2017-09-06, 15:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JimmyFalkenberg
Du är säkert någon svettig tjock 30-40 årig horunge som lever isolerat och smygrassar sig själv på flashback. En liten fitta. Jag hade pissat i din mun som den lilla fittan du är. Hade lagt koppel runt din hals och gjort dig min pitbull, din valp.

Gäller alla smygrasist horungar som inte vågar avslöja deras identitet, sätt er ner.

Jamen lilla gubben. Hur är det fatt? Har du alldeles kissat på dig den här gången? Saknas pojkvän? Du får ta och lugna ner dig.

Du kanske aldrig får möjlighet att pissa mig i munnen, gå runt med mig i koppel osv men du kan trösta dig med att det känns lika förnedrande för mig att tvingas betala in över "100 lax" i skatter till staten varje år. Dessa pengar gagnar nämligen inte mig och andra skötsamma medborgare värst mycket. Istället blir de till socbidrag som försörjer dig, din pissdrypande studiobanditpolare samt annat mörkhyat, våldsamt och ointelligent slödder som latar sig i "orten" hela livet.

För övrigt är jag äldre än 30-40 år så jag har upplevt vilket utmärkt land Sverige var innan ni undermänniskor kom hit.

Passar på att posta länkarna igen så att alla kan få en härlig repris av det gyllene regnet över Kaffer-Jaffar:

https://m.liveleak.com/view?i=bd6_1504566825

https://m.liveleak.com/view?i=dfd_1504567571

Nu ska jag sluta skriva sådana här rasistiska och näthatiska inlägg, blir bara arg över saker jag ändå inte kan förändra och slösar därför bort min tid till ingen nytta. Önskar alla en trevlig dag. Mvh Raymond
Citera
2017-09-06, 15:39
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagkallasbullen
Han är inte smart. Han är inte smart den grabben.

Tyvärr tror jag inte Jaffar Byn överlever 2017.

Citat:
Ursprungligen postat av jagkallasbullen
Om nu det är Jaffar själv, och inte någon som trollar med instagramkontot.

dels de 3 f:en, och sen är allting upplagt inom loppet av 48 timmar.. ish..
vinterkläder och sommarmunderingar lite här å där.
varför lägga upp 11 bilder och skriva massa skit..
antyder inte att niggern är smart på nåt sätt, men det skulle han inte våga göra. utan att känna nån av dom (riktigt skönt) så kan jag kläcka ur mig det.
Citera
2017-09-06, 15:44
Medlem
788578s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Dessa är ju fiender, förstår ej hur kan te.x skulle kunna slarva med ladd han kritat. Min teori är att han blev bötad, detta skrev jag redan innan jag släppte videorna med ljud. Men jag kanske missförstår allt

Ja jag lutar åt din teori, en hederlig bötning.
Citera
2017-09-06, 15:55
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 788578
Ja jag lutar åt din teori, en hederlig bötning.
har det inte redan pratats om att de va nån av jaffars polare som åkte in på kåken som hade pengar hemma hos jaffa.
polaren sa till jaffa att pröjsa den där dödskastrullen men jaffa knarkade upp cashen istället.

man kan ju tro att jaffa köpte koks för hela slanten.
därav kallar dom honom för slajftorsk vilket betyder kolatorsk enligt nån här i tråden.
Citera
2017-09-06, 16:04
Medlem
Efter flera dagars skrivande och spekulationer så känns det ändå inte så glasklart. Finns inga namn, bilder(förutom en suddig skit bild), organisation, verksamhet, umgänge samt aktivitet. Lever vi i stenåldern eller? Ingen jävel som vill bidra känns det som.

Är det anonymous vi snackar om eller? Känns som om packen i närheten till och med sympatiserar med dom. Utan allmänheten så kommer fler mord och piss aktiga fasoner att ske.

Så om alla kunde bidra så kommer pisspatrullen att falla snabbare (även om det kommer att sluta så)
Citera
2017-09-06, 16:04
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UgLyBastard
har det inte redan pratats om att de va nån av jaffars polare som åkte in på kåken som hade pengar hemma hos jaffa.
polaren sa till jaffa att pröjsa den där dödskastrullen men jaffa knarkade upp cashen istället.

man kan ju tro att jaffa köpte koks för hela slanten.
därav kallar dom honom för slajftorsk vilket betyder kolatorsk enligt nån här i tråden.

De kan ju gärna nämna namn på den som åkte in så man kan dubbelkolla med tingsrätten.. men det kan mycket väl stämma!
Citera
2017-09-06, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UngeHerrProm
Hur såg han ut att må då? blåmärken och sånt? shunon fick ju ändå stryk me batong
Hahah nää han gick bara förbi två gånger ganska snabbt så svårt att säga. Han såg ut som vanligt. Lite stressad men det behöver inte bero på att han blivit slagen
Citera
2017-09-06, 16:52
Medlem
ghettostar-abdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asklord
Nu påstås det att det inte var hans instagram men, vad fan menar dom? Göra horhus?
Låter förjäkla lojt

Att folk kommer bli "knullade" som på ett horhus.
Citera
2017-09-06, 17:20
Medlem
UngeHerrProms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungsparkaren
Hahah nää han gick bara förbi två gånger ganska snabbt så svårt att säga. Han såg ut som vanligt. Lite stressad men det behöver inte bero på att han blivit slagen
Alrite, såg inte vart han skulle
Citera
2017-09-06, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hajdut123
Tror knappast gambianer styr rinkeby/tensta i nuläget , den där låten är cirka 10 år gammal kanske va så på den tiden ... tider förändras och va jag har hört har de kommit upp nya grupperingar...

Dessa gambianer är de stora problemet och de har en starkt handelsäffär med Tysklands, Frankrikes och Belgiens ghetto och även den som medfört den stora handelshistoriken av vapen och droger. jag har polare som bor i och runt i närheten av Rinkeby och de berättar om samma sak. Dessa rap artister snackar bara och ger en villfarelse om bilden av Rinkebys ghetto.
Citera
2017-09-06, 17:36
Medlem
Förstår inte, varför snackar alla om andra klipp men de har inte laddats upp än?
Citera
2017-09-06, 17:38
Medlem
Gnusmas80s avatar
Jag såg att elefantsand på insta hade 2 videos men det var i te jaffar utan en annan svart kille som dricker kiss eller vad det var i glaset?
Men är det någon som har filmen när han står upp och pratar med dom efter dom sparkat han?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in