2017-09-03, 00:27
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan
Som jag skrev tidigare så lever dessa hazarpojkar vi deporterar under större hot

Det enda hot de lever under är att tvingas till militärtjänst, precis som alla svenska 17-åringar.

Problemet är att deras familjer skickar dem till Sverige i hopp om att få återförenas i Sverige med livstids försörjning som belöning.
Citera
2017-09-03, 00:46
Medlem
Ung Vänster polisanmäler Löfven
http://ungvanster.se/2017/08/31/lofven-anmals-av-framkallande-av-fara-for-annan/
Citera
2017-09-03, 00:50
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Det enda hot de lever under är att tvingas till militärtjänst, precis som alla svenska 17-åringar.

Problemet är att deras familjer skickar dem till Sverige i hopp om att få återförenas i Sverige med livstids försörjning som belöning.

Inte helt sant, de lever också under hotet att bli utnyttjade av pedofiler som den du citerade. Dessa stryker omkring bland dem och försöker ställa in sig och drömmer samtidigt om sex med småpojkar.
Citera
2017-09-03, 01:27
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roedstrumpa
http://ungvanster.se/2017/08/31/lofven-anmals-av-framkallande-av-fara-for-annan/

Sådär, ja. De lyckas kanske med det som andra misslyckats med- att bli av med Löfvén.
Hucklet har ju lovat att ta makten så det blir väl vår nya statsminister?
Citera
2017-09-03, 02:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Nu får det väl vara nog med idiotiska kommentarer, dina pedofila böjelser är uppenbarligen så starka att du t.o.m. försvar mordförsök på poliser. Sådana här människor hör inte hemma i Sverige och de ska ut ur landet snarast.

Inte fan försvarar jag det, jag vill bara att han som gjorde det ska behandlas som alla andra som begår brott. Skrev att han ska sitta av sitt straff till och med så jag vet inte vad du dillar om
Citera
2017-09-03, 06:15
Medlem
tegeltaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roedstrumpa

Framkallande av fara? Gäller inte det om man knivar en polis också?
Citera
2017-09-03, 08:05
Medlem
krisus avatar
Citat:
Som jag skrev tidigare så lever dessa hazarpojkar vi deporterar under större hot då de för med sig västerländska värderingar som är ett hot mot de som vill skada dem

Det är inte så svårt om man är lite bildad och insatt

Varför ljuger du hela tiden?
Kan du ta fram någon källa på det du påstår, nu inte nån blogg eller youtube video utan en riktig källa som visar på riktiga tillfällen där hazrpojkar har råkat illa ut pga västerländska värderingar.

OT så roar det mig att någon som dig pratar om att vara bildad och insatt.
Du som inte kunde skillnaden mellan hyresrätt och bostadsrätt och tror polisen skickar Sercuritas på larm.
Och värst av allt tror att köpa sex av 15 åringa pojkar är lagligt.

Börja med att bli lite bildad och insatt om vad som gäller i ditt eget land.
Citera
2017-09-03, 08:09
Medlem
krisus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Jag valde exemplet ja till rävjakt just för att det är en fråga som (i Sverige) har noll uppbackning från massmedia eller allmänhet. Därmed hamnar polisen i ungefär samma läge som ifall någon skulle vilja ordna en sittstrejk där Jehovas Vittnen ska vara med och förkunna på offentlig plats: de har rimligen rätt till det under en kort tid om de uppträder städat, men det finngs ingen som helst vilja att ge dem någon extra prutmån utöver vad lagen säger, eller utöver vad som faktiskt kommer att stå i deras tillstånd. Afghanerna har fått överträda gränserna för sitt tillstånd (och sunt förnuft) hej vilt.

Sedan har Rävjägarna och Jehovas vittnen inte få vänstermedias back upp och kan få massa artiklar skrivna.
Dessutom skulle de ju avbryta demon i samma stund som polisen talade om det för dem att det var dags att bryta.

Så klart, det är lättare att göra sitt jobb om demon faktiskt följer lagen.
Så skit i lagen och bli belönad / få som du vill.
Citera
2017-09-03, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Afghanistan har inte värnplikt.
Citera
2017-09-03, 08:57
Medlem
another-devils avatar
Citat:
Inte fan försvarar jag det, jag vill bara att han som gjorde det ska behandlas som alla andra som begår brott. Skrev att han ska sitta av sitt straff till och med så jag vet inte vad du dillar om

Jo, för efter straffet ska hazaren utvisas till sin hembygd. Inte stanna som du vill.

Borde du inte återgå till de trådar som avhandlar din smak för 14-åriga pojkar?
Citera
2017-09-03, 09:10
Medlem
Rasande-Roses avatar
Nu bekräftat att mordförsöket mot en polis på medborgarplatsen är knutet till afghanernas demonstration.

http://www.expressen.se/nyheter/17-aringen-uppfattades-som-en-konstig-figur/

Ännu ett skäl till att upplösa protesten och utvisa dess anhängare.
Citera
2017-09-03, 09:17
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasande-Rose
Nu bekräftat att mordförsöket mot en polis på medborgarplatsen är knutet till afghanernas demonstration.

http://www.expressen.se/nyheter/17-aringen-uppfattades-som-en-konstig-figur/

Ännu ett skäl till att upplösa protesten och utvisa dess anhängare.
Och fullkomligt livsfarliga Fatemeh uttalar sig, förstås. Hoppas folk mår lite illa i munnen när dom ser att afghanerna skanderar att pensionerna ska höjas - fullkomligt sinnes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in