2017-09-03, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Det ryktas att han rappade medan han blev påkissad. Någon som sett videon med ljud som kan bekräfta eller dementera?
VIDEON FINNS INTE MED LJUD!! VAD ÄR DET FOLK INTE FATTAR
Citera
2017-09-04, 00:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av norfinswe
Jag har nu följt denna tråden, den andra som är liknande och även "dödspatrullen" tråden.

Jag är 100% säker på att minst 100 stycken som läst den här tråden vet vem dessa grabbar är, Jag kan inte tro det är möjligt att folk är så rädda att dom inte ens anonymt outar namnen ?
Polisen vet vilka dem är, som det beskrivs i tråden så verkar dom inte var speciellt hemliga?

Hur är det möjligt att tre grabbar under 20år kan göra som dem vill i huvdstaden och tydligen får mörda och härja fritt.

Har jag missat något ? Får dom betalt av staten för att mörda eller är dom helt enkelt legender ?

Den betalar en närpolis chef vid namn Anders vid västerort polisen för beskydd.
Han är under internutredning för att ha läckt och fått ett vittne mördad i hallonbergen
Citera
2017-09-04, 00:55
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Det ryktas att han rappade medan han blev påkissad. Någon som sett videon med ljud som kan bekräfta eller dementera?
Jodå, han rappade. Men det finns inget ljud. Förmodligen lika bra, om han rappade lika sorgligt entonigt som han gör på inspelad musik.

Entoniga rappare är vad shoegazers är för rockare.
Citera
2017-09-04, 01:00
Medlem
BennyBandanas avatar
Citat:

Heter låten "Golden Showers Ghetto Love"?
Citera
2017-09-04, 01:53
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghettostar-abdi
R.i.p

E han död ju jagfa ?
Citera
2017-09-04, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sb23
På vilket sätt är det "breaking news"? Jag tycker att du överreagerar...

Låt mig förklara. Youtube's sektion "populärt i sverige" skulle vilja säga ha störst målgrupp mellan 10-20 år. Att videon har hamnat där innebär att småbarn i grundskolan på rasterna kommer att kolla denna videon på sina telefoner, i sin tur vill de se den riktiga videon och söker efter den. RUNTOM I HELA Sverige på skolgårdarna kommer barn se denna video.

Det har redan nu börjat komma upp 12 -åriga barn som gör reactionvideos på jaffa-videon. Va gör svensk polis i detta case just nu, hela incidenten är ju hemsk och fått såna proportioner.
Citera
2017-09-04, 06:35
Medlem
AdamBombs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jomensaatt
Jaffar är han en poser som hänger med kriminella och låtsas i sina texter, eller är han själv kriminell?
Vad har han på sitt CV?
Han ser mer ut som en neger som mest sysslar med att röka hasch och tugga khat. Som mest gjort sig skyldig till rån mot någon svenne eller taffsat på någon ovillig brud i unga år.

Kolla på Lexbase, de kanske har svaret?
Citera
2017-09-04, 07:38
Medlem
UngeHerrProms avatar
https://instagram.com/p/BYlbdIzHXbd/

verkar fejk
Citera
2017-09-04, 07:40
Medlem
negrofobens avatar
Den här dödspatrullen består den av somalier eller vad är det för etnicitet på dessa negrer?
Denne Jaffe borde vara glad över att de bara pissade på honom, de kunde ju lika gärna ha fimpat honom? Varför gjorde det inte det? Brukar DP pissa på sina fiender som en varning eller vad?
Citera
2017-09-04, 08:27
Medlem
Sluta garva det är ju fan hemsk att nån gör såhär.

Ja allvarligt. vad blir andra kids utsatta för i förorten? Hot rån mm. Inte kul om man vill något annat och inte vara en del av den skiten.

Våga flytta därifrån alla som vill ha ett bättre liv.
Citera
2017-09-04, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UngeHerrProm
https://instagram.com/p/BYlbdIzHXbd/

verkar fejk
Hmm... varför skulle den vara fejk?
Han verkar ha tagit tillbaka sin stolthet lite grann iaf... Verkar varken skämmas eller vara kuvad...
Citera
2017-09-04, 10:07
Medlem
LuluBrooksies avatar
Kommentar från youtube av en SaYan:

Jag har seriöst inga ord, vi har kommit till sverige från krig o massa skit för att få lite lugn o ro men detta e va som händer pågrund av "tuffa grabbar" i "orten". Seriöst fkn skärp er va är de tuffa me att va orten?? Orten är inte ens lika kul längre pågrund av dessa horungar. Sen de skäms inte o går på en medans de e typ 4 pers. vem fuck ens pissar på ngn vem fuck behandlar en annan människa sådär vad han än har fkn gjort man behandlar inte ens djur på de sättet. Sen de är eid idag också han får inte fira det med hans familj istället så gömmer han sig någonstans helt sårad.

Börja rösta på SD, de är de enda som kan stoppa förstörelsen. Islamister har varit välkomna till Sverige trots att merparten av våra arabiska invandrare har kommit hit för att fly från dom!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in