2017-09-05, 01:39
Medlem
JussiBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JihadJoe
Min uppfattning är att dom bland annat försöker pressa han på pengar genom händelsen och skulle släppa videon om han inte betalar.

Ja det är möjligt. Det är svårt att höra när det är så många i bakgrunden som babblar.
Citera
2017-09-05, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nolewa0
D inte bötfällning, utan skuld.

Vet du vad det handlar om?

Någon man bör ha i åtanke är att han nämner yasin och biggie på slutet, så verkar inte vara endast mot jaffar?
Citera
2017-09-05, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klockan121

Någon man bör ha i åtanke är att han nämner yasin och biggie på slutet, så verkar inte vara endast mot jaffar?

Han sa Sinan, inte yasin väl?
Och det ryktas att biggie juke har släpats i hundkoppel och skält som en hund
Citera
2017-09-05, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallerbytta-
Han sa Sinan, inte yasin väl?
Och det ryktas att biggie juke har släpats i hundkoppel och skält som en hund

Lyssna igen, han säger yasin.

Hört det ryktet, väldigt svårt och tro på, fler borde ha kunnat bekräftat det om de vore sant?
Citera
2017-09-05, 01:45
Medlem
MoLoKs avatar
Vilka grymma effektiva sätt det finns att avsluta offentliga personers karriär numera. Om de hade misshandlat honom "bara" så hade han kunnat rappa vidare. Men nu... efter denna totala förnedring... så kan jaffarbyn aldrig mera stå på scen eller släppa någonting på yt.

Samhall nästa för jaffarbyn... och en total make over. Tror han kommer supa ner sig.
Citera
2017-09-05, 01:46
Medlem
Citat:

Om jag fattat rätt så ska Jaffar ha sjungit om deras döda polare. Dom såg svart och sökte upp hans bror vilket godkände att dom ska slå honom. Men inte på det här sättet, vilket fick Jaffars bror att se svart.

Sen att Yasin och Biggie Juke också har blivit oferade nämns lite här o där samt i videon.

Så blir han bötfälld för skiten han sjöng om eller är det rakt ut sagt ett krig på G eller?
Citera
2017-09-05, 01:46
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crabbman
Om jag fattat rätt så ska Jaffar ha sjungit om deras döda polare. Dom såg svart och säkte upp hans bror vilket godkände att dom ska slå honom. Men inte på det här sättet, vilket fick Jaffars bror att se svart.

Sen att Yasin och Biggie Juke också har blivit oferade nämns lite här o där samt i videon.

Så blir han bötfälld för skiten han sjöng om eller är det rakt ut sagt ett krig på G eller?

Låter som skitsnack..
Citera
2017-09-05, 01:47
Medlem
nolewa0s avatar
Citat:

En kille (vi kallar han Ahmed) var skyldig en av grabbarna i DP pengar. Ahmed åker in för nånting och säger då till Jaffar att han har en summa hemma som Jaffar ska ge till en av grabbarna i DP. Jaffar slösar pengarna istället för att ge pengarna to it's rightful owner.

Japp, han nämner Yasin och Biggie Juke i videon. Han säger till Jaffar att han gjorde såhär med dom 2 också.
Citera
2017-09-05, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crabbman
Om jag fattat rätt så ska Jaffar ha sjungit om deras döda polare. Dom såg svart och sökte upp hans bror vilket godkände att dom ska slå honom. Men inte på det här sättet, vilket fick Jaffars bror att se svart.

Är det bekräftat att det hela kretsar kring DP? Känns inte som att det är 17 åringar som pratar i videon?
Citera
2017-09-05, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Låter som skitsnack..

Kan vara skitsnack men jag refererar endast till det som jag läst i bägge trådar
Citera
2017-09-05, 01:50
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=ZvTInjN0OXM Det här är ju så magnifikt dåligt. Är detta representativt för hans musikaliska begåvning? Bör inflikas att även artister som jag beundrar har producerat liknande dynga genom åren. Jag hoppas verkligen inte Jaffar väljer att profilera sig med liknande material.
Citera
2017-09-05, 01:51
Medlem
Vart är video nummer 3?

Vilken rappare står på tur? Z.E?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in