2017-08-30, 20:35
Medlem
Legerdemains avatar
Jag börjar tro att Idol-juryn är styrd av TV4-ledningen. Ta bara flyktingen som inte heller kunde sjunga som röstades vidare härom dagen...
Citera
2017-08-30, 20:35
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Håller med, det behövs lite sköna karaktärer - och det vet Tv4 om. Går han vidare lär han gå åtminstone till livesändningarna.

Oliver är ju en sådan person, antingen så hatar man honom eller så går han hem hos folket.Jag tror att han går hem hos folket, sen sjunger han ju bra också.Han kan överaska sen.Jag tror att han gör succé sen om han lyckas ta sig till Fredagsfinalerna.Men TV4 vill ju ha såna personer som sticker ut lite extra och kan sjunga också.
Citera
2017-08-30, 20:36
Medlem
ModerRotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legerdemain
Jag börjar tro att Idol-juryn är styrd av TV4-ledningen. Ta bara flyktingen som inte heller kunde sjunga som röstades vidare härom dagen...

Hela PK industrin härstammar från samma källa. Gör man lite efterforskningar så står det glasklart vilka det är som styrt upp detta.

Nu vet jag inte om just idol är drabbat utan bara lite smittat. Men det luktar ingrott.
Citera
2017-08-30, 20:36
Medlem
Kinesen pratade som Dr Alban
Citera
2017-08-30, 20:40
Medlem
Neroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModerRota
Hela PK industrin härstammar från samma källa. Gör man lite efterforskningar så står det glasklart vilka det är som styrt upp detta.

Nu vet jag inte om just idol är drabbat utan bara lite smittat. Men det luktar ingrott.

Åhå! Berätta gärna mer om dina "efterforskningar"?
Visa det nu! Eller är du en klassisk antiintellektuell?
Citera
2017-08-30, 20:42
Moderator
Dr Kings avatar
Nikki verkar ju helt körd i huvudet. Musiken verkar vara helt underordnad för henne. Totala stolpskott skickar hon vidare men sådana som Isabell och Tomas säger hon nej till.
Citera
2017-08-30, 20:42
Medlem
ModerRotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroe
Åhå! Berätta gärna mer om dina "efterforskningar"?
Visa det nu! Eller är du en klassisk antiintellektuell?

Off-topic. Sorry.
Citera
2017-08-30, 20:43
Medlem
Det finns ingen logik bakom hur de delar ut dessa guldbiljetter. Isabelle har fin röst och karisma. Jag har sett mer rundlagda tjejer gå vidare, med sämre röster.
Citera
2017-08-30, 20:43
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legerdemain
Det är synd när snyfthistorier och inte talang ska låta någon går vidare.
Senast redigerad av enfindam 2017-08-30 kl. 20:47.
Citera
2017-08-30, 20:44
Medlem
Neroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Nikki verkar ju helt körd i huvudet. Musiken verkar vara helt underordnad för henne. Totala stolpskott skickar hon vidare men sådana som Isabell och Tomas säger hon nej till.

Smak är subjektivt så att säga.
Citera
2017-08-30, 20:49
Medlem
Neroes avatar
Daniel Hallberg - skådespelare? Han är med i The Square.
Citera
2017-08-30, 20:57
Medlem
Mikeyjamess avatar
Fy fan, Oliver är helt gränslös. Och han har inget ID i rösten, han väser ju bara fram meningar.

Obegripligt!
Senast redigerad av Mikeyjames 2017-08-30 kl. 21:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in