2017-09-05, 12:29
Medlem
0.999...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma001
Kokaintorsk

Då har jag lärt mig något nytt. Schlivetorsk.. haha..
Citera
2017-09-05, 12:30
Medlem
0.999...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alex123456
slajf torsk = kokain torsk

schlajf e typ ett slang på kokain som jag trodde bara användes här nere i Malmöområdet hehe

Aldrig hört det i Göteborg, men jag börjar bli gammal och har dålig koll på sånt iof..
Citera
2017-09-05, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alex123456
slajf torsk = kokain torsk

schlajf e typ ett slang på kokain som jag trodde bara användes här nere i Malmöområdet hehe

Allt har sin utgångspunkt från Stockholm.
Citera
2017-09-05, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0.999...
Aldrig hört det i Göteborg, men jag börjar bli gammal och har dålig koll på sånt iof..

hehe :P

på tal om Malmö och DP, vad jag hört har dom kopplingar till Malmö, åtminstone någon av dem? eller var det någon från Malmö som åkte upp för att hämnas på dom eller? om nån vet

tänker på morden i Kista t.ex.
Citera
2017-09-05, 12:32
Medlem
0.999...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goodstuff123
Du e riktigt dum, de enda dom sa på arabiska va kahbe, resten svenska o somaliska. Dom e inte ensamkommande din dumma pungkula nästan alla i Rinkeby dom kriminella e antingen födda här som andra generations invandrare eller flyttat hit tidigt. Sen tror du jaffar e oskyldig som en ängel eller? Han e kriminell, dom andra e kriminella. Jag e själv kriminell o inte ens en Svensson kan tro han e ängel om du lyssnar hans låtar

Man hör ju att dom är uppväxta med svenska språket, ingen nyimporterad använder sig av ord som t.ex. "pissenödig" .
Citera
2017-09-05, 12:42
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma001
De frågar honom själv Vrf han inte springer och i nästan samma andetag så hotar de med vapen

Varken såg eller hörde något om vapenhot. Men är det så så kommer saken i annat läge.
Citera
2017-09-05, 12:42
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goodstuff123
Din Fkn horunge vadå sparkar slag dom skulle skjuta han din dumma suedi

Lyssna på dig själv, det är såna som du som står och pissar.
Citera
2017-09-05, 12:47
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Varför dessa trådar som helt uppenbart domineras av kriminella negrer ens får stå kvar, är helt sjukt.
Varenda inlägg uppmanar mer eller mindre till brott eller hot.

Ja, det är mycket tråkigt att se att inte ens Flashback är fredat ifrån kriminella blattar nuförtiden.
Ser ut som att ett gäng apor har suttit och skrivit inlägg efter inlägg. Det ena mer pinsamt än det andra.
Citera
2017-09-05, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Varken såg eller hörde något om vapenhot. Men är det så så kommer saken i annat läge.

Det finns ett klipp där de bötfäller och hotar med vapen samt att de nämner vad de har gjort med andra rappare
Citera
2017-09-05, 12:58
Awaiting Email Confirmation
Citat:
"No-go" har fått en ny innebörd.

Nja. Om man bröstar upp sig mot kriminella i rinkeby/tensta, då kan man definitivt kalla områdena en "no-go zone" för de inblandade. Jag rörde mig dock i tensta i helgen helt utan problem. Bara livrädda mesar som kallar det för no-go zone.
Citera
2017-09-05, 13:08
Medlem
BennyBandanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1Party
De lägger videon ut med volymen. Alla spelade bara sig själva. Nu kommer folk att känna igen deras röster, man nu kommer att kännna igen de.

Om de någonsin gjorde det sånt mot mig, skulle jag göra en drive by, genom att skjuta på Rinkeby's Torg.

Paaa vilken cooling! Tack för att du berättade det för alla på Flashback negerknugen. Respekt yooo!
Citera
2017-09-05, 13:10
Medlem
bluntcunts avatar
Citat:
När dom börjar kissa på honom så försöker han ställa sig upp. Då säger en av dom typ "Sätt dig ner eller så skjuter jag dig. Vart är min gun?"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in