2017-09-05, 01:52
Medlem
GuldBuddahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nolewa0
En kille (vi kallar han Ahmed) var skyldig en av grabbarna i DP pengar. Ahmed åker in för nånting och säger då till Jaffar att han har en summa hemma som Jaffar ska ge till en av grabbarna i DP. Jaffar slösar pengarna istället för att ge pengarna to it's rightful owner.

Japp, han nämner Yasin och Biggie Juke i videon. Han säger till Jaffar att han gjorde såhär med dom 2 också.

Det här låter rätt vettigt. Känns en aning overkill för en rad text egentligen.
Senast redigerad av GuldBuddah 2017-09-05 kl. 01:55.
Citera
2017-09-05, 01:53
Medlem
nolewa0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GuldBuddah
Det här låter rätt vettigt. Känns en aning overkill för en rad text egentligen.

Precis. Det är inte för en rad text. Ligger mycket mer bakom det.
Citera
2017-09-05, 01:55
Medlem
Citat:
Precis. Det är inte för en rad text. Ligger mycket mer bakom det.

DU verkar veta mer, men skriver en halv mening varje gång, varför skriver du inte ihop vad som hänt om du vill bidra?

EDIT Missade din förra post. Så dessa grabbar är alltså 98or som gör såhär mot honom?

Folk säger att de inte har något att torska och knappt bor i sverige, men kan perfekt svenska? Och verkar ha märkeskläder?
Citera
2017-09-05, 01:56
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JihadJoe
Video #2
https://www.liveleak.com/view?i=dfd_1504567571
Sveriges framtid, dessa pojkar.
Citera
Medlem
nolewa0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klockan121
DU verkar veta mer, men skriver en halv mening varje gång, varför skriver du inte ihop vad som hänt om du vill bidra?

Fråga mig och jag svarar. Allt är inte en dans på rosor. :P
Citera
Medlem
Jag ser inte varför dem skulle ge sig på yasin och biggie juke också? Finns det någon teori?
Yasin verkar vara ganska trevlig ändå?
Citera
2017-09-05, 01:58
Medlem
Citat:
Fråga mig och jag svarar. Allt är inte en dans på rosor. :P

Är jaffar fake eller är dessa grabbar verkligen så tunga? Hur har de bärt sig åt att komma så högt upp i hierkarkin vid så ung ålder?
Citera
2017-09-05, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lagcats
Nästa gång du ser något som detta, ladda ner eller lägg upp på webarchive så att det aldrig försvinner bruh
Jag har redan alla 5 videos
Citera
2017-09-05, 01:59
Medlem
nolewa0s avatar
Citat:

EDIT Missade din förra post. Så dessa grabbar är alltså 98or som gör såhär mot honom?

Folk säger att de inte har något att torska och knappt bor i sverige, men kan perfekt svenska? Och verkar ha märkeskläder?

Är inte säker på deras ålder exakt, men de är runt 20.

De är ju svenska medborgare. Sen när det kommer till polisen så skiter polisen i. De vet vilka det är. De bryr sig bara inte.
Citera
2017-09-05, 02:02
Medlem
nolewa0s avatar
Citat:
Är jaffar fake eller är dessa grabbar verkligen så tunga? Hur har de bärt sig åt att komma så högt upp i hierkarkin vid så ung ålder?

Både och. Jaffar är fake men de här grabbarna är total råa.

Pengar, deras starka band, hjärtlöshet. Många faktorer som gör att folk låter dessa grabbar göra sin grej. Sällan man hittar människor som är så iskalla som dessa. Andra kan ju också vara tunga men nånstans känner ju folk att det finns en gräns. These boys don't.
Citera
2017-09-05, 02:03
Medlem
Citat:
Är inte säker på deras ålder exakt, men de är runt 20.

De är ju svenska medborgare. Sen när det kommer till polisen så skiter polisen i. De vet vilka det är. De bryr sig bara inte.

Vad tkr du personligen om händelsen? Vems sida är du på? Vem har gjort rätt/fel, övertramp?
Citera
2017-09-05, 02:05
Medlem
Citat:
Vad tkr du personligen om händelsen? Vems sida är du på? Vem har gjort rätt/fel, övertramp?
Hur kan man INTE stå på Jaffars sida? Om man inte är psykopat dvs. Komigen, larvig fråga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in