärtisar

Senast redigerad av BennyBandana 2017-09-11 kl. 00:53.
Citera
2017-09-11, 04:55
Medlem
ukrossos avatar
Citat:
Vad har hänt med tråden?

Det fanns två trådar. En med lite högre nivå i aktuella brott och kriminalfall och en där nivån var rätt låg i kändisskvaller. Det som hände var att moderator bestämde sig för att slå ihop trådarna.
Citera
2017-09-11, 08:27
Medlem
Jaffars storebror la för 8 timmar sen upp en "instagram-story" där man ser 2 lejon tillsammans, med texten "When your brother can handle himself, but you still got his back"
Citera
2017-09-11, 08:52
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Vad har hänt med tråden?

En ny tråd startades tidigare för att moderatorerna inte kunde hålla uppe nivån i den flesta. Nu sammanförde de trådarna igen och nivån har sjunkit.
90% av inläggen har inget med fallet att göra längre.

Yasin har förövrigt 6 miljoner lyssningar på sin populäraste låt på Spotify, så känd inom hiphop Sverige är han definitivt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in