Citat:
Ursprungligen postat av
AlterEgo69
Är det verkligen bara jag som känner så här? Har träffat så många fina och trevliga människor här och jag tackar er för att ni delat era tankar och diskuterat det här med mig. Vi har hjälpts åt med kartor och allt möjligt för att hitta P. Men nu känns det som allt gått i stå! Alla vill hitta P och att han får komma hem men vad ska vi göra? Vi får inte glömma

Du har varit en sann eldsjäl, när det gäller "Världens Story!"
Tyvärr finns det - mig veterligen - inga nya uppslag, att diskutera vidare för, att nå försvinnandets upplösning.
Det fick karusellen, att åka baklänges så, att :"var hittades väskorna" och "kan det vara ett frivilligt försvinnande?" Förde oss tillbaka till ruta ett eller möjligen två!
Senast hostade en medlem: " Han finns i närheten av stationen!"
När frågan dök upp om det var ett antagande eller om det var så fick vi ett kort svar:" ett antagande!" Vi bad om en utveckling - den uteblev. Vi fick bara en repris av föregående svar. (Ungefärligt återgivna repliker!)
Sådana idiotiska "påståenden" bör inte bara kastas ut i luften utan, att personen bemöter frågor och tankar med respekt! Anser jag!
ÄR det ett löst antagande skall det framgå ifrån början, att personen gissar, att så kan vara. Är det ett "rykte" eller en "spekulation" är det enkelt, att skriva det så, att färre missförstånd uppstår!
Jag har fortfarande en känsla av, att "P" stämt möte med en kamrat, som hämtat "P" vid angiven plats.
Jag misstänker, att det är den person, som "P" sagt :"Puss och kram" till! Någon mer var säkert med och hämtade "P". Därefter gick någonting snett!
Jag har skrivit i stort sett likadant hela tiden! Dock har jag lagt till "Puss och kram" sedan det blev känt! / "Sålunda talade Nina"/