Känner att Avpixlat har gjort sitt.
Förhoppningsvis så kommer dom kunna locka tillbaka mig med en bättre layout, och droppa bloggande.
Proffessorn från USA gillar jag enormt och det är egentlige det enda jag följer på sidan dessa dagar.
Kul då jag var på politiskt korrekt för jag inte gillade nya tider, nu är det tvärt om.
(Kan vara för fria tider skriver om Soros)
Som många säger är kommentar fältet bedrövligt för någon som önskar en viss typ av debatt, 100% enspårigt och tröttsamt.
Värdelösa reklamer i hörnen men kan förstå att ingen kan/vill göra reklam.
Jag tycker man kan gott pantionera sidan och skapa något nytt med deras egna speciella varumärke. Dom har ändå jobbar bra och förra valet var dom top i Sverige, runt 250.000 visningar per dag med peak på valdagen. Degeling har varit med i radio, TV, till och med publicistklubben.
Man har skapat opinion, och såklart halkat utanför ibland men som många här inne måste tänka på. Dom är inte dömd för något, och jag tror om dom skulle göra övertramp, så kommer dom att åka på det.
Så ja dom har gjort sitt och nu är det faktiskt på tiden för något nytt och framåt gående.
PS Lyssnade på Freakshow, poden där dom nämner avpixlat, just för dom inte följer dom pressetiska reglerna.
Samt han kommenterade att om man ville se vem som gjort vad surfar man ju bara in på flashback