2017-09-04, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exsist
Betänk att PR och BW var vänner när PR bodde i stan.
Brukade BW också vara med när PR bodde på statt och var ihop med UA?
Är frågorna ovan för känsliga att gräva i eller omöjligt att finna svar på?

Han brukade vara med
Citera
2017-09-04, 00:55
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freija21
Ugglan!! Vet du varför det heter PM!???
Och vad menar du med " ens " !!
...

Jag menar bara att du tidigare inte hade klart för dig att Helena och Karin inte gick gymnasiet tillsammans. Jag kan tycka att det borde du haft koll på om ni hade varit kompisar då. Det var bara det.
Citera
2017-09-04, 00:56
Medlem
Donnabella6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twiggygirl
Nej, M.R var redan då en offentlig person genom vaktjobbet. Därför är det jäkligt synd att jag inte kan fråga bror min om M.R jobbade den kvällen. Har ju fått information om att han gjorde det. Av en väldigt övertygande man. M.R nekar. Han var hemma hela kvällen plötsligt. Innan pilot blev aktuell har M.R sagt att han var på stadt. Men det inlägget har han tagit bort. Eftersom bror sa det han sa, så utgår jag ifrån att M.R jobbade den kvällen. Den som erbjöd denna skjutsen var en person som syntes, fick blickar. Därför kan jag säga att han inte blandat ihop nån. MR hade ju vaktutstyrsel.
Sen har M.R sagt i tråden att "Nää, jag jobbade inte. Det var en vaktfirma från Jönköping. Visst. I ett tidigare inlägg långt bak, skriver han: "Polisen ringde dan efter och frågade om "mina gubbar" sett nåt?............. Inget av det han sagt stämmer. Han ljuger sämre än Löfven.
När jag framhöll detta en bit bakåt , sa nåt snille här: "Jamen M.R kan ju haft sina "gubbar" på Hembygden"...... Christ..... Så m.a.o frågar snuten M.R om hans gubbar sett nåt betr. Helena NERE PÅ UTESTÄLLET HEMBYGDEN. Såna här dumma bortförklaringar kommer så fort jag för M.R på tal. Alla troll som kommit in är inte för att försvara Klas. Utan M.R. Detta har pågått innan Klas namn kom på tal. Men ni märkte inte det, eftersom ni inte trodde en sekund på M.R som pilot.

Men vänta nu.
Jag skrev det om Jönköping,el har du skrivit samma??
Med svar från DisapointedTuna& Grandpa.
Jag är inte lika övertygad som dig ang MR.
Skrev bara att jag tyckte det var skumt.
Alltså,har du oxå tidigare skrivit typ "samma" inlägg tidigare......
Orkar inte gå tillbaka och kolla.
Citera
2017-09-04, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Jag menar bara att du tidigare inte hade klart för dig att Helena och Karin inte gick gymnasiet tillsammans. Jag kan tycka att det borde du haft koll på om ni hade varit kompisar redan då. Det var bara det.

Ok
Citera
2017-09-04, 00:59
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Jag har ju frågat honom i tråden för kanske tio dagar sedan om vad han gjorde och var han var den där kvällen och natten men utan att få svar. Det uteblivna svaret behöver dock inte betyda något i sig.

Citat:
Ursprungligen postat av Twiggygirl
Jag tvivlar på att du får något svar. Han är "under lupp" så att säga.

Ja Twiggyman, han beter sig precis som Ugglan med andra ord, den stora skillnaden är att Ugglan är här varje dag men undviker ändå att svara på ett par ynka frågor, man kan undra varför. Han kanske inte kan svara på dom, vem vet?
Senast redigerad av Pudelfrillan 2017-09-04 kl. 01:04.
Citera
2017-09-04, 01:04
Medlem
Citat:
Han brukade vara med

Vid aktuell tid, hade han flickvän?
Kände han KM?
Vad gjorde han efter han sagt hej då till Helena, utanför statt?
Var parkerade han bilen som han körde till statt?
Vem var ägare till bilen?
Citera
2017-09-04, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exsist
Vid aktuell tid, hade han flickvän?
Kände han KM?
Vad gjorde han efter han sagt hej då till Helena, utanför statt?
Var parkerade han bilen som han körde till statt?
Vem var ägare till bilen?

