Citat:
Ursprungligen postat av
snuddetutten
Minst lika bra som när Carema blev Vardaga.
Carema, Partena, Attendo... Alla fattar att de måste byta namn oftare än de byter Gunillas blöjor....
On topic: Synd att de byter namn, jag gillar namnet Avpixlat, der är snärtigt och sitter rätt i mun.
Men absolut, det namnet har svärtats ner av några fulsteg här o var.
Jag föredrar Fria Tider.