2017-09-07, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Aningens OT men man blir inte varm av att röka cannabis utan snarare så att man blir lite frusen.
Jag trodde det var heroin dom rökte men man kanske blir frusen av det också? Det hoppas jag i så fall och att det blir frost i natt.
Citera
2017-09-07, 02:04
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag trodde det var heroin dom rökte men man kanske blir frusen av det också? Det hoppas jag i så fall och att det blir frost i natt.
Är det heroin så blir man dock varm. Och my bad, tänkte inte på vilka det var vi pratade om.
Citera
2017-09-07, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Är det heroin så blir man dock varm. Och my bad, tänkte inte på vilka det var vi pratade om.
He he..den var bra.
Citera
2017-09-07, 06:35
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Det är verkligen extremt rått och cyniskt av vänstern att använda dessa unga människors drömmar om ett bättre liv för att säkra sin egen ekonomiska och social ställning. För varje frisk ung man som sitter där på mitt torg dör minst en modig ung man av IS-bödlars tortyr, kämpar fängslas för sina yttrandefrihetsåsikter och sjuka barn dör till följd av söndertrasad sjukvårdsapparat. Tvi!
Citera
2017-09-07, 07:49
Medlem
krisus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Det börjar se ut som ett tältläger:
https://twitter.com/nabizadehse/status/905492749335527425

Notera hur de medvetet bryter mot tillståndet som säger ett tält 3x3 meter. Föraktfull smiley som svar när detta påpekas.

Men en del negativa kommentarer. Inte bara "ni är så starka" "styrke kramar.
Citera
2017-09-07, 08:36
Medlem
Fris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Polisen kommer inte göra ett skit som vanlig, någon man klarade av lösa i Ådalen 1931, klara man inte av lösa i Stockholm 2017. Sjukt! Har man ens vattenkanoner och gummikulor i beredskap? Har ens polisen utrustning för att använda napalm emot dem?
Det var Livskvadron som slog ned kommunistrevolutionen i Ådalen 1931. Äras den som äras bör!
Citera
2017-09-07, 08:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Winston Smith
Hazarernas byggande av tältläger på Norra Bantorget hindrar andra människor att nyttja parken.

Parkerna är avsedda för alla. De bekostas av skattebetalare. Jag anser att det är helt orimligt att en viss grupp tillåts bre ut sig på parkmark på ett sätt som hindrar andra att nyttja parken. Det är en demokratifråga.

Jag tror att det aldrig har inträffat förr. Men när det nu har inträffat måste samhället reagera och stoppa framfarten.

Dags att JO anmäla polisen, för att de inte gör sitt jobb. Ett stort tattarläger med illegal människor, polisen står med mössan i hand och dalta med dem.
Citera
2017-09-07, 08:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fri
Det var Livskvadron som slog ned kommunistrevolutionen i Ådalen 1931. Äras den som äras bör!

Det bra gossar det.. Södertörn hen:en till Poliskonstaplar får väl köpa kursen hur man behandla bus utan dalta och gnäll av "baseball ligan". Hans Holmérs pojkar visste hur skulle man hantera buset på den tiden.
Senast redigerad av 53280 2017-09-07 kl. 09:01.
Citera
2017-09-07, 10:28
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krisu
Men en del negativa kommentarer. Inte bara "ni är så starka" "styrke kramar.
Så har det varit hela tiden.

Facebooksidorna kan de kontrollera så där raderar de kommentarer som är negativa eller på något sätt ifrågasätter dem. Twitter kan de inte kontrollera lika lätt.
Citera
2017-09-07, 10:44
Medlem
Citat:
Det börjar se ut som ett tältläger:
https://twitter.com/nabizadehse/status/905492749335527425

Notera hur de medvetet bryter mot tillståndet som säger ett tält 3x3 meter. Föraktfull smiley som svar när detta påpekas.

Fy för den sure, det ser för j-igt ut. Och snorkig attityd som grädde på moset.

Vilken mejladress kan man använda om man vill tipsa/anmoda stockholmspolisen att gå in och rensa upp, och att göra ID-kontroll på samtliga närvarande hazarer?
Citera
2017-09-07, 10:47
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Fy för den sure, det ser för j-igt ut. Och snorkig attityd som grädde på moset.

Vilken mejladress kan man använda om man vill tipsa/anmoda stockholmspolisen att gå in och rensa upp, och att göra ID-kontroll på samtliga närvarande hazarer?
https://polisen.se/Kontakta-oss/

Det finns mailadresser längst ned.
Citera
2017-09-07, 10:51
Medlem
sherms avatar
Citat:
Jag vet inte om de har det uppsatt dagtid, om det inte regnar.
Jodå det är uppsatt, tält över hela torget. Svenska flaggan har de därtill uppsatt. Två polisbilar stationerade att vakta så inget ont händer dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in