Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-21, 18:21
Medlem
Om en person som är med i en klubb berättar för andra vad som händer på klubben som tex vem som vistas på klubben eller vem missbrukar olika droger Samt lämnar saker som tillhör klubben synligt som tröjor eller BHC-Listor mm.
Har då inte personen brytit mot klubben reglerna?
Citera
2017-08-21, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minion666
Om en person som är med i en klubb berättar för andra vad som händer på klubben som tex vem som vistas på klubben eller vem missbrukar olika droger Samt lämnar saker som tillhör klubben synligt som tröjor eller BHC-Listor mm.
Har då inte personen brytit mot klubben reglerna?

Givetvis

Låter som Jerry som dom kastade ut.
Såg han idag på Väla, Underligt att han kan gå fritt.
Citera
2017-08-21, 18:45
Medlem
ItchyNScratchys avatar
Jag såg på Happy:s instagram (Killen från Sons of Anarchy) att han är i Malmö för att spela in nån film om MC-gäng. På ett foto står han med Thomas Möller, är Möller tillbaka i Malmö nu eller? Och, är Happy fortfarande medlem i HA?
Citera
2017-08-21, 18:52
Medlem
soulfly82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItchyNScratchy
Jag såg på Happy:s instagram (Killen från Sons of Anarchy) att han är i Malmö för att spela in nån film om MC-gäng. På ett foto står han med Thomas Möller, är Möller tillbaka i Malmö nu eller? Och, är Happy fortfarande medlem i HA?

Ja "Happy" är fortfarande medlem i HA.
Citera
2017-08-21, 18:53
Medlem
Nej . Det är inte Jerry . De är en medlem från RD .
Citera
2017-08-21, 19:09
Medlem
ItchyNScratchys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soulfly82
Ja "Happy" är fortfarande medlem i HA.
Aa okej, Möller då, är han tbx i Malmö eller bara här tillfälligt?
Citera
2017-08-21, 19:50
Medlem
soulfly82s avatar
Citat:
Aa okej, Möller då, är han tbx i Malmö eller bara här tillfälligt?

Möller vet jag inget om så kan ej uttala mig, dock har han ju en HA-väst på någon bild så medlem lär han ju va.
Citera
2017-08-21, 20:32
Medlem
Citat:

Spelar in film 1% inre rösten
Citera
2017-08-21, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linovic94
Tjena!

Jag har lite koll på vissa HA medlemmar på sociala medier och har lagt märke till att vissa flyttar mellan de olika avdelningarna väldigt ofta..

Ta till empel Jona* Kruh*berg (*=s). Han har varit med i Karlstad, Eastside Sthlm och nu Uppsala inom ca 2 år, varför?

Intriger mellan medlemmarna, rastlöshet, vantrivsel???
HA Karlstad är nog ingen höjdare numera, de har ju inte ens ett eget klubbhus, tror många har hoppat av. Vet flera som inte var med på Eriks memorial run som gick nu i juli och är man medlem så borde man vara med på det.
Citera
2017-08-21, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Slave
HA Karlstad är nog ingen höjdare numera, de har ju inte ens ett eget klubbhus, tror många har hoppat av. Vet flera som inte var med på Eriks memorial run som gick nu i juli och är man medlem så borde man vara med på det.

Friis ställningsföretag verkar gå bra.Händer det inget längre med dom som åker ut i BS
Citera
2017-08-21, 21:45
Avslutad
Är fler "gråzoner" i dag än det var innan. Out te.x med eller utan kontakt! Lämnat datum OSV med bra kontakt. Lämnat och vara utan kontakt OSV!
Citera
2017-08-21, 23:55
Medlem
Kedoslavs avatar
Vad gäller när man har supporterkläderna på sig? Förstår att man kan inte gå runt och leta bråk och va allmänt svinig men blev konfronterad idag av en annan klubb som påpekade att min hoodie skulle av och att den va äcklig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in