2017-09-07, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Aldrig hört talas om snubben. Så att du väljer att beskriva honom som "känd" tar jag med en gnutta sarkasm.

Ett möjligt motiv kan ju ha varit att han dissat någon i någon av sina texter. Kanske snackat skit om någons mamma eller nåt.

Tyst med dig! Bara för att du inte hört något betyder inte att det inte existerar, är du allvetare eller? "Kanske snackat om någons mamma" alltså tyst bara, du bidrar bara med att framställa dig själv som helt iq befriad, vilket du också är men du behöver ej dela med dig av det.
Va tyst bara
Citera
2017-09-07, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MCHaps
Vad ska statsministern göra åt svenskar som pissar på varandra?

Svenskar pissar inte på varandra.
Citera
2017-09-07, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MCHaps
Härligt att du förstår det. Då förstår du säkert också att Löfvén, invandringspolitik och segregation är OT, det finns mängder av andra trådar där du kan ge utlopp åt ditt missnöje.

Förklara varför det är OT. Du försöker framstå som att du besitter massa kunskap. Förklara då varför det skulle vara OT att dra referrens mellan detta och den person som har yttersta ansvaret för hur samhället fungerar.
Du är en instängd människa som egentligen inte bordefåsin röst hörd överhuvudtaget, men nu får du chansen att yttra dig bara för du kan sitta anonym bakom en dataskärm..
Citera
2017-09-07, 02:18
Medlem
En sak är säker. Killen kommer att få ärr för livet, PTSD så småningom. Hamnade själv i slagsmål med en blatte för några år sen där även hans kompisar hoppade på mig. Gjorde så mkt motstånd jag kunde men var chanslös mot typ 6 pers. Åkte på redigt med stryk och var tvungen att genomgå operation för en skada. Ni får det att låta som värsta simpla grejen att göra motstånd mot typ 10 pers men man gör det bara värre. Blev inte pissad på men riktigt stryk fick jag. Hoppas killen söker hjälp för jag fick typ flasbacks när jag såg videon. Borde inte kollat på den.
Citera
2017-09-07, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan
Alltså artister har råkat ut för värre och ändå kunnat fortsätta sin karriär, visst kommer detta vara på honom men jag ser inte varför hans karriär skulle dö, han har miljontals visningar och kommer fortsätta göra musik i framtiden

Artister säger du.. Menar du då artister som bygger hela sin karriär på att framställa sig själv som respekterad gangster?
Ni har empati med denna snubben nu, men om ni fick facit i hand på allthan gjort så skulle ni snabbt ändra er och tycka det e rätt åt han, han är en förortsgangster som lever på andras bekostnad. Det ända dåliga med detta är att dem som gjorde det är ännu äckligare.. Hade en lastbil med en landsman till dessa kommit i full fart och gasat över platsen dem var på så hade vi kunnat vara nöjda sen.
Citera
2017-09-07, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hajdebre
Folk här inne pratar om dessa typer som de skrämmer slag på Stockholm.. Utan att känna dessa herrar kan jag säga med säkerhet att de inte är eller någonsin kommer bli något i den undre världen än springpojkar.. Ingen person med makt skulle någonsin skämma ut sig själv eller få ögon på sig genom att göra något sånt här, att det dessutom sker på gymnasiepojkar som rappar visar även det vilken klass de rör sig i.. Så lägg ner med att måla upp dessa grabbar som något annat än vad de är, precis vad vilken förorts grabb som ser sig själv som gangster är.. De har helt enkelt bara tur att de fortfarande inte har gjort de högre männen i hierarkin arga utan gett sig på folk som är bara vanliga grabbar från orten.. Men det betyder inte att någon i jaffars familj eller vem mer de gjort sura inte kommer köpa sig en pistol och knäppa dessa individer, för det är oftast så det går till, en person blir skjuten och hans bror eller liknande hämnas.

Du har fel! Du är en fd kriminell i åldern 35-45. Detmärks på ditt sätt att prata.. Eller så är du en sån som känner en person som berättar saker för dig och bildar dig en verklighet efter det.

Det är precis såhär folk kan göra hur stora dem än är i den kriminella världen. För det är 2017 nu och inte 90talet.
Tror du personer med 10 mord i bagaget skulle vara springpojkar åt någon? Dem riktigt stora gangsters som gör grova pengar och har stor respekt fruktar bara just en ända sak förutom att åka fast. Snorungar med vapen.
För dem kan när som hälst för en skitsak avsluta deras liv och försätta deras familjer i ett livslångt lidande och göra deras barn faderslösa..
Citera
2017-09-07, 02:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UziDog
Artister säger du.. Menar du då artister som bygger hela sin karriär på att framställa sig själv som respekterad gangster?
Ni har empati med denna snubben nu, men om ni fick facit i hand på allthan gjort så skulle ni snabbt ändra er och tycka det e rätt åt han, han är en förortsgangster som lever på andras bekostnad. Det ända dåliga med detta är att dem som gjorde det är ännu äckligare.. Hade en lastbil med en landsman till dessa kommit i full fart och gasat över platsen dem var på så hade vi kunnat vara nöjda sen.

