2017-09-01, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xSOMEONEx
Och ditt iq skiner verkligen

Han kryper ju inte runt i buskarna i ett sketet no -go område och pissar.

Inser du inte att balong skallarna har lägre iq är du en själv eller hjärntvättad judelakej som snart får ett bryskt uppvaknande.
Citera
2017-09-01, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av delernen
På dig låter det som om han har blivit utsatt för något värre än våldtäkt. Han vart pissad på, inget mer inget mindre. Han klarar sig.

Framgick kanske inte att jag resonerade utifrån den samhällsgruppens egna hederskultur, inte min egen alltså.
Citera
2017-09-01, 19:53
Medlem
--
Citera
2017-09-01, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlafRagnar
Tja!

Vill bara säga att jag renskrev information jag fått i allmänheten samt PM, all info kommer inte bara från mig utan en kille som är mer eller mindre insatt i dehär.
Han vill fortsätta vara anonym och bidrar inte med mer information pga risk att outa sig själv.

Yeah. Kul med lite information iallfall, har ju vart tyst ett tag. Får se framöver vad som händer helt enkelt. Är det verkligen DP? Då kommer det ju blivit så inåt helvete!
Citera
2017-09-01, 19:55
Medlem
mg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av delernen
På dig låter det som om han har blivit utsatt för något värre än våldtäkt. Han vart pissad på, inget mer inget mindre. Han klarar sig.

han står på knä och dom kissar på honom samtidigt som han tvingas rappa och dom filmar och lägger ut på Internet för allmänhetens beskådan.

Hur menar du att han inte kommer få lida för det här i efterhand?

-Har du hört den här låten?
- Vad heter artisten?
-Jaffarbyn från Rinkeby
-Han som blev nedkissad?
-Aa precis Kiss-jaffa

Precis sådär kommer det låta i all framtid, han är slut som gangsterrappare -garanti.

Det enda vi kan hoppas på nu är att han skjuter dom så vi får lite nya trådar i Aktuella brott forumet om negrer som mördar negrer i Järva :-)

#hejakissjaffa
Citera
2017-09-01, 19:59
Medlem
ukrossos avatar
Läst en del om Piss-Jaffars bror i tråden men inte följt alla inlägg. Är hans bror någon form av negerkung ute i förorten?
Citera
2017-09-01, 20:05
Medlem
Z.O.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuumadree
Idiot. Han försöker resa sig upp men blir hotad. Därför gör han inget motstånd.
Det är bara att gå därifrån. Säga högt och tydligt "Nu kränker ni mig och därför går jag!" Och sedan gå därifrån.
Citera
2017-09-01, 20:12
Medlem
JayGatsbys avatar
Varför har vi sådana här individer i Sverige?
De ska ut. Allihopa.
Citera
2017-09-01, 20:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mg57
han står på knä och dom kissar på honom samtidigt som han tvingas rappa och dom filmar och lägger ut på Internet för allmänhetens beskådan.

Hur menar du att han inte kommer få lida för det här i efterhand?

-Har du hört den här låten?
- Vad heter artisten?
-Jaffarbyn från Rinkeby
-Han som blev nedkissad?
-Aa precis Kiss-jaffa

Precis sådär kommer det låta i all framtid, han är slut som gangsterrappare -garanti.

Det enda vi kan hoppas på nu är att han skjuter dom så vi får lite nya trådar i Aktuella brott forumet om negrer som mördar negrer i Järva :-)

#hejakissjaffa
varför tror du han skulle lida för detta? Somalier har samma iq som en svensk handikappad. Tror du att en svensk förståndshandikappad skulle lida av detta?
Citera
2017-09-01, 20:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Z.O.G
Det är bara att gå därifrån. Säga högt och tydligt "Nu kränker ni mig och därför går jag!" Och sedan gå därifrån.

Exakt så hade karin wanngård och annika strandhäll sagt. Nu måste ni tänka värdegrund mina unga gangsterherrar i coola kepsar och framtänder som från en serietidning..

..nu kränker ni min personliga sfär, samt visar återigen varför vårt arbete mot destruktiva patriarkala strukturer är så viktigt anno -17.

För vi är nämligen två 43 åriga albylvita kvinnor som är stolta att vara en humanitär supermakt och världens första feministiska regering.

...så hala genast in era tändstickskukar u skinny bitches.

(Skinny bitch är då i detta sammanhang en ordlek som korrelerar med filmen black hawk down då dom gick under de epitet av delta/marines)
Senast redigerad av victortich 2017-09-01 kl. 20:23.
Citera
2017-09-01, 20:14
Medlem
Fnatte420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Z.O.G

Med vapen hotad mot dig och killarna har 10 mord på sig, jag tror inte du skulle våga ens stå upp som han gjorde. Klart det ser fucked up ut men jag förstår Jaffars position med, dom skulle inte ha några problem och göra han till den 11:e killen.
Citera
2017-09-01, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fnatte420
Med vapen hotad mot dig och killarna har 10 mord på sig, jag tror inte du skulle våga ens stå upp som han gjorde. Klart det ser fucked up ut men jag förstår Jaffars position med, dom skulle inte ha några problem och göra han till den 11:e killen.

Tror inte några av GM har något mord på sig för i såfall så skulle de sitta i fängelset nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in