Citat:
Ursprungligen postat av
JimmyFalkenberg
Dummaste jag läst på ett tag. En smygrasistisk horunge är en smygrasistisk horunge. Inget kan förändra deras tankesätt, och inget kan förändra faktum att dem måste smyga in sig på sidor med gömda identitet för att skriva dåligt om folk.
Allt jag har att säga till er skräp folk är att det kommer komma tillbaks någon dag där ni råkar säga något rasistisk med folk runt er. Då kommer jag vara där med laddad piss i min kuk o sikta rakt in i er mun efter att jag har slagit ner er till små horvalpar.
Fortsätt hata, horungar.
Du kritiserar det han skriver och avfärdar det som "det dummaste du hört".
Sen bekräftar du hela poängen i det han skriver ändå med din approach..
Det är typiskt för blattar. Ni försöker ge en felaktiga bild av er själva som vanliga normala medmänniskor som bara är offer för rassism och aldrig gör något fel. Men i hela den processen så smyger sanningen fram ändå genom era handlingar, era ord, eller bara hela er personlighet.
Jag förstår inte hur korkade ni är egentligen.. Det är som att en 50 årig pedofil skulle stå där och sätta på en 15 åring bakifrån och samtidigt hålla upp hennes legitimation och säga "hon är byxmyndig jag är ingen pedofil".
-nej okej du begår inte pedofili i juridisk mening, men det du gör är ändå grovt fel och omoraliskt, och det är inte accepterar av ngn i samhället. "Bortsett från muslimer som har en profet som sätter på småpojkar"
Fattar du poängen? Du spelar korten rätt i händerna på dem du verkar hata mest av allt. Du hjälper "rassisterna". Det vore bättre om blattarna va tysta ist, och lät invandrarna tala för dem istället.. Du och såna som dig är blattar, sen finns det invandrare och det är en väsentlig skillnad.
Vill ni ha en utförlig beskrivning av skillnaden sök upp angryforeigner på youtube han ger en bra förklaring på detta i videon "din mamma"