2017-09-08, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
Jag tänker så här (och utgår ifrån att bilden är tagen vid intervjutillfället på rastplatsen).

På plats var PW, MÖ och mannen med pilotglasögon. PW tog själv själv bilden, så någon fotograf var inte med. Då borde mannen på bilden vara mannen med pilotglasögonen eller MÖ. (Om de nu inte frågade någon annan på rastplatsen om han ville ställa upp. Detta ser jag som mindre troligt.) Kan mannen på bilden vara MÖ?

Ja, ditt resonemang låter rimligt.

Det skulle kunna vara MÖ, tänker jag, till "formen". Om det nu inte hade varit för snickarbrallorna. Han ser inte ut som typen som har snickarbrallor på sig..?

MÖ:s hår ser också rätt "fluffigt" ut (se här t.ex. http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=97&artikel=6289957 ) och i skuggan syns inte så mycket till hår. Men han kan ha varit nyklippt förstås.
Citera
2017-09-08, 19:30
Medlem
Citat:
OK! Om det inte är MÖ på bilden - och bilden är tagen vid intervjutillfället - är chansen stor att bilden visar mannen med pilotglasögonen. Men - bilden ser inte ut att visa KM; mannen på bilden upplever jag som smalare. Hur ser du på detta?

Ni menar MRö nu eller? Det kan det absolut men det skulle han nog inte ställa upp på
Citera
2017-09-08, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lubbe75
Ni menar MRö nu eller? Det kan det absolut men det skulle han nog inte ställa upp på

Nej Mats Ö som gjorde serien med PW.
Citera
2017-09-08, 19:34
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lubbe75

Nej, jag tänkte på Mats Ö, som gjorde reportageserien tillsammans med Pernilla W.

Edit. Såg att fringis redan svarat på din fråga.
Citera
2017-09-08, 19:36
Medlem
Citat:
OK! Om det inte är MÖ på bilden - och bilden är tagen vid intervjutillfället - är chansen stor att bilden visar mannen med pilotglasögonen. Men - bilden ser inte ut att visa KM; mannen på bilden upplever jag som smalare. Hur ser du på detta?

Jag tycker också att han ser smalare ut. Även om överviktiga män ibland har ganska smala ben. Men trots det - njäe, det ser inte riktigt ut som KM i mina ögon.

Vad har KM för frisyr?
Citera
2017-09-08, 19:37
Medlem
Jag gissar på att mannen på bilden är MR.
Vet inte varför känns bara så...
Byxorna känns vaktaktiga, ser tränad ut inte tjock.
När MR kom upp i tråden igen tänkte jag direkt
det är MR. Eller i allafall inblandat på nå sätt.
Har förmodligen fel men men Twiggy kanske inte har så fel ändå...
Citera
2017-09-08, 19:46
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fringis
Jag tycker också att han ser smalare ut. Även om överviktiga män ibland har ganska smala ben. Men trots det - njäe, det ser inte riktigt ut som KM i mina ögon.

Vad har KM för frisyr?

Jag har bara sett bilder på honom med keps, men jag skulle tippa att hans hår inte är allt för långt.

När jag tittar nu på bilden på mannen på bilden som PW tagit, så ser jag att mannens skugga är "bred". Jag vet inte om skuggan är rättvisande. Kan en skugga bli "bredare" än vad man egentligen är? Kan man utläsa någonting av den?
Citera
2017-09-08, 19:51
Medlem
Twiggygirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Hej alla läsare!

Nu postar jag mitt sista inlägg i den här tråden.
Jag besitter så mycket information och kunskap nu efter 3 månader i tråden att jag kommit till den insikten att det inte leder någon vart att fortsätta skriva här (inte för någon egentligen).

Det jag numera vet med 110% säkerhet är att Kl*s M*lmgren (KM) inte är "pilot" - låt er inte luras!

MR är med 110% säkerhet inte heller "pilot", ej heller PU, PR, BW, eller någon annan av alla dessa personer som har varit uppe till diskussion här.

Jag kan avslöja att den rätte "Pilot" fortfarande INTE är nämnd i tråden. Personligen så tror jag att hans namn ALDRIG kommer att dyka upp i den här tråden.

I stort sett ALLT som diskuteras här är bluff (95%), i själva verket är det påhittade spår och påhittade teorier som inte har någon som helst verklighetsförankring.

Om det finns någon som är seriös här så säger jag - Lycka till!

Jag kan nu med facit i hand konstatera att jag har lyckats med mitt uppdrag som härmed även är slutfört.

Tack för mig!

Pudelfrillan.

" Jag kan avslöja att den rätte pilot fortfarande inte är nämnd i tråden". Jaja, din trovärdighet är förbrukad.
Citera
2017-09-08, 19:52
Medlem
Stryknings avatar
Citat:
Jag har bara sett bilder på honom med keps, men jag skulle tippa att hans hår inte är allt för långt.

När jag tittar nu på bilden på mannen på bilden som PW tagit, så ser jag att mannens skugga är "bred". Jag vet inte om skuggan är rättvisande. Kan en skugga bli "bredare" än vad man egentligen är? Kan man utläsa någonting av den?

Det kan man nog
Citera
2017-09-08, 19:56
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carro22
Jag gissar på att mannen på bilden är MR.
Vet inte varför känns bara så...
Byxorna känns vaktaktiga, ser tränad ut inte tjock.
När MR kom upp i tråden igen tänkte jag direkt
det är MR. Eller i allafall inblandat på nå sätt.
Har förmodligen fel men men Twiggy kanske inte har så fel ändå...

Hur många vakter har uniformsbyxa av piratmodell med stretchparti bak?
Citera
2017-09-08, 19:58
Medlem
Citat:

Hm, ja den ÄR bred. Vad är det som "sticker ut" vid vänster axel? Är det armen man ser? Skuggan är ju vriden så det är svårt att avgöra proportionerna av kroppen utifrån den.

Men visst är det glasögon man ser?

edit: kan det vara en väska kanske
Citera
2017-09-08, 20:03
Medlem
Ugglan.s avatar
Är alla med på att mannen på radions bild har en "fluffig" jumper på sig som slutar i höjd med lillfingret?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in