2017-09-01, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar

Kan eventuellt bero på denna formulering:

"Om det kan ske utan fara för ordning och säkerhet eller för trafiken, får anordnaren befrias från anmälningsskyldigheten i fråga om allmänna sammankomster eller offentliga tillställningar av visst slag. Ett beslut om befrielse får förenas med villkor."

Att sittstrejka i 2-3 veckor på Norra Bantorget, med hundratals pers inblandade, dessutom med ett underförstått hot om att utvidga eventet och höja tonläget om man inte får igenom sina krav. det är verkligen inte fritt från risker för den allmänna ordningen. Eller renlighet och sanitär standard, mitt i huvudstaden.
Citera
2017-09-01, 15:13
Medlem
sherms avatar
Den här videon säger allt om vad det är för slags gentillgångar som pedopappor och batikluder vill ha hit.

https://www.youtube.com/watch?v=jDtm27wgo8U
Citera
2017-09-01, 15:20
Medlem
80231s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Att sittstrejka i 2-3 veckor på Norra Bantorget, med hundratals pers inblandade, dessutom med ett underförstått hot om att utvidga eventet och höja tonläget om man inte får igenom sina krav. det är verkligen inte fritt från risker för den allmänna ordningen. Eller renlighet och sanitär standard, mitt i huvudstaden.
Det var någon artikel som beskrev att vissa av dem gick till skola eller någon annan typ av verksamhet dagligen. De flesta ska dessutom ha ett boende. Bajsandet kan då antas göras på helt vanliga toaletter.
Citera
2017-09-01, 15:24
Medlem
Mest patetiskt är att tidens trälar polisen ska skydda och marschera omkring med sina potentiella banemän. Var det en afghan som knivade igår? Som nu blev ett barn på nytt? Polisen borde istället sittstrejka i riksdagshuset och tala om för groggnäsan att den där nya tryggheten endast gäller honom själv. Hur fan poliserna bara kan tiga och endast oja sig lite i media att någon var elak? Här har dom chansen att protestera och påtala vilken misär landet är i. Jag klarar knappt av dessa heller då deras förtegenhet går mig på nerverna.

Jag hoppas att det var en afghan och att han hjälper till så att hela patrasket åker ut kollektivt. Men det är förstås bara en önskedröm och grillkorv med saft ligger närmare sanningen.
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-09-01 kl. 15:28.
Citera
2017-09-01, 15:31
Medlem
Sillen.frunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antidemokretin
Den där bilden på Emma Bouvin, ser hon ut så där eller är det ngt foto skämt ? Batikhäxorna oavsett ålder liknar varandra.

Skulle gärna vilja veta vem eller vilka som står bakom iscensättning av den här pjäsen. Huckle Khavari måste ha fått hjälp från någon beslutsfattare på lagom hög nivå så som de kan styra och ställa i Stockholm som det behagar.

Det finns massor med politiker som måste ställas till svärs när domedagen kommer
Hon är ett ego. Dessutom samhällsfarlig
Citera
2017-09-01, 16:00
Medlem
HGs avatar
Jag håller på Afghanerna och vänsterungdomarna. De visar en kampanda som inte på något sätt finns hos andra ungdomar i Sverige.

Det är ju ingen tillfällighet att man har placerat ungdomarna på LO-torget. Nu kommer LO-basen ringa till sin gamla kamrat Stefan och säga att de måste få uppehållstillstånd i Sverige.
Citera
2017-09-01, 16:14
Medlem
Huckle Khavari håller på å förberedda marschen:

"VI KOMMER ATT KÄMPA OCH VI KOMMER ATT VINNA !!! "

https://www.facebook.com/ungisverige.nu/?fref=ts
Citera
2017-09-01, 16:14
Medlem
Någon som ändrar rubriken på trådden ? Kan bli flera ändringar rentav med tiden ...

Karlaplansrondellen har väl annars hyfsat gott om plats om man söker ett nytt stopp
på touren. Kan inte skada att Östermalmsborna (Östermalms kåkstad heter numera
Fältöversten) får en ny vy från köksfönstret ...
Citera
2017-09-01, 16:15
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Jag håller på Afghanerna och vänsterungdomarna. De visar en kampanda som inte på något sätt finns hos andra ungdomar i Sverige.

Ja de drar sig inte ens för att sticka kniven i en polis som ett tecken på kärlek och kampanda. Sådant här vill vänstern ha mer av förstås, dags för Burger king att sätta upp fler hjärtan.
Citera
2017-09-01, 16:20
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fastbuckfreddie
Någon som ändrar rubriken på tråden ? Kan bli flera ändringar rentav med tiden ...

Karlaplansrondellen har väl annars hyfsat gott om plats om man söker ett nytt stopp
på touren. Kan inte skada att Östermalmsborna (Östermalms kåkstad heter numera
Fältöversten) får en ny vy från köksfönstret ...
Vasaparken känns rätt givet, det är där sossarna sommartalar och det är ju de som är i regering tillsammans med miljöpartiet. Sen bor väl Reinfeldt, Schyffert och en del andra runt parken.
Citera
2017-09-01, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sherm
Det är väl ett krav för att få jobb av Wolodarski att man ska vara just en vit, priviligerad och självhatande kvinna.
[...]
Du tror för gott om dessa kvinnor.
Dom hatar inte sig själva.

Dessa kvinnor hatar svenska kvinnor,
njuter av att se sämre lottade svenska medsystrar exploateras, förnedras, trampas ner och utplånas.
I synnerhet yngre kvinnor, flickor.
Citera
2017-09-01, 16:57
Medlem
Orobanches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Du får ursäkta mig, men vi vet inte vem som gav sig på polismannen. Sedan tror jag att det var en väldigt ytlig skada som polismannen fick eftersom han fick gå om på eftermiddagen. Med andra ord så tror jag inte att det ens var ett stick utan endast en rispa.......
Poliser måste ju kunna tåla lite i sitt yrke och inte hålla på att bli så förvånade när de blir lite påhoppade!

Du får ursäkta mig men om polisen som har rätt till våld skjutit och dödat sin angripare hade det varit helt okej med mig för jag är innerligt trött på att vissa grupper INTE behöver följa lagboken.
Demonstrationen är enbart laglig fram till klockan 22.00 men de sover där och då borde de rimligtvis ha avlägsnats från platsen men vår polis är så dumsnäll tack vare idioten Danne att de tillåts ockupera ett allmänt rum till sina idiotiska demonstrationer!
De borde ha kastats ombord på bussar, körts till hemlig plats, låsts in och sedan deporterats till de länder de kommit från. Plan ska landa, öppna dörrarna och släppa av dem. Om regeringarna protesterar dras omedelbart allt ekonomiskt stöd in i en blinkning! Punkt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in