2017-09-01, 15:44
Medlem
Fake video?Kisset ser ut som vatten.
Citera
2017-09-01, 15:44
Medlem
mazdarikards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aki04
Polisen gör ju inte ett skit , du hörde ju dan Eliasson : vi behöver hjälp . Om polisen behöver hjälp vad behöver stackars invånarna i dessa hemska områden ?
Okej, jag är helt med och jag tror alla andra i detta land kan sätta sig in i situationen. Hur är det då möjligt att vi fortsätter ta in 100000-tals människor som aldrig kommer att integreras och förslumma ännu fler förorter runt om i landet? Är detta verkligen ett rationellt agerande i förhållande till problemet? Invånarna i förorten vill ha ett stopp men de styrande som bor i Bromma och Södermalm fortsätter som om ingenting har hänt. Att Piss-Jaffa blev nedpissad, förnedrad och hotad i Rinkeby är symptom på att situationen i Rinkeby helt spårat ur. Nu är det upp till journalister och medborgare att konfrontera styrande politiker, förändringar måste till nu och det är akut.
Citera
2017-09-01, 15:47
Medlem
Det roligaste med hela denhär historien är att en såkallad "pissneger" som ser ut som en flipflopsula i ansiktet och är född i det mest ocivilicerade landet i världen lyckas trotts det bättre här i sverige än vad alla ni RASISTÄCKEL någonsin gjort.
Hur känns det att en nerpissad neger får mer uppbackning, mer brudar, mer pengar och mer uppmärksamhet än vad alla ni misslyckade aborter tillsammans någonsin kommer få?

Vad säger det om er egentligen?
Citera
2017-09-01, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma001
Antagligen en p12a som har hakat upp sig på mig.. konstigt då jag har rapporterad samma uppgifter som honom själv där det skiljer sig lite åt samt att detta är något som är allmänt känt och som skrivs överallt på Instagram, Youtube och Facebook.

Varför vill du veta vem dp's golare är?
Citera
2017-09-01, 15:50
Medlem
ModerRotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mazdarikard
Okej, jag är helt med och jag tror alla andra i detta land kan sätta sig in i situationen. Hur är det då möjligt att vi fortsätter ta in 100000-tals människor som aldrig kommer att integreras och förslumma ännu fler förorter runt om i landet? Är detta verkligen ett rationellt agerande i förhållande till problemet? Invånarna i förorten vill ha ett stopp men de styrande som bor i Bromma och Södermalm fortsätter som om ingenting har hänt. Att Piss-Jaffa blev nedpissad, förnedrad och hotad i Rinkeby är symptom på att situationen i Rinkeby helt spårat ur. Nu är det upp till journalister och medborgare att konfrontera styrande politiker, förändringar måste till nu och det är akut.

Varje importerad neger-piss-arab sänker värdet på andras bostäder och höjer priset på de styrandes. Enkel matematik. Varför sluta när man blir rik på att andra blir fattiga?
Citera
2017-09-01, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mazdarikard

Tror du möjligheten finns att Jaffarbyn kommer att användas som ett politiskt slagträ i kommande regeringsval?
Citera
2017-09-01, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mijoow

Det är därför det är äkta. Vem fejkar en pissvideo med piss som ser ut som vatten? Ingen. Dricker man tillräckligt mycket så får man inte mycket gult i pisset.
Citera
2017-09-01, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mijoow

Min tanke ochså. "PR jippo"?, men svårt att föreställa mig att en sån kille medvetet skulle göra en sån här viral grej.

Dom har hällt i sig mkt. vatten innan dom konfronterade honom, för att med säkerhet kunna pissa ner killen ordentligt. Man måste vara redigt kissnödig för att sånt här ska funka.
Därför är pisset vattnigt?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av last1
Det roligaste med hela denhär historien är att en såkallad "pissneger" som ser ut som en flipflopsula i ansiktet och är född i det mest ocivilicerade landet i världen lyckas trotts det bättre här i sverige än vad alla ni RASISTÄCKEL någonsin gjort.
Hur känns det att en nerpissad neger får mer uppbackning, mer brudar, mer pengar och mer uppmärksamhet än vad alla ni misslyckade aborter tillsammans någonsin kommer få?

Vad säger det om er egentligen?

Varför så hatisk. Är du säker på att du inte själv är rasist?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Varför vill du veta vem dp's golare är?

För att du tog kontakt och skrev att du vet vem dps golare är. Fiskminne?
Citera
2017-09-01, 16:03
Medlem
Det är bara sorgligt att läsa kommentarerna i denna tråden. Ingen människa förtjänar att bli förnedrad på det sättet.

Och tycker man att personen förtjänar de för att han råkar vara från ett visst land eller ha en viss hudfärg är det nog dags att rannsaka sig själv. Hade det varit en vit person på filmen med exakt samma record så hade jargongen i denna tråden varit helt annorlunda. Det vet alla som har någorlunda erfarenhet av detta forum.
Citera
2017-09-01, 16:05
Medlem
Giggsys avatar
Bör inte detta även klassas som våldtäkt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in