2017-09-01, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Vilka "västerländska värderingar"? Gruppvåldtäkt? Kunna ratta en smartphone? Droghandel? Jag är uppriktigt nyfiken. Din post blev en ordentlig tankeställare.
Måste nog rätta dig lite här. Gruppvåldtäkt och droghandel tog dom med sig hit hemifrån. Det där västerländska kan vara att dom lärt sig ligga med en kvinna vilket i dom här fallen är en gammal tant.
Citera
2017-09-01, 03:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Vilka "västerländska värderingar"? Gruppvåldtäkt? Kunna ratta en smartphone? Droghandel? Jag är uppriktigt nyfiken. Din post blev en ordentlig tankeställare.

Hazarer våldtar inte och de västerländska värderingar handlar om jämställdhet osv -- sånt som ni som spenderar era liv i pojkrummen medan mamma lagar middag inte har en aning om. Ni ser ner på kvinnor varje dag på Flashback för att ni är arga över att ingen kvinna vill ha er och era rasistiska åsikter
Citera
2017-09-01, 03:17
Medlem
gonesexuallywrongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Vet du vilka pengar det handlar? Här har vi 300 till 400 yrkeskriminella "skäggbarn" som om 5 till 15 år kommer åka ut och in på olika anstalter i Sverige om det får stanna. Varje brottmål ge en advokat ca 50.000 och uppåt till en advokat. Banke och Emma investera bara i framtida "kunder".

Banke och Emma Persson kommer inom en framtid få försvara många våldtäkter, personrån och annat gulligull som dom här "barnen" leverar till det nya härliga mångkulturella Sverige.

Eftersom Sverige har bristande rättssäkerhet och inte tillkämpar summariska rättsprocesser på våldtäktsmål, Sverige har inte ens en skarprättare som kan ge dom här "barnen" ett bra straff, därav så finns massor med advokat pengar att tjäna för dom Banke och Emma.

Vet bara att asylmål är en guldgruva inte vilka summor det handlar om. Blir dock cyniskt när media tar in asyladvokater som experter när asyladvokater har vinst att hämta hem. När det inte längre går att vaska guld ur asylmål ger brottsmål en stabil inkomst årtionden framöver.

Hazarer våldtar inte. Den meningen måste ta någon form av komiskt pris. Roligare än Sverige har aldrig varit tryggare. Pojkar trånar sällan efter medelålders batikhäxor Hellre rasist än pedofil och hebefil.

https://youtu.be/kBiAUdnLfpE

https://youtu.be/3vTL28TqnK4
Senast redigerad av gonesexuallywrong 2017-09-01 kl. 03:29.
Citera
2017-09-01, 04:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Hamid är en svår figur att bemöta för vistårinteut-rörelsen, för de som tycks tro på att ”deras ungdomar” har helt rätt när de säger ”skickas jag till Afghanistan så kommer jag att dödas, 100% säkert”. Mitt i detta kommer då en afghan boende i Sverige, som även bedriver välgörenhetsprojekt i Afghanistan där han ofta är och säger att bilden är mer komplex, att det går att leva normalt liv i vissa delar etc. Då blir vistårinteut:arna förundrade. Varför skriver han så, vem är han, vad har han för märkliga syften, varför ljuger han. Från asylsökande afghaner kommer naturligtvis än mer oborstade argument.

Nu ser jag att det blivit en viss oordning i vistårinteut-leden, någon bland dem säger att det kanske inte är så vettigt att komma med personangrepp mot Hamid (mest för att det kan minska stödet för #UngiSverige). Fast då kommer personer som ”AdvokatEmma” som försvarar det hela med argument som ”Kanske inte så konstigt att det bubblar över efter flera veckor utomhus. Samt att Amir är väldigt ung, men vettigare än majoriteten vuxna”. Detta ger alltså frikort att gå till skamlöst personangrepp på en afghan från Afghanistan som har avvikande åsikt om läget i Afghanistan. Personer som AdvokatEmma med flera i vistårinteut-rörelsen har naturligtvis bättre koll på läget i Afghanistan än vad en person som Hamid har, trots att han är därifrån, kan språket, driver välgörenhetsprojekt där samt reser dit återkommande.

Det är en rätt kul cirkus att följa ser ut som att Hamid inte får några som helst svenska statliga bidrag för att driva studentboende i Afghanistan. Det går inte att säga om juridiska bitränden och #visu som mjölkar den svenska staten på pengar. I Sverige är han rektor för sjumilaskolan så han vet givetvis vad han pratar om. Det är som att attackera Gandhi Det brittiska imperiet (#visu med diverse aktivister, ungisverige och juridiska ombud) mot Gandhi (Hamid).
Citera
2017-09-01, 06:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Vet bara att asylmål är en guldgruva inte vilka summor det handlar om. Blir dock cyniskt när media tar in asyladvokater som experter när asyladvokater har vinst att hämta hem. När det inte längre går att vaska guld ur asylmål ger brottsmål en stabil inkomst årtionden framöver.

Hazarer våldtar inte. Den meningen måste ta någon form av komiskt pris. Roligare än Sverige har aldrig varit tryggare. Pojkar trånar sällan efter medelålders batikhäxor Hellre rasist än pedofil och hebefil.

https://youtu.be/kBiAUdnLfpE

https://youtu.be/3vTL28TqnK4

Asylmål är också extrema kostnader för samhället, ger extrema intäkter för advokater. Men får dom genom Amnesty för skäggbarnen, så är asylmål lika inkomstbringade som den framtida brottmål som dessa "barn" kommerleverar att .

