Citat:
Ursprungligen postat av
Pudelfrillan
Du som har ett sånt hästminne att du kan komma ihåg vad någon hade på sig för 25 år sedan kan väl i stället ta och berätta lite mer om "ditt spår" istället, den här And*rs S*e****n som enlig dig ALLTID bar vita byxor och hade pilotglasögon! det låter ju sjukt hett det här om du frågar mig...
Nu är det ju visserligen jag som ställer frågor här men visst, jag har inget att dölja.
Intresset för Ande*s var inte så stort när det kom in och jag tänkte "fine, behovet av att berätta är täckt. Jag kan inte göra mer för dem!" Jag fick direkt en viss trollkänsla. Lika stark som den känsla av att du hånar mig nu. Fortsätt jaga KM du. Skit i att du kommer känna dig så jävla dum när sanningen uppdagas att du får byta anonym identitet OCH frisyr!
Skrattar bäst som skrattar sist säger jag bara!
Jag minns vad Ander* hade på sig eftersom han bodde hos mig under den tiden. Han var så gott som alltid vitklädd. Jag vet bara en enda tröja som var svart MEN bandet på den var ganska ute så den kunde han inte ta. (Alpha ville Hahahaha!)
Jag minns mycket och ju mer jag läser i tråden minns jag ska du veta så fråga på bara.
Men vänta på din tur.
Jag vill ha svar på mina frågor först, annars blir det så rörigt.