2017-09-04, 18:04
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunfire
Han har ju blivit tokkänd nu, kanske inte den optimala vägen men här är hans musik
https://www.youtube.com/watch?v=qjxhzs4fsTg

Får Petter att framstå som en barnskiva.

Men det är rejält fett rappat! det får man ge honom.
Låt säga att man gör slag i saken att "jag pissar på dig fattar duuu?".

Vad får vi se här näst? "Jag knullar din mamma"? eller rakt på, "Jag knullar dig fattar duuu?"
Inget man vill se på film.

Det bästa vore om han rappa om incidenten. Annars svårt att komma tillbaka.
Vad är det som är bra med hans musik? Jag kan uppskatta svensk hiphop men det där var ju pinsamt. Skitnödiga texter och kass rap..
Citera
2017-09-04, 18:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av housarN
Vi måste se det från flera perspektiv för att förstå.

DP är en butik precis som ica/coop, jaffarbyn och hans gäng är också en butik. Bägge köper in sina råvaror från samma leverantör/äldre och säljer det vidare till slutkund.

Om det spekulativt finns några äldre stekare/leverantör som styr det hela så säljer de nog så mycket det går. Butiker kommer och går, de ställer sig inte på någons sida. De vill flyga under radarn. Försvinner DP så kommer någon annan affär vilja ta deras marknadsandel som stekarna i sin tur säljer till.
Äntligen ett vettigt inlägg.
Dödspatrullen...haha.
Nej, det är endast ett gäng grabbar som står upp för varandra, samt är helt obrydda.
Ni som talar om beställningsmord...haha.

Har setat och rökt en spliff med grabbarna, de är hårda, men folk får det att låta som en jävla action-film.
Sen om det kanske finns något beställningsmord så är de knappast någon dödspatrull så som benämns här och i tidningarna😅
Vafan, kolla en till Johan Falk film.
Citera
2017-09-04, 18:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sunfire
Han har ju blivit tokkänd nu, kanske inte den optimala vägen men här är hans musik
https://www.youtube.com/watch?v=qjxhzs4fsTg

Får Petter att framstå som en barnskiva.

Men det är rejält fett rappat! det får man ge honom.
Låt säga att man gör slag i saken att "jag pissar på dig fattar duuu?".

Vad får vi se här näst? "Jag knullar din mamma"? eller rakt på, "Jag knullar dig fattar duuu?"
Inget man vill se på film.

Det bästa vore om han rappa om incidenten. Annars svårt att komma tillbaka.

Tycker Jaffar Byn (kan vi enas om den särskrivningen nu?) absolut snickrat ihop potenta, iof systemhotande texter som jag gärna skulle vilja låta stefan och annika strandhäll och vår migrationsminister, det där gamla nervösa kvinnovraket få lyssna på...

Men det överensstämmer väl mest troligt ej med deras "sverigebild" och syn på förorten som en pikant liten "färglad booster" som gör oss stiffa svenskar lite mer sprudlande och glaaada...

Textraderna till Europas djungler är ju så dystopiska att inte ens den mest nattsvarta defaist på flashback hade kunnat trixat ihop dom.
Senast redigerad av peheis666 2017-09-04 kl. 18:11.
Citera
2017-09-04, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zAEBBE
Stackarn.

Kan inget annat än att hålla med.

Citat:
Ursprungligen postat av Star Witness
En av Flashbacks absolut sämsta trådar befolkad av några av Flashbacks absolut sämsta skribenter, allt p.g.a. en icke-händelse om en för de flesta helt okänd person. Hoppas att den försvinner från aktuella ämnen snart. Jag ångrar redan att jag i och med detta inlägg bidragit till eländet.

Samma här.

Citat:
Ursprungligen postat av Kleop
Varför är det här så stort?

Jag antar att det är att Jaffar själv drabbats av det han förespråkar.

Citat:
Ursprungligen postat av skvallerbytta-
Ni som sitter här och gör narr av honom, hur kan ni vara så kalla? Snubben är redan mentalt våldtagen, även hans familj.

En frisk människa gör inte så, ni måste ha mycket hat inom er, kanske gå på terapi? Det enda ni gör är att uppmuntra andra att beteé sig som dessa seriemördare.

Jaffar gör musik, han är inget hot varken för er eller er familj, men dessa andra är det.

