2017-09-01, 04:23
Medlem
Aftonbladet hade sökt jaffabyn för en kommentar om händelse utan att få någon kontakt. Vet någon om Jaffa kommer komma med ett statement inom kort? tex som Anders Borg efter penisskandalen.

Känns som det behövs för att bringa klarhet i saker och ting.
Citera
2017-09-01, 04:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrisKoSkovdeBo
Alright! Av intresse, hur portar man ett sådant fruktat gäng som ingen verkar ha hämnats på mer än att någon i gänget hade blivit ihjälskjuten (läst det flera gånger i tråden) från en förort och vilken förort tillhör dessa dödspojkar?

Efter första mordet i bromsten så dog en i deras gäng några dagar senare som hämnd och dp försvann från Rinkeby. Under tid så fick många av deras fiender sitta och det skapades ett tomrum i Rinkeby som dp har fyllt senaste halvåret.
Citera
2017-09-01, 04:28
Medlem
Z.O.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av housarN
Aftonbladet hade sökt jaffabyn för en kommentar om händelse utan att få någon kontakt. Vet någon om Jaffa kommer komma med ett statement inom kort? tex som Anders Borg efter penisskandalen.

Känns som det behövs för att bringa klarhet i saker och ting.
Haha Aftonbladet, ingen bryr sig om de lögnaktiga pajaserna längre.

Vad ska Aftontramset fråga Jaffar då? "Hej Jaffar, det här är lille bögen Anders Johansson från Aftonbladet, stämmer det att du blivit pissad på? Hur kändes det?"

Edit: Jag insåg just att om man jobbar på Aftonbladet så vet man nog hur det känns att bli pissad på.
Senast redigerad av Z.O.G 2017-09-01 kl. 05:08.
Citera
2017-09-01, 04:29
Medlem
fylleristenJans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma001
Grejen är ju den att dödspatrullen inte direkt gömmer sig varken från polis eller fiender. De har stått som stoppskyltar i centrala delar av Rinkeby hela sommaren. De skiter i traditionella saker som stressade kriminella brukar göra så som att gömma sig.
Wtf! De kan ju inte ha tjänat tillräckligt med stålar på 10 mord för att leva som kungar resten av livet alla fyra. Vad levde de av i korsningarna? Vem backade upp dom? Det måste funnits konkurrenter som kunnat gola anonymt. Sorry, men det kan väl inte bara fyra vilda snubbar ā la vårväders, eller?

Tacksam för dina trevliga inlägg om mycket otrevliga saker som fördjupar istället för fördummar Flashback. Hoppas någon lära sig att ohyfsad idioti inte lönar dig om man vill förstå vad som händer i landet.

Mitt sexpack är snart slut! /Jan
Citera
2017-09-01, 04:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fylleristenJan
Wtf! De kan ju inte ha tjänat tillräckligt med stålar på 10 mord för att leva som kungar resten av livet alla fyra. Vad levde de av i korsningarna? Vem backade upp dom? Det måste funnits konkurrenter som kunnat gola anonymt. Sorry, men det kan väl inte bara fyra vilda snubbar ā la vårväders, eller?

Knutit sig an en och en annan viktig kontakt under tiden de var borta från Rinkeby därav kanske de känner att de inte behöver lyssna på någon ledare i Stockholm?
Citera
2017-09-01, 04:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fylleristenJan
Wtf! De kan ju inte ha tjänat tillräckligt med stålar på 10 mord för att leva som kungar resten av livet alla fyra. Vad levde de av i korsningarna? Vem backade upp dom? Det måste funnits konkurrenter som kunnat gola anonymt.
Mord behöver du inte tjäna pengar på, framförallt inte om det handlar om hämd och respekt.
Jag antar att dessa unga killar får sin inkomst på andra sätt, droghandel, utpressning, rån, stöld osv osv osv.
Sen så tror jag knappast att de lever som kungar, respekt är ibland mer värt än pengar och de skulle nog heller inte åka runt i dyra lyxbilar, för då är man väldigt exponerad mot sina fiender.
Gå och lägg dig nu.
Senast redigerad av GrisKoSkovdeBo 2017-09-01 kl. 04:39.
Citera
2017-09-01, 04:38
Medlem
fylleristenJans avatar
Citat:
Knutit sig an en och en annan viktig kontakt under tiden de var borta från Rinkeby därav kanske de känner att de inte behöver lyssna på någon ledare i Stockholm?
Intressanta spekulationer, men fortfarande, vad fan vinner dom på att ge sig på en rappare? Just for the lulz internt och i övrigt vara hatad av världen. Jävla osmidigt och fult hur som.
Citera
2017-09-01, 04:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Undrar vad dp säger när du sitter och golar hela tiden? Alla dina poster sen flera månader tillbaka handlar om dp och "teorier" i hur morden har gått tillväga och situationen i västerort. "Teorierna" stämmer konstigt nog överdrivet bra överens med polisens utredningar och hur gängkulturen överlag ser ut i västerort. Antingen är du en dp eller så står du dom väldigt nära. Läste förresten i ett inlägg på Instagram att två laddade callar skulle smattra över dp inatt.

MGM som pissar på Yasin:

https://www.instagram.com/sadka163/

Gängkulturen i västerort är väldokumenterad av både polis och olika författare så det är bara att kika på det. Sedan är det bara inte jag som kommer med teorier och påståenden.

Tror inte det där är MGM insta
Senast redigerad av Dinmamma001 2017-09-01 kl. 04:47.
Citera
2017-09-01, 04:48
Medlem
fylleristenJans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrisKoSkovdeBo
Mord behöver du inte tjäna pengar på, framförallt inte om det handlar om hämd och respekt.
Jag antar att dessa unga killar får sin inkomst på andra sätt, droghandel, utpressning, rån, stöld osv osv osv.
Sen så tror jag knappast att de lever som kungar, respekt är ibland mer värt än pengar och de skulle nog heller inte åka runt i dyra lyxbilar, för då är man väldigt exponerad mot sina fiender.
Gå och lägg dig nu.
Så är det säkert, jag är bara intresserad av vad som händer bakom eftersom jag själv är från trakterna. Ska absolut lägga mig snart då sexpacket sinar snabbt men minns verkligen hans tidigare musikaliska alster, och det är alltid något! Bra som fan!

Godnatt, tack för en god första dag Flashback! /Jan
Citera
2017-09-01, 04:51
Medlem
Citat:
Gängkulturen i västerort är väldokumenterad av både polis och olika författare så det är bara att kika på det. Sedan är det bara inte jag som kommer med teorier och påståenden.

Tror inte det där är MGM insta

Håller med om de första du sa. Speciellt om man bor i området där dessa grabbar opererar eller i närliggande områden runt om i stockholm. Det är allt någon som känner någon som vet vad som pågår. Även fast man inte rör sig i kriminella kretsar så sprids detta vidare till "normalt" folk.
Senast redigerad av housarN 2017-09-01 kl. 04:53.
Citera
2017-09-01, 04:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
[/url]

Du är ju själv rätt insatt verkar det som..
Citera
2017-09-01, 05:23
Medlem
mg57s avatar
lägg upp videon överallt hela tiden gör så att Kiss-Jaffarbyns heder blir kränkt visa alla att han tar emot pisset så han måste hämnas.

hämnd vill vi ha så kom igen dela videon till alla ni känner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in