Ja många i förorten har det svårt och tvingas ta till hemska saker för att försörja familjen, men du kanske ska rikta din ilska mot politikerna istället för de största offren i samhället? Fast det kanske är enklare att sparka på den som ligger? Röstar man inte på ett av de tre partier i riksdagen som bryr sig om människan så bör man inte prata för då är man en del av problemet
Citera
2017-09-07, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JimmyFalkenberg
Dummaste jag läst på ett tag. En smygrasistisk horunge är en smygrasistisk horunge. Inget kan förändra deras tankesätt, och inget kan förändra faktum att dem måste smyga in sig på sidor med gömda identitet för att skriva dåligt om folk.

Allt jag har att säga till er skräp folk är att det kommer komma tillbaks någon dag där ni råkar säga något rasistisk med folk runt er. Då kommer jag vara där med laddad piss i min kuk o sikta rakt in i er mun efter att jag har slagit ner er till små horvalpar.

Fortsätt hata, horungar.

Du kritiserar det han skriver och avfärdar det som "det dummaste du hört".
Sen bekräftar du hela poängen i det han skriver ändå med din approach..

Det är typiskt för blattar. Ni försöker ge en felaktiga bild av er själva som vanliga normala medmänniskor som bara är offer för rassism och aldrig gör något fel. Men i hela den processen så smyger sanningen fram ändå genom era handlingar, era ord, eller bara hela er personlighet.

Jag förstår inte hur korkade ni är egentligen.. Det är som att en 50 årig pedofil skulle stå där och sätta på en 15 åring bakifrån och samtidigt hålla upp hennes legitimation och säga "hon är byxmyndig jag är ingen pedofil".
-nej okej du begår inte pedofili i juridisk mening, men det du gör är ändå grovt fel och omoraliskt, och det är inte accepterar av ngn i samhället. "Bortsett från muslimer som har en profet som sätter på småpojkar"

Fattar du poängen? Du spelar korten rätt i händerna på dem du verkar hata mest av allt. Du hjälper "rassisterna". Det vore bättre om blattarna va tysta ist, och lät invandrarna tala för dem istället.. Du och såna som dig är blattar, sen finns det invandrare och det är en väsentlig skillnad.
Vill ni ha en utförlig beskrivning av skillnaden sök upp angryforeigner på youtube han ger en bra förklaring på detta i videon "din mamma"
Citera
2017-09-07, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JimmyFalkenberg
Du är säkert någon svettig tjock 30-40 årig horunge som lever isolerat och smygrassar sig själv på flashback. En liten fitta. Jag hade pissat i din mun som den lilla fittan du är. Hade lagt koppel runt din hals och gjort dig min pitbull, din valp.

Gäller alla smygrasist horungar som inte vågar avslöja deras identitet, sätt er ner.

Säger blatten som heter jimmy falkenberg😂 Det är klart man inte avslöjar sin identitet på flashback e du helt störd eller?
Citera
2017-09-07, 03:07
Medlem
Citat:
Du har fel! Du är en fd kriminell i åldern 35-45. Detmärks på ditt sätt att prata.. Eller så är du en sån som känner en person som berättar saker för dig och bildar dig en verklighet efter det.

Det är precis såhär folk kan göra hur stora dem än är i den kriminella världen. För det är 2017 nu och inte 90talet.
Tror du personer med 10 mord i bagaget skulle vara springpojkar åt någon? Dem riktigt stora gangsters som gör grova pengar och har stor respekt fruktar bara just en ända sak förutom att åka fast. Snorungar med vapen.
För dem kan när som hälst för en skitsak avsluta deras liv och försätta deras familjer i ett livslångt lidande och göra deras barn faderslösa..

Jag är i 27 och ej kriminell men jag kan tänka logiskt och att du tror dessa tre som kissade på jaffar ska ha begått 10 mord säger mig allt.. Om någon begår 10 mord och även du vet om det så gömmer en sig och inte springer runt på dagen och urinerar på folk.. Snorungar med vapen kommer inte åt stora grabbar utan att någon annan stor spelare betalar och berättar var personen befinner sig för att bli av med denne.. Så med andra ord, dessa är och kommer förbli springpojkar åt andra.. Och att de gör riktigt grova pengar men springer och försöker pressa tonåringar på 30papp visar återigen vilka grova summor de försöker sig på.. Lägg ner med att försöka få dessa att framstå som bossar av Stockholm..
Citera
2017-09-07, 03:17
Medlem
Citat:

Läste fel, trodde du menade att dem ÄR riktigt stora gangsters som gör grova pengar.. sorry
Citera
2017-09-07, 04:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BillClintonsCigarr
"Studiobandit" måste ju vara en bra kandidat till att komma in i bland nya ord hos svenska Akademien?

Tycker för övrigt åtminstone en av pissarna låter som att han inte är uppvuxen i Stockholm. Tycker mig höra en tydlig "Göteborgsblatte" eller "Malmöblatte" ton när han pratar. Ni som är mer insatta har nån i DP växt upp längre söderut?

Alla är uppvuxna i Rinkeby.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in