Nu finns det forskning som visa att den asylsökande bör bekosta sitt asylmål ur egen ficka, på sätt gallra man redan vid asylansökan bort svaga personer som inte bör ha asyl, dessutom spar massor med härliga skattepengar.

Man borde bedriva en om fördelnings politik i Sverige, visa mer solidaritet med landets små företagare som behöver skattemål hjälp, så istället för slösa skattepengar på asylsökande borde man istället lägga dessa pengar på att hjälpa småföretagare som vill förföljda av skatteverket, på sätt kan man skapa mer social rättvisa i samhället.
Citera
2017-09-01, 06:33
Bannlyst
På Facebook har en av er rasister kommenterat "lyckosökare." under denna bild på strejkande pojkar https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/21192869_1983112098601129_9093509518263159186_n.jp g?oh=fc33e3e61c6f859558eda0dab208d7f6&oe=5A2AA2E6

Jag undrar varför ni använder det som förolämpning? Har inte alla rätt att söka lycka? Blir ni lika arga när en svensk flyttar till London eller Marbella?
Citera
2017-09-01, 06:42
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarpappan
På Facebook har en av er rasister kommenterat "lyckosökare." under denna bild på strejkande pojkar https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/21192869_1983112098601129_9093509518263159186_n.jp g?oh=fc33e3e61c6f859558eda0dab208d7f6&oe=5A2AA2E6

Jag undrar varför ni använder det som förolämpning? Har inte alla rätt att söka lycka? Blir ni lika arga när en svensk flyttar till London eller Marbella?

Svenskar lever ju inte på bidrag i London eller Marbella. Antingen arbetar de, eller så tar de ut pension från Sverige. De bär DIT sina pengar i stället för att dra ifrån. Hade du otur när du tänkte nu?
Citera
2017-09-01, 07:05
Medlem
Citat:

Haha är du på riktigt? En svensk som flyttar (du säger det själv, flyttar till, inte flyr till) har redan sin försörjning säkrad och troligen också en bostad fixad. Det finns ingen svensk som flyttar utomlands och direkt förväntar sig att landet i fråga ska försöja honom/henne för all framtid. Men det är just vad de "flyktingar" som kommer till Sverige gör, för att de av flyktingsmugglare blivit ilurade att Sverige är paradiset på jorden där du automatiskt får ett nytt hus, bil och flickvän på direkten.

Dessutom saknar de flesta asylskäl och har därigenom inga skäl att stanna här. Söka asyl ja, men lycka, lol nej.
Citera
2017-09-01, 07:13
Medlem
Citat:

Vars är pojkarna? Jaha du menar vuxna män. En svensk som flyttar till London eller Spanien gör det givetvis för att mjölka Spanien och England på bidrag begära boende och utbildning, vill man ta med anhöriga ska det nya landet stå för kostnaderna. Du menar att London erbjuder mig en bostad om jag flyttar ditt? Jag tror inte heller svennebanan söker asyl på falska grunder.
Citera
2017-09-01, 07:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NeoFlexer
Haha är du på riktigt? En svensk som flyttar (du säger det själv, flyttar till, inte flyr till) har redan sin försörjning säkrad och troligen också en bostad fixad. Det finns ingen svensk som flyttar utomlands och direkt förväntar sig att landet i fråga ska försöja honom/henne för all framtid. Men det är just vad de "flyktingar" som kommer till Sverige gör, för att de av flyktingsmugglare blivit ilurade att Sverige är paradiset på jorden där du automatiskt får ett nytt hus, bil och flickvän på direkten.

Dessutom saknar de flesta asylskäl och har därigenom inga skäl att stanna här. Söka asyl ja, men lycka, lol nej.

De vill göra rätt för sig men de kan inte pga Sveriges krångliga lagar, annars hade dessa killar pluggat eller jobbat på nolltid. Och de har asylskäl men vad fan fattar du som fastnat i pojkrummet för evigt

Citat:
Ursprungligen postat av gonesexuallywrong
Vars är pojkarna? Jaha du menar vuxna män. En svensk som flyttar till London eller Spanien gör det givetvis för att mjölka Spanien och England på bidrag begära boende och utbildning, vill man ta med anhöriga ska det nya landet stå för kostnaderna. Du menar att London erbjuder mig en bostad om jag flyttar ditt? Jag tror inte heller svennebanan söker asyl på falska grunder.

Ja, det håller jag med om, så vad är det du argumenterar emot?
Citera
2017-09-01, 07:50
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag får det till 2 veckor?
De började 9/8 och förlängt till 17/9.
Citera
2017-09-01, 08:41
Medlem
Sillen.frunkens avatar
Citat:
De vill göra rätt för sig men de kan inte pga Sveriges krångliga lagar, annars hade dessa killar pluggat eller jobbat på nolltid. Och de har asylskäl men vad fan fattar du som fastnat i pojkrummet för evigt

Ja, det håller jag med om, så vad är det du argumenterar emot?
Tror inte det är lätt att fixa jobb till dom, först måste man troligen skruva fast alla möbler och datorer och allt annat löst låsas in... Så det inte säljs eller byts mot diverse droger...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in