2017-09-07, 20:13
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Efter fikagullandet med polisen så blir det enligt agendan 'möte med Emma'; vilken Emma avses? Asyladvokat Emma Persson eller hazarlakejjournalisten Emma Bouvin? Eller annan Emma?

De skall möta Emma. Jag får lust att tala med Ulrik.
Citera
2017-09-07, 20:28
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sherm
En sådan protest genomfördes av hemlösa svenskar i Malmö, det tog två timmar innan de städa bort allt.
Och för någon vecka sedan fick inte hemlöse Håkan(?) tälta en natt utanför stadshuset i Helsingborg(?), läste jag.
Citera
2017-09-07, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Det är verkligen extremt rått och cyniskt av vänstern att använda dessa unga människors drömmar om ett bättre liv för att säkra sin egen ekonomiska och social ställning. För varje frisk ung man som sitter där på mitt torg dör minst en modig ung man av IS-bödlars tortyr, kämpar fängslas för sina yttrandefrihetsåsikter och sjuka barn dör till följd av söndertrasad sjukvårdsapparat. Tvi!

Och polisens tid upptas i onödan. Det finns alltid några poliser på plats (mest för att vakta deminstranterna mot nazister) och ett par polisbussar står alltid redo.

Detta medan skjutningarna i Sverige sätter oss i nivå med södra Italien och Mexiko.

Vad jag önskar att så många poliser som möjligt fick hjälpa till i skjutningsutredningar i stället för att behöva bevaka fräcka hazarer.
Citera
2017-09-07, 21:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av praktjakt
Här är ett fall och det finns många mer. Googla "död vid utvisning" min vän.

https://www.blankspot.se/utvisad-fran-sverige-uppges-ha-dodats-i-kabul/

#vistårinteut
#skickamejistället

Rymdkram.

Fake news! Du får komma fakta om du skall påstå saker, du kan inte länka till en sida som saknar utgivninsgbevis , som desssutom gör en förlust på 1, 1 miljoner källa ( http://www.allabolag.se/5590024617/blank-spot-project-ab ) , hur trovärdiga är dom på en skala?
Citera
2017-09-07, 21:11
Medlem
NoTruces avatar
Vad är det här för grej med att Vänsterpartiet ska bussa upp "ungdomar" från Malmö?
Citera
2017-09-07, 22:43
Medlem
30.000 Hazarröster kan påverka valutgången 2018.
Citera
2017-09-07, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antidemokretin
Och eftersom polisen inte gör det de ska låter de här hemlösa driva runt och blir kriminella istället för att sätta de på ett jävla plan och skicka tillbaka till avsändaren.
Jag som trodde att Polisen skulle förebygga, bekämpa och beivra brott! Nu skapar de brott istället.
Citera
2017-09-07, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
30.000 Hazarröster kan påverka valutgången 2018.

Ja, efter att amnestin kommit i hamn blir väl nästa steg att batikstanalliansen kräver ett omedelbart medborgarskap för hela gruppen för att de ska få rösta i nästa års val. S går med på det i utbyte mot att Mp och V oreserverat stöder en ren sossebudget. Winwin för alla.

Nej, enda sättet att få stopp på det här hazariet är väl att SD slår näven i bordet och kräver att alla hazarer får stanna och söker stöd för detta hos andra partier. Då lär samtliga sjuklövrar ivra för motsatsen för att rasisterna inte ska få vinna.
Citera
2017-09-07, 23:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Och för någon vecka sedan fick inte hemlöse Håkan(?) tälta en natt utanför stadshuset i Helsingborg(?), läste jag.
Jo läste det också. Paul.

"Paul Lidholm tillbringade natten i tält utanför Landskrona stadshus. På tisdagsförmiddagen blev polisen ditkallad för att köra bort honom."

Snabbt agerat där.
Citera
2017-09-07, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaff...
Jag som trodde att Polisen skulle förebygga, bekämpa och beivra brott! Nu skapar de brott istället.

POLIS (Wikipedia)

Citat:
Polis eller poliskårer är den eller de polisorgan som ansvarar för polisväsendet. Polisväsen är den sammanfattande benämningen på de offentliga myndigheter som har till huvuduppgift att upprätthålla allmän ordning och säkerhet samt bekämpa brott i en stat. Polisen är den huvudsaklige utövaren av statens inre våldsmonopol, det vill säga den maktutövning – ytterst med dödligt våld – som riktas mot inre fiender, medan försvarsmakten är den som utövar statens våldsmonopol mot yttre fiender.

Det borde de göra enligt definitionen. Varför gör de inte det ? de kanske tycker att afghanerna är yttre fiender och då är det försvarsmakten som ska befria torget från ockupanterna ?
Citera
2017-09-08, 02:02
Medlem
Är ungdjävlarna kvar på Norra Bantorget? Har inte hört eller sett någonting om detta på TV eller i tidningar. Tråden är för lång att gå igenom.
Citera
2017-09-08, 02:24
Medlem
M829A3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Är ungdjävlarna kvar på Norra Bantorget? Har inte hört eller sett någonting om detta på TV eller i tidningar. Tråden är för lång att gå igenom.
De är kvar där och deras demonstrationstillstånd löper ut den 17/9 men kan förlängas (vilket redan skett 2 gånger).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in