2017-09-01, 02:37
Medlem
fylleristenJans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frejr
Det handlar om våldtäktsparasiter som inte har nått att göra i Sverige... Jag ber om ursäkt om jag lät negativ men jag hoppas verkligen att bli pissad i ansiktet är det lindrigaste dom kommer att råka ut för.
Ja det har du ju rätt att tycka, frågan är återigen om detta är rätt tråd för denna diskussion. Jag är ny, vet inte så bra.

Dessutom, förutom att vara nedlåtande mot mig inledningsvis så är du nedlåtande mot en peron du inte ens bryr dig om, sicket beteende! Återkom med med fupar eller domar på jafbyn innan du begår grovyxade karaktärsmord.

Hälsningar Jan

För övrigt tycker jag att senaste rapportering ligger mer i linje med trådens syfte. Nog tjatat om detta från min sida.
Citera
2017-09-01, 02:38
Medlem
JussiBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Så längre negrerna pissa på varandra så är det knappast hela världen, det finns folk som betala sexarbetaren på Malmskillnadsgatan extra för lite golden showen. Värre bli väl när negernar skall börja strypa negrer , då blir det verkligen smutsig.

Jag skulle nog tycka att det blir bättre om dom stryper varandra. Då slipper vi göra det.
Citera
2017-09-01, 02:47
Avslutad
Så vad gör jaffa killen nu ? Är han hemma och håller på?
Citera
2017-09-01, 02:47
Medlem
RektNOUGATs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av housarN
BREAKING NEWS!!

Söker man på Jaffarbyn på fejjan hittar man hans profil. Där är det anonyma som postat bilder från videon på honom i hans flöde. En person som verkar känna jaffarbyn kommer till försvar och kommenterar att han vet att jaffarbyn inte kommer att ge dem samma behandling tillbaks, utan de ska bli värre. Han säger att jaffarbyn kommer att få dem att äta hans bajs som hämnd.

Det låter helt sinnessjukt, men samtidigt är dådet som hänt helt sjukt.
Är en hämndaktion i stil med vad jaffarbyns följare uttryckt rimligt?

Låter som självsanering.
Citera
2017-09-01, 02:52
Medlem
Blir svårt för den niggern att hitta brud...
" var det dig folk pissa på ute på gatan? "

Fegis... Som sagt, dom klarar sig bara i massor.
Citera
2017-09-01, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priz

Ingen aning, det spekulerades tidigare i tråden om att han enligt rykten i området håller på att spela in en låt som är relaterat till det som har hänt. Om det är en hämnd/diss-låt eller vad det kan vara finns det inga spekulationer om.
Citera
2017-09-01, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priz

Han laddar just nu upp med 1,5L Pepsi Max. Hämnden blir ljuv och ljummen.
Citera
2017-09-01, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubixkuben
Blir svårt för den niggern att hitta brud...
" var det dig folk pissa på ute på gatan? "

Fegis... Som sagt, dom klarar sig bara i massor.

Du måste nog vara stålmannen som tål metaller
Citera
2017-09-01, 03:07
Medlem
Z.O.Gs avatar
Citat:
Ingen aning, det spekulerades tidigare i tråden om att han enligt rykten i området håller på att spela in en låt som är relaterat till det som har hänt. Om det är en hämnd/diss-låt eller vad det kan vara finns det inga spekulationer om.
Han blir pissad på och som hämnd så ska han spela in en raplåt som låter sämre än någonsin! Han ska plåga allas öron så att de dör!
Citera
2017-09-01, 03:15
Medlem
Citat:

Nop. Han har gjort ett par s/o till dödspatrullens fiender i sina låtar. Det har pågått ett krig sedan 2015 i Rinkeby. Väljer man sida så tar man ställning. Det går rykten om att Yasin byn också blivit misshandlat och är portat från Rinkeby.

Iom detta lär konflikten trappas upp ytterligare.
Citera
2017-09-01, 03:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma001
Nop. Han har gjort ett par s/o till dödspatrullens fiender i sina låtar. Det har pågått ett krig sedan 2015 i Rinkeby. Väljer man sida så tar man ställning. Det går rykten om att Yasin byn också blivit misshandlat och är portat från Rinkeby.

Iom detta lär konflikten trappas upp ytterligare.

Aha! Vad är din bedömning av jaffars crew i förhållande till dödspatrullen. Vilka är farligast eller har störst gäng?

Vilket gäng hejar inofficiellt rinkebyborna på? (med tanke på att det är farligt att ta ställning)
Citera
2017-09-01, 03:23
Medlem
Citat:
Aha! Vad är din bedömning av jaffars crew i förhållande till dödspatrullen. Vilka är farligast eller har störst gäng?

Vilket gäng hejar inofficiellt rinkebyborna på? (med tanke på att det är farligt att ta ställning)

Båda har en otrolig våldskapital dock så har dp valt att vara offensiv det senaste året det lär komma svar dock så har dp otroligt många fiender att ingen lär veta vart skottet kom ifrån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in