2017-09-08, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fringis
Men mannen på bilden ser inte kraftigt överviktig ut, eller vad tycker ni andra?

Att det är en "arrangerad bil" som togs av PW får mig faktiskt att tänka att det är den riktige pilot på bilden. Men visst kan det vara någon annan också.
MR s händer kanske ...!?
Citera
2017-09-08, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Känner att du känns trovärdig så bara för att pudeln också hade KM som pilot
men som uppenbarligen har pissat på Helena och hennes nära hela tiden nu när h*n går ut och skriver som h*n gör så betyder inte det att den infon du fått fram stämmer. Det var inte oväntat att det var något fel på pudeln. Kör på Lubbe!

tack, lite chockad dock
Citera
2017-09-08, 16:57
Medlem
Citat:
What? Nu förstår jag ingenting.

Har pudel velat få oss andra att tro att KM är pilot samtidigt som hen vetat att det inte är sant? Eller har hen fått reda på att hen blivit lurad att tro att KM är pilot? Och vilket uppdrag?

Så tröttsamt det här är. Vad säger ni andra som också förespråkat KM? Är allt bara hittepå eller tror ni fortfarande på KM?

Jag tycker mest bara fruktansvärt synd om KM med familj om nu någon bara hittat på "bevis" för att ha kul. Utan att tänka på att det handlar om människors liv.

Jag har som sagt inte hittat på, den saken kan du vara övertygad om. Däremot börjar jag mer och mer tro på en kombination. Vi jobbar på.
Citera
2017-09-08, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lockerudarn
MR s händer kanske ...!?

Tittar man på handen och benet, så ser mannen ut att vara normalbyggd skulle jag säga. Och han ser ut att ha glasögon, men det verkar vara soligt så det kan ju vara solbrillor. Kort hår. Så mycket mer får jag inte ut av bilden. Någon annan?
Citera
2017-09-08, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Hej alla läsare!

Nu postar jag mitt sista inlägg i den här tråden.
Jag besitter så mycket information och kunskap nu efter 3 månader i tråden att jag kommit till den insikten att det inte leder någon vart att fortsätta skriva här (inte för någon egentligen).

Det jag numera vet med 110% säkerhet är att Kl*s M*lmgren (KM) inte är "pilot" - låt er inte luras!

MR är med 110% säkerhet inte heller "pilot", ej heller PU, PR, BW, eller någon annan av alla dessa personer som har varit uppe till diskussion här.

Jag kan avslöja att den rätte "Pilot" fortfarande INTE är nämnd i tråden. Personligen så tror jag att hans namn ALDRIG kommer att dyka upp i den här tråden.

I stort sett ALLT som diskuteras här är bluff (95%), i själva verket är det påhittade spår och påhittade teorier som inte har någon som helst verklighetsförankring.

Om det finns någon som är seriös här så säger jag - Lycka till!

Jag kan nu med facit i hand konstatera att jag har lyckats med mitt uppdrag som härmed även är slutfört.

Tack för mig!

Pudelfrillan.

Jag tror din beräkning av bluffaktorn är något i underkant.
Enligt mina beräkningar är det snarare 96,7%.
Senast redigerad av MstadBoSen1986 2017-09-08 kl. 17:48.
Citera
2017-09-08, 18:32
Medlem
Greenskys avatar
Citat:
Hej alla läsare!

Jag besitter så mycket information och kunskap nu efter 3 månader i tråden att jag kommit till den insikten att det inte leder någon vart att fortsätta skriva här (inte för någon egentligen).

Det jag numera vet med 110% säkerhet är att Kl*s M*lmgren (KM) inte är "pilot" - låt er inte luras!

MR är med 110% säkerhet inte heller "pilot", ej heller PU, PR, BW, eller någon annan av alla dessa personer som har varit uppe till diskussion här.

Jag kan avslöja att den rätte "Pilot" fortfarande INTE är nämnd i tråden. Personligen så tror jag att hans namn ALDRIG kommer att dyka upp i den här tråden.

I stort sett ALLT som diskuteras här är bluff (95%), i själva verket är det påhittade spår och påhittade teorier som inte har någon som helst verklighetsförankring.

Jag kan nu med facit i hand konstatera att jag har lyckats med mitt uppdrag som härmed även är slutfört.

Tack för mig!

Pudelfrillan.

Asch! Detta är ett 100% trollinlägg från dig, något har hänt! Vad? Javisst, du kan inte svara, så jag får väl gissa på att det hänt något radikalt.

Misstänker skarpt att bollen nu ligger i polisens händer och att vi i tråden får vänta på svar från dom.
Citera
2017-09-08, 18:56
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Hej alla läsare!

Tack för mig!

Pudelfrillan.

Jag läser dig som att du har tröttnat. Men varför göra sorti genom att bryta mot 1.06? Eller var det just en sak du behövde göra som stred mot den regeln?
Vi kanske får veta en dag. Jag tror att du kommer tillbaka när som helst.
Allt gott.
Citera
2017-09-08, 19:04
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nopomil
Det är alltså bara en enda person som utgör alibi, dessutom en flickvän?
Låg PR i lumpen vid denna tid? Vet du?

Nej, PR låg inte i lumpen då.
Citera
2017-09-08, 19:09
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Men mannen på bilden ser inte kraftigt överviktig ut, eller vad tycker ni andra?

Att det är en "arrangerad bil" som togs av PW får mig faktiskt att tänka att det är den riktige pilot på bilden. Men visst kan det vara någon annan också.

Jag tänker så här (och utgår ifrån att bilden är tagen vid intervjutillfället på rastplatsen).

På plats var PW, MÖ och mannen med pilotglasögon. PW tog själv själv bilden, så någon fotograf var inte med. Då borde mannen på bilden vara mannen med pilotglasögonen eller MÖ. (Om de nu inte frågade någon annan på rastplatsen om han ville ställa upp. Detta ser jag som mindre troligt.) Kan mannen på bilden vara MÖ?
Citera
2017-09-08, 19:19
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
Jag tänker så här (och utgår ifrån att bilden är tagen vid intervjutillfället på rastplatsen).

På plats var PW, MÖ och mannen med pilotglasögon. PW tog själv själv bilden, så någon fotograf var inte med. Då borde mannen på bilden vara mannen med pilotglasögonen eller MÖ. (Om de nu inte frågade någon annan på rastplatsen om han ville ställa upp. Detta ser jag som mindre troligt.) Kan mannen på bilden vara MÖ?

Inte som jag ser det. MÖ ser jag som slankare, med mörkare pigment. MÖ har en annan färg och form.
Citera
2017-09-08, 19:21
Medlem
Stryknings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan

Kanske det...
Citera
2017-09-08, 19:28
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Inte som jag ser det. MÖ ser jag som slankare, med mörkare pigment. MÖ har en annan färg och form.

OK! Om det inte är MÖ på bilden - och bilden är tagen vid intervjutillfället - är chansen stor att bilden visar mannen med pilotglasögonen. Men - bilden ser inte ut att visa KM; mannen på bilden upplever jag som smalare. Hur ser du på detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in