Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-13, 15:47
  #757
Medlem
Grankulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av francesthemute
Vann Sanel och Lisa eller är det nästa vecka de vinner? Lade ner förra veckan. Bryr mig inte ett skit om vem som vinner. Vill se fylla och drama och slagsmål och skrik Ex on the beach är fan dunderbra om man gillar sånt. Ingen tävling bara fylla avundsjuka trekanter och fyrkanter. Vad mer kan man fråga om gällande den här programtypen liksom.

Haha, har följt ex flitigt iår. VArit sjukt skoj, helt klart överlägset paradise hotel. tårar skrik och drama varje avsnitt. Vad mer kan man önska sig av en reality serie ?
Citera
2017-05-13, 18:29
  #758
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grankula
Haha, har följt ex flitigt iår. VArit sjukt skoj, helt klart överlägset paradise hotel. tårar skrik och drama varje avsnitt. Vad mer kan man önska sig av en reality serie ?

Bara massa efterblivna mongos med i Ex on the Beach.
Humor är Big Brother i säsongerna med Gurkan och Rodney samt Joe och Widerstedt. Det var fan de bästa realitysäsongerna som visats på svensk TV.
Citera
2017-05-13, 21:16
  #759
Medlem
francesthemutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letusjapp
Bara massa efterblivna mongos med i Ex on the Beach.
Humor är Big Brother i säsongerna med Gurkan och Rodney samt Joe och Widerstedt. Det var fan de bästa realitysäsongerna som visats på svensk TV.

Min favorit har också varit Big brother, men efter den här sösongen av Ex har jag nog ändrat mig
Citera
2017-05-14, 18:28
  #760
Medlem
Drdeoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enisen
Jäkla skön twist de gjort vid finalen nu, har bara väntat på detta.

tvist och tvist...
om man tänker ett steg längre skulle Sanel tex kunna kasta kulan vid 50k
där sedan Jake skulle få de resterade 450k som dom sedan kunde dela på.

Dom hade alltså lika bra kunnat kasta kulan vid 50k som vid 250k
Citera
2017-06-18, 18:43
  #761
Medlem
Dags att börja diskutera höstens säsong. Precis som någon sade i denna tråd tidigare är det en allstar-lineup. Mos, Jeppe och Kristian klara hittills. Någon som vet om fler blir klara i dagarna? Är det allstar-lineup bland endast killarna eller blir det tjejerna också?
Citera
2017-06-18, 19:03
  #762
Medlem
femmas avatar
Tycker det varit mer spännande tidigare år.. Konceptet känns så uttjatat nu och allt känns scriptat..
Citera
2017-06-18, 19:16
  #763
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av femma
Tycker det varit mer spännande tidigare år.. Konceptet känns så uttjatat nu och allt känns scriptat..

Utveckla gärna. Vad menar du med scriptat?
Citera
2017-07-26, 20:27
  #764
Medlem
Lite sent men... är inte Sanel lik Simon Baker och Furious Pete?
Citera
2017-08-03, 17:57
  #765
Medlem
MettaFocks avatar
När börjar VIP-säsongen nu då?
Citera
2017-08-31, 18:39
  #766
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letusjapp
Bara massa efterblivna mongos med i Ex on the Beach.
Humor är Big Brother i säsongerna med Gurkan och Rodney samt Joe och Widerstedt. Det var fan de bästa realitysäsongerna som visats på svensk TV.

håller med. verkar dock som Big brother är på väg gå ur Tiden. 2015 var de sämsta säsongen jag någonsin har sätt.

verkar som nu man iallafall gått tillbaka till 3 avsnitt per vecka igen.
Citera
2017-09-01, 19:36
  #767
Medlem
Vi har alla gjort något dumt, som man får skämmas över, eftersom ingen glömmer. Men allt som de har gjort i TV, fyllekommentarer och annat. Hur kommer det att kännas om 25 år, när deras tonårsbarn vill se vad föräldrarna gjorde för dumheter. Undrar också hur det känns för släkten att se det här, för vissa måste det vara väldigt pinsamt när alla sitter uppradade och ska titta.
Citera
2017-09-01, 23:40
  #768
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MettaFock
När börjar VIP-säsongen nu då?
4e september
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback