2017-09-01, 21:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mazdarikard
Hur kan internethistoriens värsta förnedring och golden shower vara bortglömda efter 2 veckor. Har inte somalier något minne? Kan verkligen Piss-Jaffa redan glömt detta?

Hur kommer människor glömma det här? Exakt som hur människor glömde om hur staten sålde allas värdeuppgifter till främmande nationer och sen vips visade anders borg kuken offentligt. Någon kommer väl antagligen visa kuken offentligt och så kommer alla blickar riktas mot det istället. Jag hoppas på att de är Löfven den här gången.
Citera
2017-09-01, 21:01
Medlem
A2 = Atto Qasim som nämns i denna tråden? (FB) Stockholm: Bröderna Faysal och Sakarie Aden Warsame döda i skottlossning i Rinkeby, 2016-12-02

Edit: Tråden om mordet på Atto: (FB) Skjutning i Tensta 2016-12-13

Edit 2: Tråden om A2s hämndattack på DP, som enligt tråden ska vara den skottlossning Jaffar syftar på i textraden om 33 skott på 3 sekunder: (FB) Man skadad efter skottlossning mot bil, Hjulsta - Stockholm 2016-12-13
Senast redigerad av jahsoldier 2017-09-01 kl. 21:14. Anledning: lagt till länk
Citera
2017-09-01, 21:02
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Hur kan internethistoriens värsta förnedring och golden shower vara bortglömda efter 2 veckor. Har inte somalier något minne? Kan verkligen Piss-Jaffa redan glömt detta?
JaffaByn kommer nog aldrig glömma förnedringen att bli pissad på, om så skedde. Du blåser upp ett luftslott i dina ord. Tro mig, 99% av befolkningen som erfordras denna "nyhet" kommer ha glömt det. 90% av alla hiphoppare i Sverige har aldrig hört om JaffaByn, således kommer 90% av alla hiphoppare aldrig minnas detta om några veckor.
Citera
2017-09-01, 21:04
Medlem
Citat:

Men snälla, narkotika i form av hasch, khat osv förstärker glömska. Lägg till lågt IQ och vipps nya låten handlar om hur mycket respekt gangstarar har för Jaffarbyn. Många lyssnare har liknande leverne så de kommer bara att tro att låten är korrekt, så länge de inte försummat minnet av låten med sitt nästa drogrus dvs som även det är troligt, och då räknade jag inte ens lågt IQ med i ekvationen.
Senast redigerad av heyhey1 2017-09-01 kl. 21:06.
Citera
2017-09-01, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
JaffaByn kommer nog aldrig glömma förnedringen att bli pissad på, om så skedde. Du blåser upp ett luftslott i dina ord. Tro mig, 99% av befolkningen som erfordras denna "nyhet" kommer ha glömt det. 90% av alla hiphoppare i Sverige har aldrig hört om JaffaByn, således kommer 90% av alla hiphoppare aldrig minnas detta om några veckor.

En rappare av Nas eller Eminem kaliber skulle förmodligen aldrig kunna komma tillbaka efter något som Jaffar utsattes för

Men förmodligen annorlunda i Sverig3
Citera
2017-09-01, 21:06
Medlem
mazdarikards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juliusdread
Måste svida något enormt för PISS-JAFFAR efter att ha blivit sådär förnedrad inför hela internet. Nu räcker det inte med att klippa en shonne för att behålla sin babbeheder. Nu måste han döda hela gänget och helst några till för att komma tillbaka efter det här.
Om dödspatrullen blir eliminerad kan jag tänka mig att Jaffa återfår sin heder och får "fett med cred i orten". Kanske till och med några Flashbackare visar respekt med "thats my nigga!"
Citera
2017-09-01, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorSprutKant
Hur kommer människor glömma det här? Exakt som hur människor glömde om hur staten sålde allas värdeuppgifter till främmande nationer och sen vips visade anders borg kuken offentligt. Någon kommer väl antagligen visa kuken offentligt och så kommer alla blickar riktas mot det istället. Jag hoppas på att de är Löfven den här gången.

Håller med, MEN nu finns det en liten detalj som skiljer jaffafallet i förhållande till löfven och borg. Både löfven och borg har kommit med uttalande efter vad som har hänt, så folket har fått closure på något sätt.

I jaffa-fallet så har det varken kommit ett uttalande eller svar på något sätt efter detta. Folk söker fortfarande efter svar och ett uttalande. Efter det så tror jag att folk går vidare.
Citera
2017-09-01, 21:11
Medlem
UngeHerrProms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShadowSt0rm
Dessa två skjutningar finner jag ej någonstans och jag har vänt upp och ner på allt. Så antingen ljuger du eller så har polisen mörkat fallen.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/w2Lxd/allvarligt-skadad-i-skottlossning
tensta mordet
Citera
2017-09-01, 21:13
Medlem
Detta påminner mig lite om när B-rabbit (eminem) åker på stryk och förnedras av "freeworld" i filmen 8 mile. Skillnaden är väl att eminem inte blev kissad på.

Kan ett alternativ vara att ställa upp i en rapbattle mot dödspatrullen?
Citera
2017-09-01, 21:14
Medlem
GuldBuddahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryndagod
Det lutar väldigt mycket åt det håller. En person har haft kontakt med en som har koll på läget närmare marken så att säga, och det jag postade ovan låter ganska rimligt.. Men who the fuck knows, Dödgrävarna, eller vem det nu var, hade Jaffars respekt till tusen, han gråter ju typ i videon.

Tycker han ser mer bäng ut egentligen.
Citera
2017-09-01, 21:14
Medlem
callefixarallts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solarisX
Ironin när denna "rappare" har en låt som handlar om "hur skönt det är att hänga i orten". Jodå, ser riktigt trevligt ut när du sitter på knä och blir nerpissad din dumma neger.
Citera
2017-09-01, 21:16
Medlem
Citat:
Om dödspatrullen blir eliminerad kan jag tänka mig att Jaffa återfår sin heder och får "fett med cred i orten". Kanske till och med några Flashbackare visar respekt med "thats my nigga!"

" ... And I, as I forsake emotion for reason, choose the lesser of two evils."

Kommer inte ihåg vem som sade det, men om en kriminell afrikan har livet av en hel hop med kriminella och mördande landsmän (nåja, samma kontinent i alla fall) så måste det få anses vara bra. Knappast bra, men ändå bra. Du hajar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in