2016-04-22, 21:29
Medlem
Hiroshima15s avatar
När jag var liten...

De kallades för "De dansande Deoderanterna",

dvs de var homosexuella.
Citera
2016-04-22, 21:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hiroshima15
När jag var liten...

De kallades för "De dansande Deoderanterna",

dvs de var homosexuella.
De har aldrig varit homosexuella. Du kanske ville att dom skulle vara homosexuella men tyvärr så saknar din önskan verklighetsförankring.
Citera
2017-09-08, 20:56
Medlem
Internhumors avatar
Är det en av mormon-bröderna som lagt i bromsen för bandet? När jag kollade historieätarna för ett par år sedan berättade bröderna att bandet bara tagit en paus. Väldigt lång paus.

Varför kör de inte bara på?
Citera
2017-09-09, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Internhumor
bandet bara tagit en paus. Väldigt lång paus.

Varför kör de inte bara på?
För att uppehållet är en kristen god gärning för musiklyssnarna.
Citera
2017-09-09, 22:05
Medlem
Internhumors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iconicatab
För att uppehållet är en kristen god gärning för musiklyssnarna.

Nu kommer Richard snart att sitta i Riksdagen. Det ökar ju på uppehållet i alla fall tre år.
Citera
2018-01-28, 21:15
Medlem
nickomyras avatar
För drygt 10 år sedan så var väl R Herrey rätt snuskig av sig & var ” på ” flera kända kvinnor , smsade osv ..

Någon som minns mer ?
Citera
2018-01-28, 21:29
Medlem
nickomyras avatar
Om det inte låg någon sanning i det så tycker jag det är konstigt att han inte stämde dem

Vid denna tidpunkt skrevs det mkt om denna ” schlagerstjärna ” och Perelli var inte den enda som fick sms

https://www.expressen.se/noje/han-pekas-ut-for-sexterrorn-mot-charlotte/
Citera
2018-02-02, 14:05
Medlem
Har mkt god kännedom om den yngste brodern och kan helt ärligt säga att han och hans familj är duktigt korkade. en mer elittistisk och självgod familj är svår att finna. Självinsikt saknas och förmågan att tåla kritik saknas totalt. De lever ju strikt efter mormonernas lära men två av deras barn nyttjar med glädje alkohol på fester och är oftast de som blir fullast. Min son går på ene sonens skola så man hör ju en hel del.
Citera
2018-02-02, 15:01
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av livingthing
Har mkt god kännedom om den yngste brodern och kan helt ärligt säga att han och hans familj är duktigt korkade. en mer elittistisk och självgod familj är svår att finna. Självinsikt saknas och förmågan att tåla kritik saknas totalt. De lever ju strikt efter mormonernas lära men två av deras barn nyttjar med glädje alkohol på fester och är oftast de som blir fullast. Min son går på ene sonens skola så man hör ju en hel del.

Louis är väl ännu lärare. Tämligen stilla och odramatisk.
Richard C-artist m politikerdrömmar
Per Jurist på Musikerförbundet (STIM?)

Inga yviga rörelser på dessa bröder.

´
Citera
2018-02-02, 16:55
Medlem
Louis är lärare i mormonkyrkan i Kungsbacka där han bor i ett radhus. Ja Louis är lugn helt tvärtemot sin fru och ena gossen som går på min sons skola. Mamman är en person som ingen annan förälder vill ha med att göra. Den ene sonen har flera ggr hamnat i olika slags tråkiga situationer och i dessa lägen har mamman fullkomligt ballat ur då hennes son aldrig gör några fel utan allt är alla andras fel. Sonen är aldrig längre medbjuden på fester etc som klasskompisarna har
Citera
2018-02-08, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Louis är väl ännu lärare. Tämligen stilla och odramatisk.
Richard C-artist m politikerdrömmar
Per Jurist på Musikerförbundet (STIM?)

Inga yviga rörelser på dessa bröder.

´
Per Herrey rekryteras av Göteborgsoperan.
http://www.gp.se/kultur/kultur/per-herrey-till-g%C3%B6teborgsoperan-1.5151258
Märkligt nog står det inte till vilken tjänst. Jag förmodar att det inte är som sångare.
Citera
2020-05-03, 21:55
Medlem
Durochmolls avatar
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/rA2zQA/rickard-herrey-och-jonas-sjostedt-i-twitterbrak

Förnedrad av Jonas Sjöstedt. Repliken flyger både över huvudet på hans lågbegåvade fru som löper amok på sin Twitter och kräver en ursäkt, och hans inte allt för smarta följare (Googla Herrey, första som dyker upp som förslag är nu ”Kvinnomisshandlare”).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in