Det är vidrigt vad man gjort jaffar. Men många är trötta på förortsbarnens wannabegangsta identitet. Jag har lyssnat på några av Jaffars låtar och det är mycket gangstamentalitet över det hela.

Citat:
Ursprungligen postat av Rubixkuben
Tråden ska leva årtionden, så att dom ofödda barn barnen ska få se hur man ska behandla en sån pissneger som jaffar

Tråden och filmerna borde tas bort. Jag menar ge snubben en chans.

Citat:
Ursprungligen postat av Napalmen
Varför är Flashbacks autismpatrull så himla fascinerade av det här? Det är helt orimligt att den här tråden fått så pass mycket uppmärksamhet.

Många är trötta på förortsbarnens "tuffa" kaos identitet, på blattar som skall vara våldsamma semikriminella tuffingar. Jaffar har blivit ett exempel på detta. Hans musik förespråkar ett "orten" liv och det slår tillbaka på det här sättet.
Citera
2017-09-04, 18:25
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av last1
Nej det är han inte. Han bara yrar rätt ut sagt. Han har ingen som helst aning. DP är somalier. 4 somalier och inget annat.
Hur skulle denhär rasisthoran ha någon som helst aning om vilka det är?
Nollan vill bara ha en anledning att skriva i denhär tråden.
Men samma sak gäller dig "negrofoben" schas till den andra tråden och scrolla på din äckliga horunge
Horunge verkar vara ett av de få orden ni kriminella kaozblattar svänger er med hela tiden.
Troligtvis är en orsak till att Jaffe blivit förnedrad och pissad på. Lägg ner sånt där blattetugg så blir världen bättre....
Citera
2017-09-04, 18:28
Medlem
Sjunger Basketnegern så dåligt att han får på öronen och sedan blir pissad på?
Eller vad ligger bakom denna fadäs?
Citera
2017-09-04, 18:37
Medlem
Vem är Yasin Byn? Är det någon bror?

https://www.youtube.com/watch?v=LreI4My9S5k
Citera
2017-09-04, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiegoCosta
Äntligen ett vettigt inlägg.
Dödspatrullen...haha.
Nej, det är endast ett gäng grabbar som står upp för varandra, samt är helt obrydda.
Ni som talar om beställningsmord...haha.

Har setat och rökt en spliff med grabbarna, de är hårda, men folk får det att låta som en jävla action-film.
Sen om det kanske finns något beställningsmord så är de knappast någon dödspatrull så som benämns här och i tidningarna😅
Vafan, kolla en till Johan Falk film.

Vem fan har sagt något om DP och beställningsmord? Dom är amatörer, så långt ifrån proffs man kan komma.
Oj vad tuff du måste vara som rökt med dom. Berätta vilka dom är då annars talar allt för att du snackar skit
Citera
2017-09-04, 18:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av last1
Vem fan har sagt något om DP och beställningsmord? Dom är amatörer, så långt ifrån proffs man kan komma.
Oj vad tuff du måste vara som rökt med dom. Berätta vilka dom är då annars talar allt för att du snackar skit

Det ståt överallt och grabbarna är skitstolta.
Vadå " berätta allt du vet annars snackar du skit", sug min kuk din lilla horgolare, även om jag har bytt bana så golar jag ej på någon, men du Kanske gör sådant....tror du jag lägger upp på Flashback är du fan dummare än min senila gammelmoster.
Citera
2017-09-04, 18:56
Medlem
1Partys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G99G99G

Yasin är väldigt känt i Stockholm, åtminstone i västra sidan (av stockholm). Jaffar och Yasin är inte "direkt" bröder, men båda är från Rinkeby. Och båda rappar.
Citera
2017-09-04, 19:00
Medlem
BennyBandanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Star Witness
En av Flashbacks absolut sämsta trådar befolkad av några av Flashbacks absolut sämsta skribenter, allt p.g.a. en icke-händelse om en för de flesta helt okänd person. Hoppas att den försvinner från aktuella ämnen snart. Jag ångrar redan att jag i och med detta inlägg bidragit till eländet.

Håll käften och njut av the "Golden Shower" skivan.
Citera
2017-09-04, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G99G99G

Yasin är kompis med jaffar, man kallar "byn" för = rinkeby , och de är inte de själva som lagt upp deras videor , Folk som har lagt text upp deras videor har lagt till helt fel ord så ni vet
Senast redigerad av hajdut123 2017-09-04 kl. 19:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in