Citat:
Ursprungligen postat av
Bushhunter
Efter att ha lyssnat på skiten den där solbrände kallar musik så förstår jag varför dom pissar på honom. Det är helt ok. Det är däremot inte ok att ge sig på honom om man är en grupp som den här våldsälskande dagispatrullen är. Jävla fegisar hela högen, hoppas dom ruttnar bort i ett fängelse långt bort från Sverige. Utan vapen och cash, hoppas även att dom blir duktigt rövknullade varje dag. Som straff för all skit dom ställt till med. Enkel biljett till Syrien funkar det med.
Trådens bästa inlägg.
Varför man känner avsky för detta dåd är för att det är ett sånt jävla bitch-move.
Jag blev kränkt, jag pissar och spottar på den som kränkte mig i numerärt överläge under vapenhot.
Såg en video där två svarta amerikaner diskuterade problemet med afroamerikansk kultur. Att så många afroamerikanska mäns pappor lämnat sina söner så de växer upp ledsna och förkrossade pga det och uppfostras av kvinnor. Vilket är fallet i många amerikanska getthon. De agerar känslosamt som kvinnor, som deras mammor lärt dem, och börjar skjuta på den som kränkt en.
Kolla själv, dessa killar pissar på sitt offer och gör det offentligt för alla att se för att förstöra hans karriär. Det är ett bitch-move, ett kärringbeteende. En man slår sin fiende med nävar, om man inte är kapabel står man över.
Detta sammantaget får mig att tro att GM i detta fall är förkrossade, pappa-lösa individer eller har värdelösa fadersgestalter. Precis som fjantarna som sitter i forumet och hyllar handlingen.