2017-09-03, 00:14
Medlem
Jaffars bror verka ha uppdaterad sin insta med att skriva: när jag ser er jag kommer (massa gun-emojis).
Citera
2017-09-03, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweCrime
Finns forskning som visar att en icke vit ras, uppväxt i en vit familj i ett vitt område, kommer runt puberteten få sina rasliga egenskaper förstärkta. I forskningen har dom en afroamerikan men det skulle ju givetvis bli exakt samma, om inte än värre, resultat med en efterbliven ful somalier.

Så vadå, han kommer bli basketspelare?

Den undersökningen du refererar till är trams, åtminstone så som du vill presentera den. Alla afrikaner är inte likadana. Sluta lura folk med grovt felaktiga tolkningar.
Citera
2017-09-03, 00:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av scaleo97
Så några hundra ghetto soldater från stockholms förorter, eller ett tusental landet över skulle kunna störta något? Deras våldskapital är = skjuta vilt med vapen de ej kan något om, stort lager av balaclavas och butterfly kvivar.

Med tanke på att Sverige är ett av världens mest vapen täta länder med över 2miljoner lagligt registrerade vapen, lär ingen sådant ske. Finns ju för fan fler personer i NMRs led som är mer våldsbenägna och ideologiskt övertygade, än dom småglin som poserar stora och tuffa i youtube videon.

Sluta sätta dom på någon typ av vålds pedestal, låt dom skjuta ihjäl varandra. Jag kommer inte fälla en tår för dom.

Några tusen!!?,! Bara i biskopsgården bor det nästan 40k. 60 procent under 18.

Vårt lands befolkning ökar explosionsartat enligt SCB.

Och det är inte kalles kaviar som ynglar av sig i nån större utsträckning. Utan andra etniciteter.

Känner mig inte alls trygg med att du och miljoner till underskattar blattarnas kapacitet.

Yankarna gjorde ju det mot vietnameserna, gick ju sådär mot motiverade vc's sen för dom.
Senast redigerad av victortich 2017-09-03 kl. 00:25.
Citera
2017-09-03, 00:21
Medlem
WackoBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModerRota
Sen vill vi se Löfven i nån video också.

Haha och Reinfeldt också.
Citera
2017-09-03, 00:24
Medlem
mg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma001
Jaffars bror verka ha uppdaterad sin insta med att skriva: när jag ser er jag kommer (massa gun-emojis).

verkligen osmart om det är att han ska skjuta dom han menar.. men kul om han gör det.

heja jaffars brorsa
Citera
2017-09-03, 00:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SweCrime
Börjar ju nästan gilla den här dödspatrullen nu ju. Hoppas dom levererar en jävla massa mer filmer.
Ja de har en lite annorlunda lösningar på olika problem de där negrerna, här handlar det om huvudvärk.
https://www.youtube.com/watch?v=3tEs1beeF6g
https://www.youtube.com/watch?v=vkSZFh70hGc

Men hur går det för dessa killar, ja musikerna, som man förstått i tråden så är ju de flesta av dem i Rinkeby nerpinkande av inkontinensnegrer. Och om de har dödat ett gäng folk, varför låter polisen de löpa?
Sen kan man undra hur den nerkissade artisten kan stå på en scen i framtiden, utan att få höra rop om den våta kvällen. Och har han sagt något alls efter händelsen, skall han anmäla eller skall han bli urinoar för dessa pinkande Rinkeby ledare? skulle varit intressant om han kunnat komma ut med nån intervju...
Citat:
Ursprungligen postat av ModerRota
Sen vill vi se Löfven i nån video också.
Gärna
Senast redigerad av beaver_se 2017-09-03 kl. 00:33.
Citera
2017-09-03, 00:37
Medlem
scaleo97s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av victortich
Några tusen!!?,! Bara i biskopsgården bor det nästan 40k. 60 procent under 18.

Vårt lands befolkning ökar explosionsartat enligt SCB.

Och det är inte kalles kaviar som ynglar av sig i nån större utsträckning. Utan andra etniciteter.

