2017-09-01, 20:17
Medlem
ukrossos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnatte420
Med vapen hotad mot dig och killarna har 10 mord på sig, jag tror inte du skulle våga ens stå upp som han gjorde. Klart det ser fucked up ut men jag förstår Jaffars position med, dom skulle inte ha några problem och göra han till den 11:e killen.
Hur kan man stå upp mindre än Piss-Jaffa gör i videon?
Citera
2017-09-01, 20:19
Medlem
ModerRotas avatar
Citat:
Med vapen hotad mot dig och killarna har 10 mord på sig, jag tror inte du skulle våga ens stå upp som han gjorde. Klart det ser fucked up ut men jag förstår Jaffars position med, dom skulle inte ha några problem och göra han till den 11:e killen.

Var det inte bara 9 mord, för en av dödsfallen var en olycka? Eller har jag missat något? Är de dömda för morden?
Citera
2017-09-01, 20:19
Medlem
Citat:

På samma sätt bör man ju kunna anta att Jaffar är riktigt taggad på att mosa dom som pissade på han. Det lät ju som att det var klart och planerat att han skulle få ett straff, men att dom gick över gränsen som fan som dom gjorde, OCH la upp det på nätet.

Finns det stora grupperingar på båda sidor? Släkt osv som kommer lägga sig i? Inte koll på vilka som huserar i Rinkeby och i närområden.

Är DP populära eller har dom mycket folk emot sig? Antar att dom flesta backar då dom verkar ligga bakom jävligt mycket skit.
Citera
2017-09-01, 20:20
Medlem
WackoBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juliusdread
Måste svida något enormt för PISS-JAFFAR efter att ha blivit sådär förnedrad inför hela internet. Nu räcker det inte med att klippa en shonne för att behålla sin babbeheder. Nu måste han döda hela gänget och helst några till för att komma tillbaka efter det här. Den andra sidan blir då illa tvungna att börja skjuta tillbaka för att inte sumpa all sin street cred och babbeheder, och där har vi ett självspelande piano.

Kan bli en ordentlig storstädning av all smuts.

Ja det får vi hoppas på, det bästa möjliga scenariot skulle vara att dom tar kål på sig själva, babbe-krig i blå linjen skulle vara perfekt kanske det kan hålla på ett tag för att piska upp stämningen in för valet 2018.
Citera
2017-09-01, 20:21
Medlem
Kan någon länka videon igen den är borta
Citera
2017-09-01, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xcape

Inte jättesvårt att hitta in på liveleak annars.

https://www.liveleak.com/view?i=a08_1504196446
Citera
2017-09-01, 20:29
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xcape

De flesta verkar vara borttagna. Denna visar väl bara en liten del.
https://www.youtube.com/watch?v=jh4ftEzTepI

Kom dock upp på första sidan när man googlar hans namn.
Citera
2017-09-01, 20:32
Medlem
Revejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av victortich
Exakt så hade karin wanngård och annika strandhäll sagt. Nu måste ni tänka värdegrund mina unga gangsterherrar i coola kepsar och framtänder som från en serietidning..

..nu kränker ni min personliga sfär, samt visar återigen varför vårt arbete mot destruktiva patriarkala strukturer är så viktigt anno -17.

För vi är nämligen två 43 åriga albylvita kvinnor som är stolta att vara en humanitär supermakt och världens första feministiska regering.

...så hala genast in era tändstickskukar u skinny bitches.

(Skinny bitch är då i detta sammanhang en ordlek som korrelerar med filmen black hawk down då dom gick under de epitet av delta/marines)
Skinnies vill jag minnas de kallas..
Är Jaffar med i videon till Stockholm Stad?
Citera
2017-09-01, 20:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tryndagod
På samma sätt bör man ju kunna anta att Jaffar är riktigt taggad på att mosa dom som pissade på han. Det lät ju som att det var klart och planerat att han skulle få ett straff, men att dom gick över gränsen som fan som dom gjorde, OCH la upp det på nätet.

Finns det stora grupperingar på båda sidor? Släkt osv som kommer lägga sig i? Inte koll på vilka som huserar i Rinkeby och i närområden.

Är DP populära eller har dom mycket folk emot sig? Antar att dom flesta backar då dom verkar ligga bakom jävligt mycket skit.

Hetsa inte upp dig allt för mycket. Alla som skriver att de nu kommer bli gängkrig har heeelt fel.
Det som kommer hända är de här. Jaffar kommer inte slå tillbaka eftersom att de här hände inte för två dagar sen utan 2 VECKOR. Alla videor ni ser blev uppladdade igår inte när de hände. Jaffars brorsa tog tillochmed bort kommentaren där han skrev något i stilen med "var beredd när vi kommer". TROR ni seriöst att en person som är bland de största rapparna i Sverige kommer slå tillbaka mot ett gäng som står för 10% av Sveriges mord förra året?! Tro mig de här kommer vara över om 2 veckor inte för att nån har blivit skjuten utan för att alla har glömt bort att de ens hände.
Citera
2017-09-01, 20:35
Medlem
.
Citat:
Jag är inte rädd för graven, där har jag många vänner - Jaffar Byn (En dag efter denna)
.
Citera
2017-09-01, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revej
Skinnies vill jag minnas de kallas..
Är Jaffar med i videon till Stockholm Stad?
Möjligtvis i bakgrunden runt 1:50
Citera
2017-09-01, 20:37
Medlem
ShadowSt0rms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlafRagnar
Två av Jaffars vänner miste livet p.g.a. DP i cafédubbelmordet. (Skulder)

A2 från Seved, släkting till Jaffars vänner kom till Rinkeby och skjöt en av dessa i DP.

A2 anträffades död dagen efter i Tensta (snabb hämnd, A2 lurad till Tensta)

Jaffar gjorde en låt där han nämner 33 skott på 3 sekunder (syftar på killen i DP)

Bestraffning för Jaffar för att han hyllar mordet på en av grabbarna i DP skulle vara med livet, han skonades för respekt av brorsan. (Brorsan tillät hämnd med stryk)

DP gick över gränsen och gjorde mer än vad dom var tillåtna till.
Jaffars bror lovar hämnd offentligt.

Krig förväntas komma inom kort.

Edit: DP består av 2 bröder och 2 utomstående, alla inom dessa har varit nära sen barnsben, den som miste livet var en av de utomstående, familjer samt släktingar för dom i DP är i Somalia där DP har transporterat över pengar i miljonbelopp för att hålla familjen bra där borta, dessa 4 känner att dom inte har något att förlora då dom lyckats försörja sina familjer och försöker bara pumpa in så mycket pengar de går till släkten och familjen innan de mister livet, de är inte rädda att bemöta döden.

//163

Så vilka vart gripna då? Var ju 4 st som blev gripna och Dödspatrullen bestod av 4 pers vid den tiden.
Hoppas fan inte det var Dödspatrullen som greps och nu är de ute och röjer igen... skulle vara ett totalt misslyckande från polisens sida.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/nee5L/flera-gripna-for-dubbelmordet-i-rinkeby
Senast redigerad av ShadowSt0rm 2017-09-01 kl. 20:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in