För det första så kommer inte jag ihåg om jag hade pojkvän under denna tid! Så vad jag menar är jag kommer inte ihåg om han hade flickvän!
Fast jag tror inte det han var en spelevink som kände alla i staden och en riktigt bra vän!
På den tiden jag umgicks med honom så tror jag inte att jag såg honom med några tjejer.

Jag var inte I Mariestad den kvällen så jag vet inte tyvärr.

Jag vet inte om han hade bil eller om det var någon annans! När jag fick höra att han hade kört onykter så tyckte jag att det lät väldigt olikt honom eller är det bara en tråd sanning.
Kan tänka mig nu i efterhand att han kan ha fått en ADHD diagnos som vuxen han var överallt.

Förresten Björn om du läser det här! Så saknar jag dig!
Citera
2017-09-04, 01:18
Medlem
Citat:
För det första så kommer inte jag ihåg om jag hade pojkvän under denna tid! Så vad jag menar är jag kommer inte ihåg om han hade flickvän!
Fast jag tror inte det han var en spelevink som kände alla i staden och en riktigt bra vän!
På den tiden jag umgicks med honom så tror jag inte att jag såg honom med några tjejer.

Jag vet inte om han hade bil eller om det var någon annans! När jag fick höra att han hade kört onykter så tyckte jag att det lät väldigt olikt honom eller är det bara en tråd sanning.
Kan tänka mig nu i efterhand att han kan ha fått en ADHD diagnos som vuxen han var överallt.

Glömde skriva att han säkert kände KM!
Fast inte umgicks med!
Citera
2017-09-04, 01:22
Medlem
Citat:

Pratade du inte med din vän BW efter Helena försvann? Visst måste ni väl ha diskuterat denna händelse med vännerna och då borde väl BW ha sagt vad han visste om den kvällen och vart han tog vägen efteråt! Sen är det väldigt konstigt att du inte ens kan minnas om du hade pojkvän under den tiden när en underbar nära vän försvinner och misstänks vara mördad. Nog hade man väl kommit ihåg elementära saker som var man bodde, vad man jobbade med, om man var singel osv vid ett sådant tillfälle. Du måste ju ha varit förkrossad när du hörde nyheten. Minns du då inte om det fanns en pojkvän vid din sida som tröstade dig?
Senast redigerad av divadnil 2017-09-04 kl. 01:45.
Citera
2017-09-04, 01:26
Medlem
Donnabella6s avatar
Citat:
Glömde skriva att han säkert kände KM!
Fast inte umgicks med!
Vill ha ett svar av dig Twiggy!
Inte att det jag skrev var värsta grejen.
Jag bara jämnförde 2 inlägg MR gjort.
Däremot så sjukner din trovärdighet,så vida det inte är så.att du skrivit ett exakt likadant;med exakt samma svar från DissapointedTuna ang Hembyggden.
Får dååååliga vibbar nu.
Citera
2017-09-04, 01:27
Medlem
Donnabella6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donnabella6
Vill ha ett svar av dig Twiggy!
Inte att det jag skrev var värsta grejen.
Jag bara jämnförde 2 inlägg MR gjort.
Däremot så sjukner din trovärdighet,så vida det inte är så.att du skrivit ett exakt likadant;med exakt samma svar från DissapointedTuna ang Hembyggden.
Får dååååliga vibbar nu.

Skulle vara till Twiggygirl!
Citera
2017-09-04, 01:29
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:

På sidorna runt sidan 525 avhandlas festen i Radbyn hos Hå Jy. Det var från den festen som BW och SP avvek, och BW ska ha varit arg på grund av strul med en tjej samt berusad. disktrazan, till exempel, verkar vara välunderrättad.
Senast redigerad av Ugglan. 2017-09-04 kl. 01:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in