Känner mig inte alls trygg med att du och miljoner till underskattar blattarnas kapacitet.

Yankarna gjorde ju det mot vietnameserna, gick ju sådär mot motiverade vc's sen för dom.

Hur många av dem 40k i biskop är babbar som poserar med ak47 replikor? Inte särskilt många. Tro mig jag vill sätta dem alla i containrar och frakta tillbaka dem, men att tro att alla som bor i biskop konspirerar att överta Sverige är fånigt. FInns även många européer som bor i förorterna, som ändå räknas som invandrare enligt statistiken. Min farsa gör det tex, så ta det lite lugnt.

Det farliga är snarare att det kommer fler och fler av dem, att de sedan skaffar 13 barn gör det hela inte bättre. Dem kommer långsamt ersätta oss i ren mängd, det kommer inte behövas ske genom våld.
Citera
2017-09-03, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Mycket bra trådstart.

Den här Jaffar Byns "brott" var alltså att han rappat något som de kriminella dräggen inte gillade, har jag fattat det rätt?

han ska tydligen ha rappat nånting om "33 skott på 3 sekunder" och en kille i den här dödspatrullen(som verkar ligga bakom massa mord i stockholm) dog av 33 skott. då tog dödspatrullen illa upp och ville döda jafar men de känner hans brorsa så de bestämde sig för att bara skämma ut jafar... (detta är inte konfirmerat, bara spekulationer enligt vissa)
Citera
2017-09-03, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Mycket bra trådstart.

Den här Jaffar Byns "brott" var alltså att han rappat något som de kriminella dräggen inte gillade, har jag fattat det rätt?

Det finns flera olika teorier om vad som har hänt. Men den som det snackas mest om är att jaffar i en av sina låtar sjöng något i stil med "33 skott på 3 sekunder". Detta gjorde så att en grupp som kallas för "dödspatrullen" väldigt arga eftersom dem var kompisar med en kille som blivit beskjuten med 33 skott. Det sägs även att den så kallade "dödspatrullen" har gett sig på 2 rappare till yasin byn och biggie juke eller vad dem nu heter. Yasin byn blev misshandlad och ligger på sjukhus och biggie juke tvingades ner på knä i Rikeby centrum och tydligen så ska dem lagt koppel på honom och han var tvungen att skälla som en hund och göra gris ljud.Det är så jag har uppfattat det men jag tror inte det är sant.
Citera
2017-09-03, 00:47
Medlem
https://www.instagram.com/p/BYirLMfjlLU/?taken-by=leokinesencarmona

Nu har Leo "kinesen" från kartellen lagt ut detta. Det verkar stämma det där med "33 skott på 3 sekunder"
Citera
2017-09-03, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av levfordagen90
https://www.instagram.com/p/BYirLMfjlLU/?taken-by=leokinesencarmona

Nu har Leo "kinesen" från kartellen lagt ut detta. Det verkar stämma det där med "33 skott på 3 sekunder"

Citat:
leokinesencarmona@jahanbfit jag kan hålla med dig om att politiker och det svenska samhället har blundat för det här länge och det lyfte vi med kartellen redan 2008. Vi försökte förklara vart miljonprogrammen var på väg. Men dom tyckte att vi överdrev situationen. För dig som statsvetare kan det vara intressant att kolla på dom länder där nyliberalismens reformer har satts in chockartat. Det har alltid resulterat i en grov social oro. Jag har skrivit en debattartikel som förhoppningsvis kommer på Aftonbladet. Läs den.

Han har en poäng. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_cities_by_murder_rate
Citera
2017-09-03, 01:58
Medlem
Kan ni sluta gå off-topic, nu har det läckts en bild på en ur DP i den andra mer seriösa Jaffe-tråden.

Ryktas även om att det kommer upp två stycken nya förnedringsvideos på jaffes rapparkompisar "biggie juke" och "yasinbyn" nästa vecka. Dessa ska släppas via instagram enligt en användare på flashback som kommenterade i andra tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in