Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-24, 22:25
Medlem
Kozitass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Är du inte snut?
Agents who tell the truth often lose business to agents who tell lies.
Citera
2017-08-25, 18:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sakandetga
Syko:
Nix, klubbarna har inte de resurser som de som du kallar "blattegängen" har, om du har koll så vet du att detta är ett "majorproblem", och detta problem har båda klubbarna.
Resurser finns, men kan man använda dessa på den "nya" spelplanen, eller kostar det mer än det smakar?

Utmanarna har fotfolk som de är beredda att offra, då funkar inte de etablerade klubbarna som mer (eller mindre...) bryr sig om sina "arbetare".
BMC har klarat sig mycket bra, men det är på grund av att de håller sig undan konflikterna (och lite annat) som du kanske vet.

Håller definitivt med i ditt inlägg i övrigt.

Jag syftar inte bara på GBG! HBG fungerade det ju lite så rint år 2000-2007. Klart det kan kosta mer än det smakar. GBG är en svår stad vad gäller detta så man får ju se det som det fungerat bra för BMC även där!
Citera
2017-08-25, 18:21
Avslutad
Citat:
Vad har detta med Karlstad att göra?

OUT inte kontakt var det va?
Citera
2017-08-26, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Slave
HA Karlstad är nog ingen höjdare numera, de har ju inte ens ett eget klubbhus, tror många har hoppat av. Vet flera som inte var med på Eriks memorial run som gick nu i juli och är man medlem så borde man vara med på det.
Citat:
Vilka har hoppat av?
Vilka körde inte?
Jag skulle aldrig skriva ut några namn.
Citat:
Är allt vilda gissningar?
Man kan nog kalla det gissningar eftersom jag inte är med i HA och därmed inte vet hur det ligger till.
Citera
2017-08-29, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Slave
Jag skulle aldrig skriva ut några namn.

Man kan nog kalla det gissningar eftersom jag inte är med i HA och därmed inte vet hur det ligger till.

Stämmer detta.
När Rudaz levde så spela han lite Allan Ballan för fel kille.Han blev nerslagen utanför sin klubb i Landskrona Eddys Dart.
Dom tog allt guld.
Ha fick krypa till korset och be snällt att få tillbaka detta.??
Citera
2017-09-04, 01:20
Medlem
IWasBornSixtySixs avatar
I lördags gick Stockholm Charity Run 2017 av stapeln. Ca 400-500 bikers deltog och 81 hade organiserat eventet extremt professionelt. Många erfarana bikers tyckte unisont att detta var kanske det allra bästa run i Stockholm någonsin.
Det blev säkerligen bra med donationer och deltagaravgifter som sedan går vidare till Barn Med Cancer.

Vet inte om ni finner intresse i den här typen av HA-aktiviteter men enligt mig är det uppfriskande fakta bland de övriga spekulativa skriverier på denna tråd.
Citera
2017-09-04, 06:46
Medlem
[quote=IWasBornSixtySix|61689637]I lördags gick Stockholm Charity Run 2017 av stapeln. Ca 400-500 bikers deltog och 81 hade organiserat eventet extremt professionelt. Många erfarana bikers tyckte unisont att detta var kanske det allra bästa run i Stockholm någonsin.
Det blev säkerligen bra med donationer och deltagaravgifter som sedan går vidare till Barn Med Cancer.

Vet inte om ni finner intresse i den här typen av HA-aktiviteter men enligt mig är det uppfriskande fakta bland de övriga spekulativa skriverier på denna tr

åd.[/QUOTE

Spel för gallerian, Hade varit mer seriöst om en inte 1% klubb hade arrangerat det.
Citera
2017-09-04, 09:39
Medlem
Vad har hänt med red&white i täby? har ledaren kim vostok hoppat ur cyckeln ?
Citera
2017-09-04, 13:19
Medlem
[quote=SoderbergXXX|61690070]
Citat:
Ursprungligen postat av IWasBornSixtySix
I lördags gick Stockholm Charity Run 2017 av stapeln. Ca 400-500 bikers deltog och 81 hade organiserat eventet extremt professionelt. Många erfarana bikers tyckte unisont att detta var kanske det allra bästa run i Stockholm någonsin.

Vet inte om ni finner intresse i den här typen av HA-aktiviteter men enligt mig är det uppfriskande fakta bland de övriga spekulativa skriverier på denna tr

åd.[/QUOTE

Spel för gallerian, Hade varit mer seriöst om en inte 1% klubb hade arrangerat det.

Haha. Varför har då ingen gjort detta tidigare då? Sluta lipa din kuk och se vad det gett för inkomster till barnen.

Men du är väl ett väster slödder som tycker synd om männen på Medis!?
Citera
2017-09-04, 14:34
Medlem
[quote=Jeremy Roenick|61691766]
Citat:
Ursprungligen postat av SoderbergXXX

Haha. Varför har då ingen gjort detta tidigare då? Sluta lipa din kuk och se vad det gett för inkomster till barnen.

Men du är väl ett väster slödder som tycker synd om männen på Medis!?

Va det inte Tommy press i Göteborg som åkte på misshandel av barn.?Så ska dom spela duktiga sen med detta
Citera
2017-09-05, 10:42
Medlem
Citat:

åd.[/QUOTE

Nu har ju HA sysslat med välgörenhet så många många många år men det är väl ett faktum du missat.

Så pengarna som kom in och doneras till forskningen är "monopol pengar" då eller?
Eller är det bara bandgagen (som samtliga band donerade till ändamålet) som är "seriösa"?
Citera
2017-09-05, 13:56
Avslutad
Citat:

åd.[/QUOTE

Det där med liknade runs har ju pågått i många årtionden i väst! Klubbarna har olika runs. Finns icke 1% klubbar som gjort liknade saker!
Sedan om det är "ett spel för galleriet" eller inte spelar ju ingen roll alls när pengarna kommer in!

Sedan att år 2017 säga något liknade när det är allmänt känt att det inte är några familj/fika klubbar vi pratar om blir lite dumt.

Pengarna kommer in och det är bra! Skänk en slant i stället för att hitta saker att gnälla över!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in