2017-08-30, 21:30
Medlem
ModerRotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Fy fan, Oliver är helt gränslös. Och han har inget ID i rösten, han väser ju bara fram meningar. '

Obegripligt!

Någon måste ju bli kickad senare också.

Nikki är den enda som verkar ha huvudet rätt när det gäller snyfthistorier.
Citera
2017-08-30, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Nikki verkar ju helt körd i huvudet. Musiken verkar vara helt underordnad för henne. Totala stolpskott skickar hon vidare men sådana som Isabell och Tomas säger hon nej till.

Nikki jobbar med marknadsföring inom musik, hon har erfarenhet av vad som går att sälja inom branschen. Att vara hyffsat bra sångare räcker inte idag för att fungera som popidol. Därför kan hennes åsikter komma från en annan vinkel. Tänk på det framöver när du kikar på programmet
Citera
2017-08-30, 21:55
Medlem
Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroe
Daniel Hallberg - skådespelare? Han är med i The Square.

de sade i avsnittet att han var instagramkändis
Citera
2017-08-30, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legerdemain
Hur i hela fridens namn kunde den grönhårige killen gå vidare?

Helt obegripligt
Citera
2017-08-30, 22:59
Medlem
Citat:
Vansinne... Isabell Larm var väl värd en biljett. Kishti gillade henne – men sade ändå nej. Utan förklaring. Den grönhårige killen som föregick henne kunde inte ens ta en ton. Jag börjar förlora respekten för det här programmet...
Ja det är ett jävla lallprogram numera. Det handlar inte om vilka som sjunger bäst och är bäst artister, utan de vill ha med olika konstiga personligheter för att få bra tittarsiffror. De skiter nog egentligen vem som vinner programmet. Allt är fejk. Hur många idolvinnare har det gått bra för genom åren?
Citera
2017-08-30, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Nikki verkar ju helt körd i huvudet. Musiken verkar vara helt underordnad för henne. Totala stolpskott skickar hon vidare men sådana som Isabell och Tomas säger hon nej till.
Haha, ja att hon sade nej till Tomas var ju helt obegripligt. Men antagligen är det bestämt av produktionen eller nåt för att skapa lite nerv. Inte fan vet jag, hela programmet känns fejkat till max.
Citera
2017-08-30, 23:08
Medlem
Asså va i helvete, två auditions innan första pausen och två innan andra... Varför i helvete visar dom inte fler? Och va skickade dom den där blåhåriga snubben vidare för?
Citera
2017-08-30, 23:16
Medlem
JaredLetos avatar
Följer inte Idol, men har sett två avsnitt. Såg avsnittet i förrigår och blev lite irriterad på att blondinen, den 16-årige skånetjejen Amanda gick vidare; efter sin tolkning av Valerie av Amy Winehouse. Men hennes jämngamle tjejkompis ratade de för att hon tydligen var för ung, trots att hon var så jävla mycket bättre.

Eller är det bara jag som tycker det?
Citera
2017-08-30, 23:43
Medlem
TheOneEyedSnakes avatar
Fattar helt ärligt inte hur juryn väljer egentligen.
Citera
2017-09-01, 10:59
Medlem
seriously?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Eller är det bara jag som tycker det?

Har för mig dom sa att hon inte var redo, hon var för nervös.

Citat:
Jag börjar tro att Idol-juryn är styrd av TV4-ledningen. Ta bara flyktingen som inte heller kunde sjunga som röstades vidare härom dagen...

Det är klart, bara titta på samen Anna-Mi. Hade vilken vanlig brud som helst kommit in och låtit sådär hade de blivit kapade vid fotknölarna.
På tok för nasal, nästan som Ring Ring-bruden.
Citera
2017-09-02, 14:32
Medlem
Han som kom in med låten till Nicki, hur tror ni historien är där? Det känns väldigt falskt och uppgjort, nästan så att tv4 har hyrt in en skådespelare och skrivit låten till honom för att göra "bra" tv.
Citera
2017-09-02, 14:38
Medlem
MoaLjungs avatar
Är det jag som minns dåligt eller har Kishti blivit mycket softare än förut? Tycker hon känns så himla snäll. Lika snäll som Anders.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in