2017-09-03, 10:33
Medlem
Knivhazaren framställs som ensam men vid gripandet motar polisen bort flera hazarer så han var i en grupp.fan va dåligt att skylla på fylla kl 10 en förmiddag också.
Citera
2017-09-03, 10:43
Medlem
Fatemeh spyr ur sig märkliga och ganska anmärkningsvärda uttalanden. Hon är väl någon slags sektledartyp som hela tiden vill få sin makt utökad och bekräftad. Kan tänka mig att hon spårar ur helt om journalisterna slutar komma och omgivning börjar betrakta dem som ett zigenarläger bland alla andra.
Citera
2017-09-03, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Administratören för Facebookgruppen Stoppa utvisningen av afghanska ungdomar skriver med anledning av 17-åringen:

https://www.facebook.com/groups/808057209336108/permalink/1016994918442335/

Så, det är Sveriges fel.

Ja, jag reagerade också på det. Det bör väl bedömas som en typ av skadegörelse.

Sedan är det närmast löjeväckande historielöst. Hjalmar Branting var en av de personer som stod bakom det rasbiologiska institutet. Varken han eller männen runt honom stod för någon "fri invandring".

Jag läste också det här på deras Facebook sida och reagerade och tyckte det var fel.
På sätt och vis har de rätt. Det är Sveriges fel.
Sverige ska inte tillåta att de sitter på medis, Sveriges ska inte tillåta att man får överklaga besluten i all evighet.
Har de fått ett Nej från MIG, ska de ut.
För idag ser det ut så här:
- ett Nej, de stannar och deras landsmän hjälper de till bostad.
- MIG - Nej igen.
- de är fortfarande kvar i Sverige.
MIG - Nej igen.
- de är kvar i landet.

Till slut är de så desperata att de går till attack mot vem som helst, IKEA mord, lastsbilsattacker på Drottninggatan - 8 döda ( om jag minns fel ) syr i hop sina munnar på Sergels torg, hungerstrejkar på Sergels torg, eller 50-100 st sätter sig på medis.

Det som gör mig riktigt arg är att alla dessa attacker mot Sverige har drabbat etniska svenskar.
Det är svenskar som dör.

Efter första Nej från MIG - UT. Hej-då.

Vad är det som händer i Sverige ???
Citera
2017-09-03, 10:47
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Knivhazaren framställs som ensam men vid gripandet motar polisen bort flera hazarer så han var i en grupp.fan va dåligt att skylla på fylla kl 10 en förmiddag också.
Var hittade du den uppgiften?
Citera
2017-09-03, 10:50
Medlem
Citat:
Var hittade du den uppgiften?
Man ser i en av filmerna hur dom tryckte bort nåra hazarer.
Citera
2017-09-03, 10:51
Medlem
Den här strejken på medis gör mig arg. Jag är säkert inte ensam om det.
Skulle inte förvåna mig om alla får permanent uppehållstillstånd. Alla är glada och jublar. Stor fest.
- vi vann - nu väntar ett gott liv i landet.

Jag är inte medlem på deras Facebook sida men jag läser den varannan dag ungefär.

Jag hoppas verkligen att Sverige har så mycket stake att alla utvisas ur landet.
Men det tror jag inte på.
Tar alla på natten och sänder hem de till Iran eller Afghanistan.
Citera
2017-09-03, 10:55
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Man ser i en av filmerna hur dom tryckte bort nåra hazarer.
Var hittar man det?
Citera
2017-09-03, 10:56
Medlem
Sperssons avatar
.
Idag satsar Sverige 1 miljard kronor på cancerforskning och 36 miljarder på ensamkommande barn.
Hur många fler liv hade vi kunnat rädda om vi gjorde tvärtom?
Citera
2017-09-03, 11:02
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan
Inte fan försvarar jag det, jag vill bara att han som gjorde det ska behandlas som alla andra som begår brott. Skrev att han ska sitta av sitt straff till och med så jag vet inte vad du dillar om

Skitsnack du börjar direkt prata om att han måste ha starka motiv till detta mordförsök och att vi som kritiserar det är "pojkrumsrasister", sedan övergår du till att han behöver rehabilitering. Jävla dravel, ut ska han och alla de andra med huvudet före och du får gärna följa med. Med dina böjelser passar du bra in där.

Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan
Att det finns de som är villiga att sitta i fängelse i Sverige för att slippa bli dödade i Afghanistan borde säga dig en hel del men som vanligt så kan ni pojkrumsrasister inte tänka nyanserat

Om det var en av hazarpojkarna som högg ner polisen så ska han så klart tjäna av sitt straff men sedan börjar rehabiliteringen
Senast redigerad av Svenne-i-Banan 2017-09-03 kl. 11:07.
Citera
2017-09-03, 11:05
Medlem
Citat:
Var hittar man det?
f
Filmen som visar gripandet-hittar inga rörliga bilder ens på Youtube nu kanske Facebook.
Citera
2017-09-03, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fasligt
Syftet med Norra Bantorget verkar vara uppskruvad utpressning mot sossarna.

Eller så vill man synas i alla stadsdelar. Eller så väljer man en plats där det inte är hur
enkelt som helst att bli attackerad.

Norra Bantorget är ju lite inringat av trafik, men i princip kan man väl attackeras från vilket
håll som helst på den stora ytan. Medis var ju väl lämpat för motdemonstrationer och där
spelades det tydligen handboll av unga också just vid ett sådant tillfälle.

Mycket att tänka på alltså ...

https://sv.wikipedia.org/wiki/Folke_Pudas

Funderade på vad det kan finnas för rekord i sittstrejk på offentlig plats, ensam eller i grupp
(som kanske skiftar). Ovanstående är ju en klassiker.
Citera
2017-09-03, 11:32
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av another-devil
I artikeln hänvisas till att övriga hazarer skyller på alkohol, -han var full därför högg han polisen.

Sedan var våldsmannen en särling bland hazarerna...

Underförstått betyder det att det ickemuslimska samhälle som tillåter alkohol (dvs Sverige) har korrumperat hazaren och har sig själv att skylla, -ger ni hazarer alkohol så dödar vi poliser, inget som har med hazarerna att göra...en naturlag...

Polisen Jonas trolle menar att hazarerna får gå i ovisshet så länge att de tröttnar.

Alla letar efter olika förklaringar men alla undviker den riktiga, att dessa män (baaarn) kommer från en kultur där det är ok att döda västerlänningar och att moral saknas.

Det är farligt i Afgahnistan. FÖR VÄSTERLÄNNINGAR !
Stabilt om han var full på sitt HVB, en vardagsmorgon, och fick ändå lämna stället för att fara in till stan...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in