2017-08-25, 17:10
Medlem
Hej!

Finns det något rekommenderat Thaimassageställe kring Stockholmtrakten?

Snabb besök under helgen.
Citera
2017-08-25, 21:07
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sqarz
Hej!

Jisses🐢
Citera
2017-08-27, 07:42
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sqarz
Hej!

Nej. De har slagit igen allihopa.
Citera
2017-08-27, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bosse-busen
Helt klart erbjuder 9 av 10 HE. Men jag antar du menr hur man får bättre kontakt med tjejen så man kan få både avsugning och knulla utan ytterligare kostnad.
Det hänger på DIG. Bli stammis hos nån tjej du gillar. Va prydlig och ren, lukta gott, behandla henne som vore hon din flickvän och inte en hora. "Min" brud har en normal salong, hyfsat centralt, normala priser. Även om du köper en tjänst så smickra henne, tala om hur fin hon är, och så vidare, även thai-brudar vill höra sånt. Pussa henne och smek henne. Hon behöver nån som ser henne och bryr sig, mitt bland alla sura gubbar hon måste runka av. Gör du det har du snart kuken inne det lovar jag.

Så sant!!!
Citera
2017-09-04, 11:35
Medlem
Hej,

Som någon tidigare skrev måste även jag haft otur. Vore trevlig att få massage av någon söt tjej eller varför inte någon riktigt framtung tjej? Har inte stött på varken eller hittills.
Citera
2017-09-05, 16:28
Medlem
kaks avatar
Efter snart 10 månader år i thaimassageträsket känns det som om en sammanfattning vore på sin plats.

Innan mitt första besök i Sverige bestod min erfarenhet av köpsex av ett BJ i Amsterdam samt två besök på massagesalong i Köpenhamn.

Mina första besök i Sverige var misslyckade då jag letade på fel ställen.

Sen lossnade proppen och allt kom på en gång.
Nu har jag gjort 36 besök. Då salongerna inte varit slumpvis utvalda skall de inte ses som representativa för salonger i allmänhet.

Totalt 23 olika salonger.
Totalt 29 olika tjejer.
Som mest har jag tre besök hos samma tjej.

FS vid 17 tillfällen med 13 olika tjejer. (naturligtvis ingick oftast BJ)
BJ vid 5 tillfällen.
Enbart HJ (ibland med naken tjej) vid 12 tillfällen.
Inget extra alls vid två tillfällen. En av dessa tjejer har jag dock fått HJ av vid senare besök.

Hur ser er erfarenhet ut?
Citera
2017-09-05, 17:52
Medlem
SlimTheWeasels avatar
Någon som vet om det finns någon bra massageställe i Gästrikland? Tänkte mer om det finns nått ihuvudtaget eller om man ska åka neråt till huvudstaden. Horor finns överallt, men ställen där folk kan massera eftersökes med ljus å lykta!
Citera
2017-09-05, 20:15
Medlem
Fatskulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kak
Efter snart 10 månader år i thaimassageträsket känns det som om en sammanfattning vore på sin plats.

Innan mitt första besök i Sverige bestod min erfarenhet av köpsex av ett BJ i Amsterdam samt två besök på massagesalong i Köpenhamn.

Mina första besök i Sverige var misslyckade då jag letade på fel ställen.

Sen lossnade proppen och allt kom på en gång.
Nu har jag gjort 36 besök. Då salongerna inte varit slumpvis utvalda skall de inte ses som representativa för salonger i allmänhet.

Totalt 23 olika salonger.
Totalt 29 olika tjejer.
Som mest har jag tre besök hos samma tjej.

FS vid 17 tillfällen med 13 olika tjejer. (naturligtvis ingick oftast BJ)
BJ vid 5 tillfällen.
Enbart HJ (ibland med naken tjej) vid 12 tillfällen.
Inget extra alls vid två tillfällen. En av dessa tjejer har jag dock fått HJ av vid senare besök.

Hur ser er erfarenhet ut?

Inte helt säker, men tror första besöket på thaisalong i Sverige var -98.
0 FS
0 BTB
0 BJ
0 HJ
Etc...
Herregud, vad många usla massageinsatser jag genomlidit eller avbrutit. Det jobbigaste är att alla riktigt kompetenta massöser lägger ned verksamheten.
Citera
2017-09-05, 21:04
Medlem
Jag har alltid trott att det med happy ending är en modern skröna likt fiskarhistorier men efter att ha tagit 1h oljemassage på ett thaimassageställe hyfsat centralt i Stockholm i går fick jag bekräftat att det faktiskt kan ske.

En stund efter vändningen dök handen upp under handduken och kramade mitt organ. Efter en viss förhandling blev det en B2B med HE dock hoppade jag över boom boom då hon inte var det vackraste exemplaret.
Citera
2017-09-06, 16:05
Medlem
Finns detta fenomen i Dalarna? Eller är det mest ett storstadsfenomen?
Citera
2017-09-06, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av holgerman
Finns detta fenomen i Dalarna? Eller är det mest ett storstadsfenomen?

Ju större stad desto större möjligheter enligt min erfarenhet. Enda sättet att få veta säkert är att ge sig ut och testa. Små orter kan överraska.
Citera
2017-09-06, 23:01
Medlem
Finns det några salonger i Huvudstaden med massörer som har bigboobs?😃
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här