2017-08-31, 15:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av J-dilla
Rapporteras att Mahrez är i Barcelona, han har setts till på flygplatsen.

Verkar inte som om det har något med barca att göra, senaste jag läste är att han är nära Chelsea för 45 milj. pund.
Citera
2017-08-31, 15:40
Medlem
foool13s avatar
"Jätte-värvningen" Imbula gjorde fiasko i Stoke..

Citat:
Giannelli Imbula has joined Toulouse on loan until the end of the season. The midfielder signed for Stoke on Deadline Day in February 2016 for a club-record £18.3m.
Citera
2017-08-31, 15:49
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foool13
"Jätte-värvningen" Imbula gjorde fiasko i Stoke..
Och ersätter gör.... Kagawa? Inget officiellt vad jag kan se men pratas väldigt mycket om det just nu. Intressant isåfall med tanke på fiaskot i united.

Mangala dessutom klar för Crystal palace för 23 m pund. Då antar jag att liverpool kan sluta hoppas på att dem ska köpa sakho.
Citera
2017-08-31, 15:51
Medlem
foool13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Och ersätter gör.... Kagawa? Inget officiellt vad jag kan se men pratas väldigt mycket om det just nu. Intressant isåfall med tanke på fiaskot i united.

Kagawa?.. å fy fan.

Hughes gör intressanta värvningar.
Citera
2017-08-31, 15:58
Medlem
Gantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Chelsea ser ut att plocka in Zappacosta...

http://gianlucadimarzio.com/en/chelsea-torino-deal-for-zappacosta-in-final-stages-the-latest
Nu får ni pastafantaster förklara hur bra han är och vad han kan bidra i Chelsea!?
Citera
2017-08-31, 16:10
Medlem
Divock Origi till Wolfsburg på ett lån.
Citera
2017-08-31, 16:21
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Varför måste han ersätta någon? Truppen var för tunn förra säsongen och nu ska man även spela CL. Han lär inte gå rakt in i startelvan men första ytterreserv samt lär säkert gå före till exempel Grujic, kanske även Milner, zom reserv centralt. Håller han sig frisk kommer han garanterat att få speltid. Kommer Lemar och Coutinho stannar lär det dock bli mindre. Men tror inte båda händer.
Tänker snarare att han ville bort från Arsenal för att han spelades på fel position (rapporteras det om) Och då ska han ersätta en spelare i Liverpool som till stor del har spelat ytterback, den position som han inte ville spela. Tycker det är konstigt att han går med på att vara rotationsspelare också. Jag tycker att det är en märklig värvning och ett märkligt beslut av honom att gå till Liverpool. Kan ha fel, men känns bara som att Liverpool vill spänna musklerna och visa att en spelare som inte vill vara i Arsenal är lätt för dem att värva, och därmed få dem att verka som en större klubb än Arsenal.
Citera
2017-08-31, 17:09
Medlem
Scrip7s avatar
Tycker det är många stora spelare som går ut på lån den här sommaren.
Citera
2017-08-31, 17:09
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrip7
Tänker snarare att han ville bort från Arsenal för att han spelades på fel position (rapporteras det om) Och då ska han ersätta en spelare i Liverpool som till stor del har spelat ytterback, den position som han inte ville spela. Tycker det är konstigt att han går med på att vara rotationsspelare också.
Om du tänker honom som ersättare för Milner så spelade Milner back för att det inte fanns bättre alternativ vilket Klopp nu uppenbarligen tycker att det finns. Hade andra positioner tidigare. De positioner jag tror Ox kommer att spela i, centralt och på kanten. AOC ser sig nog inte som rotationsspelare utan tror nog att han kan ta en startplats vad det lider.

Jag är inte övertygad om hans storhet men får man ut den potential som finns kan det bli bra. Ytter i ett anfall är inte hans favoritposition men troligtvis (förhoppningsvis) gillar han det mer än att spela wingback. Köpet känns inte alls ologiskt för mig om än dyrare än vad jag önskat. Inte för att det påverkar mig.
Citera
2017-08-31, 17:10
Medlem
Arsenal har lagt storbud på Lemar. Hoppas han går till Liverpool istället.
Citera
2017-08-31, 17:11
Medlem
foool13s avatar
92 miljoner pund nu för Lemar.. börjar bli enorma summor det här (också..)

Citat:
Arsenal have offered £92m (€100m) to sign Thomas Lemar from Monaco.

Vi får väl se om Liverpool matchar det här..

edit: tvåa..
Citera
2017-08-31, 17:13
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foool13
"Man City have made a second bid for Alexis.."

Live nu på Sky Sports News

Så Arsenal skall stå utan Alexis och ingen ersättare för honom och The Ox.. köp Mahrez, tror inte Draxler vill gå dit.

Edit:

Arsenal vill ha pengar plus Sterling.

http://m.bbc.com/sport/football/41084876
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in