Citat:
Ursprungligen postat av
Hardbeck
Får snart döpa om dig till Trolljägare istället Pudelfrillan. Vi har ju förrut pratat om varandras respekt - alla har olika igångsvärde.
Men det är lugnt- jag tål kritik. Vi kör på - men nu är vi nog där igen - Någon/ du själv vet mer än du delat med dig av offentligt här på tråden.
Nej i det här fallet är det faktiskt du som ska respektera mitt ställningstagande där jag har valt att döma ut Snurre80's historia. Är jag en "Trolljägare" bara för att jag inte vill diskutera mer med Snurre? jag har ju bara tagit ställning.
Vad ger dig rätten att döma mig och att klistra på epitet på mig är du någon slags domare?
Om du tror på den här tipslämnaren så respekterar jag det till 100%
Märk väl, jag har aldrig sagt till någon av er hur ni ska ställa er till Snurre80's historia, jag har ENDAST meddelat vart jag själv står men blir ändå inte respekterad för mitt val, säg hur går det ihop med snacket om "varandras respekt" min käre Hardbeck?
Du kan väl inte på fullt allvar påstå att JAG inte respekterar Snurre80? Jag respekterar Snurre MEN det betyder inte för den sakens skull att jag är TVUNGEN att köpa hans historia.