2017-09-02, 16:57
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mnish
4e september

Första avsnittet var ju i Måndags. https://www.viafree.se/program/reality/paradise-hotel
Citera
2017-09-02, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Första avsnittet var ju i Måndags. https://www.viafree.se/program/reality/paradise-hotel
ska kolla in det där nu men vet att det hela officiella grejen börjar då iaf. för det alltid sänds i september samt att det är så det står överallt

Snart är det dags för tv-tittarna att bekanta sig med det nya gänget i "Paradise Hotel". Den 4 september har programmet premiär på kanal TV3.
Citera
2017-09-03, 09:57
Medlem
Ephedrines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke093
Utveckla gärna. Vad menar du med scriptat?

Var ju nån dom vann något år som blev utskickad 3-4ggr men kom tillbaka gång på gång.
Är man ute så är man. Om inte gruppen kan rösta in någon.

Och denna säsong kommer bli ännu mer pajas
Citera
2017-09-03, 16:04
Medlem
Orjisols avatar
Peppar för lite PH-action nu när sommaren börjar att lida mot sitt slut. Får se om man chockas över dumheten på deltagarna denna säsong också.
Citera
2017-09-03, 22:05
Medlem
CtrlAltDelThiss avatar
Tror Kristian och Anna Pankova ljuger om att dom är ett par. Bara ett Pr-trick tror jag. YT-kanaler blir mer populära om dom består av kända par.
Citera
2017-09-04, 10:02
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CtrlAltDelThis
Tror Kristian och Anna Pankova ljuger om att dom är ett par. Bara ett Pr-trick tror jag. YT-kanaler blir mer populära om dom består av kända par.

ja Kristan är pinsam. typ hälften av folket som är med igen hatar jag och nu tvingas jag dra med dessa igen.

kommer bli kul och se alla wanne be samir som totalt misslyckas behålla sin kändis status efter programmet är slut.
Citera
2017-09-04, 18:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine
Var ju nån dom vann något år som blev utskickad 3-4ggr men kom tillbaka gång på gång.
Är man ute så är man. Om inte gruppen kan rösta in någon.

Och denna säsong kommer bli ännu mer pajas

Är man en tittarfavorit får man oftast komma tillbaka in i spelet, av vettiga skäl det är trots allt ett program och de vill behålla sina tittare dessutom blir det mer drama och fart i spelet med såna spelare, om du gillar se på när dem solar är det ju upp till dig jag gillar när man får se sjuka saker.
Citera
2017-09-04, 22:12
Medlem
hihahihas avatar
Finns inte avsnittet på Viafree?
Citera
2017-09-04, 22:22
Medlem
trattfans avatar
Jag fattar inte riktigt, är de nya killar OCH de gamla killarna?
Citera
2017-09-04, 22:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Jag fattar inte riktigt, är de nya killar OCH de gamla killarna?

Brudarna ska väl få möjligheten att välja byta ut sin partner mot nån av de gamla antar jag eller nåt...

Rätt hög medelålder bland "VIP-boysen" annars. Alla har väl passerat 25-strecket?
Citera
2017-09-04, 22:30
Medlem
paras0nics avatar
Inte någon av tjejerna var direkt snygg i min mening. Synd för grabben som pinkade på sig i slutet, jävlar vilket antiklimax.
Citera
2017-09-04, 22:46
Medlem
Är Haidar på riktigt? Fin reklam för invandringen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in